اجاره نیسان کیکس در کیش

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
nissannissan
اجاره نیسان کیکس در کیش
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

5 سرنشین

family

کراس اوور

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default نیسان کیکس سفید 2,900,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
نیسان کیکس سفید

نیسان کیکس سفید

قیمت 2,900,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره خودرو نیسان کیکس در کیش

شاید برای رنت خودرو در کیش انتخاب های متنوعی پیش رو داشته باشید اما اگر از آن دسته علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند هستید پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ اجاره نیسان کیکس در کیش بروید و از سواری با این زیبای ژاپنی لذت ببرید. نیسان کیکس از خودروهای کراس اوور است که جایگزین نیسان جوک شده و با وجود شخصی سازی بالا و همچنین امکانات استاندارد به پر فروش ترین نیسان در بازار جهانی تبدیل شده است. چنانچه سفر خانوادگی به جزیره داشته باشید و یا دوستانه  می توانید با اجاره نیسان کیکس در کیش از گشت و گذار در جزیره و رانندگی در خیابان های آرام و زیبای آن لذت ببرید و سفری خاطره انگیز داشته باشید.

لذت رانندگی با نیسان کیکس در کیش

همانگونه که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات درکیش ، رنت خودرو  است که می تواند به سفرتان رنگ و بوی متفاوتی ببخشد و تمام خاطراتش را مدت های مدید در ذهنتان زنده نگه دارد. اگر شما هم برای بار چندم است که پا به جزیره مرجانی ایران می گذارید قطعا می دانید که اجاره ماشین در کیش لذت گشت و گذار در جزیره را چندین برابر افزایش می دهد.

پس چه با خانواده باشید چه با دوستان با رنت خودرو می توانید به راحتی بگردید و از جاهای دیدنی کیش هم بازدید کنید. با این کار دیگر برای بازدید از جاذبه‌ها، خرید از بهترین مراکز کیش و یا تفریح در سواحل کیش، به دنبال تاکسی نخواهید بود و در هر زمان که اراده کردید ماشین اجاره ای خود را سوار می شوید و به تفریح می پردازید. یکی از خودروهای جذاب و مناسب برای سفرهای خانوادگی و یا دوستانه که بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه است اجاره نیسان کیکس در کیش می باشد.

مشخصات فنی نیسان کیکس

برای اولین بار در سال 2016 ، از کیکس که جدیدترین کراس اوور کمپانی نیسان است رونمایی شد. قطعا اولین چیزی که در نگاه اول، نظر هر بیننده را به خود جلب کرد، طراحی ظاهری زیبا و جسورانه این خودرو بود . کیفیت ساخت فوق العاده کاربر پسند کیکس در کنار سایر آپشن‌های رفاهی از دلایل محبوبیت این کراس اور جمع و جور ژاپنی است. به همین دلیل توانست علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جذب کند و حسابی محبوب شود.

به طور کلی سه مولفه طراحی هوشمندانه کابین، راحتی سواری و فضای بار مناسب این خودرو را به یک خودرو خانوادگی تبدیل کرده است. نیسان کیکس یکی از بهترین کراس اور‌های طراحی شده برای تردد در خیابان‌های شهر است و با آرامش مطلق و امنیت فوق العاده بالا ، از سرنشینانش محافظت کرده و آرامش را در طول رانندگی به آنها هدیه می کند. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش دارید و به دنبال یک خودرو جذاب شاسی بلند و در عین حال مقرون به صرفه هستید، اجاره نیسان کیکس در کیش یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست.

ابعاد جمع و جور این خودرو ژاپنی در کنار ظاهر جذاب و پیروی از فلسفه جدید طراحی نیسان ِ از شاخص‌ترین برتری‌های کیکس به نیسان جوک بوده و این دو خودرو را از یکدیگر متمایز کرده است. نیسان کیکس کوچک ترین کراس اوور نیسان بوده و از موتور 4 سیلندر با قدرت 122 اسب بخاری و گشتاور 149 نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو با بهره مندی از حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت، شتابگیری بسیار خوبی دارد و می تواند شتاب 0 تا 100 را تنها در 12 ثانیه پر کند. این کراس اوور کوچک و اقتصادی که بیشتر به عنوان خودروی شهری شناخته می شود به گیربکس پنج سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT مجهز است.

همچنین نیسان کیکس مصرف سوخت نسبتا مناسبی دارد و به همین دلیل بیشتر به عنوان یک خودرو اقتصادی شناخته می شود تا یک خودرو شاسی بلند ژاپنی. با این تفاسیر تفاوت میانگین مصرف سوخت درون شهری و برون شهری نیسان کیکس زیاد نیست و میانگین مصرف سوخت ترکیبی نیسان کیکس در کیش، 6.5 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. درباره ویژگی های کابین نیسان کیکس باید بگوییم که در نظر گرفتن یک صفحه نمایش مالتی مدیا 7 اینچی لمسی در وسط داشبورد در کنار تریم چرم جلو داشبورد ظاهر جذابی به طراحی داخلی این خودرو داده است.

این خودرو علاوه بر ایربگ‌های اصلی به ایربگ‌های جانبی هم مجهز بوده و در کنار سایر آپشن‌های ایمنی موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از NHTSA و کسب نمره Top Safety Pick از IIHS شده است. سنسورهای پارک خودرو، دی لایت، اگزوز دولول با سر اگزوز کروم، اسپویلر سقفی عقب و سقف پانورامیک ُ از دیگر مشخصات این کراوس اور ساب کامپوننت هستند. همچنین نیسان کیکس به آینه بیرونی گرم کن دار و آینه های راهنما دار مجهز است که همین موارد می تواند رانندگی در شرایط مختلف را تسهیل ببخشد و لذت بخش باشد.

ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند و هشدار خروج از مسیر نیز از مهم ترین تجهیزات کمکی رانندگی کیکس هستند که حسابی می توانند از سرنشینان محافظت کنند. برای اطلاع از شرایط اجاره نیسان کیکس در کیش فرم درخواست ما را پر کنید و با عضویت در سایت کیش بوک، از بهترین تخفیف ها باخبر شوید. ما در کیش بوک تلاش کردیم تا برای شما خاطره‌ای به یاد‌ماندنی از سفر به جزیره رویایی کیش رقم بزنیم.

نگاهی به فضای داخلی و امکانات نیسان کیکس

نیسان کیکس یک کراس اور پیشرفته و شیک است. این خود را با طراحی بیرونی کاملا مدرن می‌شناسد. اما وقتی صحبت از داخل آن می‌شود؛ و وقتی روی صندلی راننده می‌نشینید، چه چیزی در انتظار شماست؟ واقعیت آن است که طراحی داخلی این خودرو به نسبت طراحی بیرونی آن کمتر مد روز بوده، اما خوش‌ساخت است. فضای داخلی بزرگ به نظر می‌رسد؛ و تقسیم‌بندی کاربرپسندی دارد.
صندلی‌های عقب به اندازه کافی برای بزرگ‌سالان جا دارد؛ و این به این معناست که می‌تواند افراد و وسایل آنها را بدون احساس کمبود جا، در خود جای داده و حمل کند. استفاده از رنگ‌های جذاب و تقریبا متنوع، در سرتاسر کابین روش خوبی برای از بین بردن یکنواختی آن بوده است؛ چراکه در غیر این صورت شما با یک فضای داخلی کاملا مشکی رنگ روبرو بودید. نیسان کیکس علیرغم اندازه تقریبا کوچکش، همه را با نتایج خود در آزمایشات مختلف تحت تاثیر قرار داده و حتی برای برخی از رقبای بزرگ‌تر خود شاخ و شانه کشیده و با آنها برابر بوده است.
مثلا وقتی صندلی‌های عقب این خودرو را تا می‌کنید؛ می‌توانید 19 چمدان دستی متوسط را در فضای ایجاد شده جای دهید. عددی که برای یک خودرو با این ابعاد واقعا شگفت‌انگیز است. همچنین امکان ذخیره‌سازی اقلام کوچک در قسمت بار و صندلی عقب بسیار عالی است؛ و سرنشینان صندلی جلو به لطف فضای بزرگ و شبکه بندی شده داخلی عقب این خودرو متوجه حضور وسائل نمی‌شوند.
همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی یا همان مولتی‌مدیای نیسان کیکس یکی از زیباترین رابط‌های موجود در بازار امروزی نیست؛ اما کار با آن کاملا شهودی و در نتیجه آسان است. البته اگر صفحه نمایش آن بزرگ‌تر بوده و حین رانندگی آسان‌تر و سریع‌تر فعال می‌شد؛ اوضاع از این هم بهتر بود. به هر حال وجود یک صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم صوتی با 6 بلندگو و سایر موارد مشابه مانند بلوتوث و وای فای و...، مجموع امکاناتی است که برای اجاره نیسان کیکس در کیش شما را مجاب خواهد کرد.

تجربه رانندگی با نیسان کیکس

وقتی می‌خواهید یک خودرو را برای اجاره بررسی کنید؛ مهم‌ترین نکته تجربه رانندگی با آن است. چه بسا خودروهایی که ویژگی‌های بسیار مثبتی داشته، اما تجربه رانندگی لذت‌بخشی را به راننده منتقل نمی‌کنند. دقت کنید که هنگام اجاره خودرو در کیش، توجه به ویژگی‌هایی مانند میزان مصرف سوخت و استهلاک خودرو از اهمیت بسیار پایینی‌تری برخوردار است؛ اما تجربه رانندگی اهمیت بسیار بالایی دارد.
بنابراین در ادامه می‌خواهیم تجربه رانندگی خود را با این شاسی بلند جمع و جور و کاربردی در اختیار شما قرار دهیم. در نگاه اول این خودرو یک شاسی بلند کوچک است؛ که همین ویژگی رانندگی در شهر را با آن بسیار ساده‌تر از سایر خودروهای شاسی بلند کرده است. پس از ساعتی رانندگی با نیسان کیکس متوجه خواهید شد که این خودروی جذاب، تقریبا تمامی امکانات کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ و همین ویژگی آن را به یک کراس اور مناسب برای رانندگی در خیابان‌های شلوغ و کوچک شهری تبدیل کرده است.
هنگام رانندگی با این خودرو تقریبا می‌توانید نگران چاله‌ها و پستی و بلندی‌های خیابان‌ها نباشید. اگرچه نیسان کیکس از نظر قدرت موتور، نشانی از یک شاسی بلند قدرتمند ندارد؛ اما سیستم تعلیق بسیار نرم و با کیفیت آن، تجربه یک رانندگی نرم و آسوده را برای شما فراهم می‌کند. از سویی فاصله کف نیسان کیکس با زمین در مقایسه با خودروهای مشابه نسبتا زیاده بوