اجاره هامر در کیش

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
gmcgmc
اجاره هامر در کیش
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

5 سرنشین

family

شاسی بلند

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default هامر مشکی H3 5,400,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
هامر مشکی H3

هامر مشکی H3

قیمت 5,400,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره خودرو هامر در کیش

اگر از آن دسته طرفداران پر و پا قرص خودروهای آمریکایی هستید و همیشه رویایی سواری گرفتن از یکی از این خودروها را در سر دارید، حتما به اجاره ماشین در کیش فکر کنید و یک برنامه سفر به این جزیره زیبا داشته باشید.
چرا که با سفر به کیش نه تنها می‌توانید یک خودروی آمریکایی سوار شوید بلکه می‌توانید از جاهای دیدنی کیش، سواحل کیش و ... هم بازدید کنید و خاطرات شیرین و رویایی در ذهنتان به ثبت برسانید. باید بدانید که یکی از مهم ترین نیاز شما در سفر به کیش، داشتن یک وسیله نقلیه است تا بتوانید در زمان گردش و تفریح، بازدید از جاهای دیدنی کیش، بازدید از مراکز خرید کیش و ... بدون کوچک ترین نگرانی و معطلی برای انتظار تاکسی‌ها، از زمانتان لذت ببرید.
همانگونه که می دانید کیش یک منطقه آزاد و بین المللی شناخته می شود ؛ به همین دلیل خودروهای آمریکایی متنوعی جهت رنت در جزیره وجود دارند که می توانند برای ماشین بازان سرگرم کننده و لذت بخش باشند. اجاره ماشین آمریکایی در کیش می تواند به رویای شما رنگ واقعیت ببخشد و تا مدت های مدید در ذهنتان به یادگار بماند. یکی از خودروهای جذاب که سواری گرفتن از آن هم می تواند هیجان انگیز باشد خودروی هامر است. اجاره هامر در کیش هم سختی ندارد و تنها با ارائه یک سری مدارک و هزینه جهت رنت امکان پذیر است.

لذت رانندگی با هامر در کیش

اجاره ماشین در کیش یکی از پرطرفدارترین تفریحات است و علاقه مندان را جذب می کند. در این جزیره مرجانی ایران هم ماشین های لوکس و متنوعی برای اجاره وجود دارد که می تواند نیاز مسافران را برآورده سازد. هامر یک خودروسازی آمریکایی است که نمونه های بیابانی و نظامی آن، عمده فعالیت این شرکت بوده است. نمونه های غیرنظامی این خودروسازی از اچ 1 ، اچ 2 ، اچ 3 و اچ ایکس هستند. اگر شما از عاشقان خودرو باشید، قطعا اسم این خودرو را شنیده اید.
مدل اچ 1 هامر از سال 1992 تولید شده و این خودرو بخاطر عریض بودنش جزو خودروهای بیابانی شناخته می شود. اجاره هامر در کیش شاید تنها به فکر جوانان و عاشقان ماشین آمریکایی برسد و آن چنان خانواده‌ها را جذب نکند. اتومبیل افسانه‌ای و آمریکایی هامر ، یکی از محبوبترین اتومبیل‌ها به‌ویژه مورد علاقه جوانان است که رویای سواری با آن قطعا با اجاره هامر در کیش، رنگ واقعیت به خود می گیرد.
اتومبیل رانی در کیش هم یکی از جذاب ترین تفریحات جزیره مرجانی ایران است که تمامی مسافران از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان به گونه ای از آن لذت می برند. شما در کیش امکان این را دارید که در مدت اقامت خود، اتومبیل‌های روز دنیا را برای گردش در کیش، اجاره کنید. اتومبیل افسانه‌ای و قدرتمند هامر یکی از این اتومبیل‌هاست که می‌توانید با اجاره‌کردن آن هم در زمان اقامت دارای یک وسیله نقلیه لوکس و امن باشید و هم از تفریح با هامر و رانندگی با این غول پیکر آمریکایی لذت ببرید.

مشخصات فنی هامر

همانگونه که پیش تر عنوان کردیم هامر یک کمپانی آمریکایی بوده و عمده فعالیت آن نمونه‌های بیابانی و نظامی آن است. از نمونه های غیر نظامی این خودروسازی آمریکایی می توان به مدل اچ 1 ، اچ 2 ، اچ 3 و اچ ایکس اشاره کرد. هامر با ظاهر قدرتمند و عظیم الجثه ، توانایی بالا رفتن از شیب 60 درجه را دارد و به همین دلیل قطعات حساس زیر این خودرو ، از پوشش محافظتی مقاومی برخوردار هستند و باعث می شوند تا به رانندگان حس خوبی منتقل شود.
رانندگی‌ با H2 لذتی دارد که جدا از تجربه کردن توصیف نمی شود؛ خصوصا در زمان گاز دادن و شنیدن صدای پیشرانه . البته ماشین سواری در کیش یک سری قوانین و شرایط خاص به همراه دارد و مسافران موظف هستند به قوانین راهنمایی رانندگی کیش احترام بگذارند و با سرعت مجاز و ثبت شده بر روی تابلوهای کنترل سرعت رانندگی کنند . این خودرو دید بسیار جالب‌توجهی هم دارد که می تواند ماشین سواری در خیابان های جزیره را هیجان انگیز و لذت بخش سازد. فرمان نرم هامر هم به نسبت ابعادش، یکی دیگر از تسهیل‌کننده‌ های راندن است که لذت رانندگی را در افراد دو چندان می‌کند. تنها مصرف بالای سوخت این خودروی آمریکایی به‌عنوان یک امتیاز منفی محسوب می‌شود و ممکن است خودروی مقرون به صرفه ای جهت رنت در کیش به حساب نیاید .
اما اگر از عاشقان این خودرو بزرگ آمریکایی باشید حتما مصرف سوخت را نادیده می گیرید و برای رسیدن به رویایتان چند روزی با هامر در خیابان ها و جاده های زیبای کیش رانندگی می کنید.

نگاهی کلی به ویژگی‌های هامر H3

در مقایسه با هامر H1 و H2، هامر H3 کاملا متفاوت است. این خودروی به یک شاسی بلند سایز متوسط تبدیل شده​ که بر روی پلت فرم وانت شورولت کلرادو ساخته شده است. با این خودروی قدرتمند می‌توانید مسیرهای آفرود را بدون اینکه فکر کنید از پیچ بعدی به‌راحتی عبور می‌کنید یا خیر انجام دهید.
هامر H3 تنها در 10 تا 15 درصد از قطعات خود با کلرادو مشترک است. از جمله موتور 5 سیلندر خطی 220 اسب بخاری و 3.5 لیتری هامر H3 که منبع قدرت آن است. اگرچه هامر جدید از قبلی‌ها به‌طور قابل توجهی نرم‌تر است؛ اما موتور آن نیز تا حدودی ضعیف‌تر شده است.
شتاب هامر H3 در جاده‌های اطراف شهر خوب است؛ اما مانور با آن هنگام رانندگی در بزرگراه نیاز به برنامه‌ریزی دارد. شتاب هامر H3 در مقایسه با رقبایش کمی ناامیدکننده است. این امر شاسی بلند هامر جدید را در کنار شاسی‌بلندهای سریع‌تر و رایج‌تر مانند گرند چروکی و فور رانر دچار ضعف کرده است. با این حال هامر H3 خود را در زمینه‌های متعدد دیگری برتر نشان می‌دهد. این خودرو در تریم پایه و استاندارد خود با سیستم چهار چرخ تمام‌وقت متحرک عرضه می‌شود.
همچنین یک جعبه انتقال 4.03 اختیاری برای این خودرو به عنوان آپشن وجود دارد. این جعبه انتقال دنده‌ها را چنان پایین می‌آورد که می‌توانید بدون استفاده از ترمز، از شیب‌های تند و سنگی پایین بیایید. همچنین مانند رانگلر روبیکون جیپ، در هامر جعبه انتقال 4 به 1 برای آفرود در مسیرهای سخت نیز در نظر گرفته شده است.
در نهایت اگر به دنبال یک خودروی آفرود سرسخت هستید؛ که به راحتی ظرفیت 5 سرنشین را داشته باشد؛ اجاره هامر در کیش، به‌خصوص نسخه H3 آن پیشنهاد می‌شود.

عملکرد پیشرانه هامر H3

تنها موتور موجود در هامر H3 یک موتور 3.5 لیتری با 5 سیلندر خطی است. همان‌طور که اشاره شد؛ این پیشرانه 220 اسب بخار قدرت تولید می‌کند؛ و این قدرت را از طریق یک گیربکس استاندارد پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ می‌رساند. از آنجایی که H3 تقریبا 2.2 تن وزن دارد؛ شتاب آن اغلب کند به نظر می‌رسد. در آزمایش H3 دنده اتوماتیک، این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، 11 ثانیه زمان نیاز داشت. همچنین ظرفیت یدک‌کشی هامر 2000 کیلوگرم است.

ایمنی در هامر H3

ترمزهای دیسکی ضد قفل چهار چرخ، سیستم کنترل کشش و سیستم ارتباطی OnStar در نسخه پایه این خودرو وجود دارد. کیسه‌های هوای پرده‌ای جانبی و تمام قد در این خودرو اختیاری هستند؛ و سیستم کنترل پایداری در H3 های مجهز به گیربکس اتوماتیک به صورت پیش‌فرض وجود دارد. همه اینها باعث می‌شود اجاره هامر در کیش انتخاب امن و البته هیجان‌انگیزی برای شما باشد.

حس رانندگی با هامر H3

هامر از نظر میزان شتاب خودرویی ضعیف است. در مقابل سواری این خودرو نرم و راحت است. همچنین رانندگی با آن در داخل شهر پیچیده نیست؛ و به راحتی می‌توانید در نقاط مختلف مانور دهید. اما در آفرود، که وظیفه اصلی هامر است؛ این بچه غول آمریکایی اساسا غیرقابل توقف است. هامر H3 با فاصله 23 سانتی‌متری از سطح زمین و لاستیک‌های بزرگش، تقریبا می‌تواند بدون آسیب دیدن به هر کجا که اراده کنید برود.

فضای داخلی هامر H3

داخل هامر H3 یکی از تمیزترین طرح‌بندی‌هایی را دارد که تا به حال در خودروهای جنرال موتورز دیده‌ایم. این ویژگی به لطف دکور دو رنگ، صندلی‌های چرمی اختیاری و تزئینات متالیک شیک ایجاد شده است. کیفیت مواد به کار رفته در فضای داخلی بسیار بالاتر از خودروهای مشابه است؛ و حتی روکش پارچه‌ای صندلی‌ها در تریم پایه نیز عالی به نظر می‌رسد.
در ردیف پشتی هامر فضای کافی برای پای سرنشینان وجود دارد؛ تا بزرگ‌سالان با سایز متوسط ​​در آن راحت باشند. ظرفیت بار برای این کلاس کمتر از حد متوسط ​​است؛ اما درب لولایی جانبی، دسترسی آسان به این فضای 835 لیتری (1577 با تا کردن صندلی‌ها) را فراهم می‌کند.

تاریخچه هامر و نسخه‌های مختلف آن

در 22 مارس 1983، پنتاگون یک قرارداد تولیدی به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار با شرکت AM General برای طراحی و تولید 55 هزار خودروی چند منظوره با تحرک بالا امضا کرد. این خودروهای عریض و ناهموار که با نام مستعار هاموی و برای حمل نیرو و محموله‌های جنگی طراحی شده بودند؛ وقتی توسط ارتش آمریکا در تهاجم سال 1989 به پاناما و جنگ خلیج فارس در اوایل دهه 1990 به کار گرفته شدند، مورد توجه قرار گرفتند.
در سال 1992 نسخه غیرنظامی هاموی، معروف به هامر برای اولین بار به بازار عرضه شد. این جنگجوی جاده‌ای هولناک و سنگین‌وزن، کفه باسکول را تا حدود 3600 کیلوگرم پایین می‌آورد. در دسامبر 1999، زمانی که اقتصاد جهانی قوی و قیمت بنزین نسبتا پایین بود؛ جنرال موتورز حق بازار و توزیع هامر را از AM General خریداری کرد. در سال 2002، هامر H2 که نسخه‌ای کوچک‌تر و با وزنی حدود 2700 کیلوگرم و البته ارزان‌تر از مدل اصلی بود به بازار عرضه شد.
هامر به نمادی از سبک زندگی آمریکایی تبدیل شد؛ سبکی که در آن از هر وسیله‌ای بزرگ‌ترین آن مورد پسند قرار می‌گیرد. در سال 2005، هامر H3، یک وسیله نقلیه حتی کوچک‌تر از نسخه قبلی، با وزن حدود 2200 کیلوگرم و البته کم‌مصرف‌تر به بازار عرضه شد. توجه کنید وقتی به اجاره هامر در کیش اشاره می‌کنیم؛ در اغلب موارد منظور نسخه H3 این غول آمریکایی است.
سال بعد جنرال موتورز تولید هامر اولیه را به دلیل فروش کم پایان داد. در سال 2008 زمانی که آمریکایی‌ها با بحران اقتصادی فزاینده و افزایش قیمت بنزین، همراه با افزایش نگرانی‌های زیست‌محیطی مواجه شدند؛ فروش هامر بیش از 50 درصد کاهش یافت. در دسامبر 2008، جنرال موتورز که به شدت تحت تأثیر رکود جهانی و افت فروش خودرو قرار گرفته بود، یک وام نجات چند میلیارد دلاری فدرال دریافت کرد تا بتواند سرپا بماند.
در 1 ژوئن 2009، غول خودروسازی که تا سال 2008 پرفروش‌ترین تولیدکننده خودرو و کامیون در جهان بود، درخواست حمایت از ورشکستگی داد؛ و هامر H3 آخرین نسخه هامر قبل از سال 2020 باقی ماند. در سال 2020 و ده سال پس از تولید آخرین نسخه هامر، جنرال موتورز اعلام کرد که این برند را دوباره راه‌اندازی خواهد کرد. البته نسخه‌های جدید هامر هنوز در بازار ایران موجود نیست.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو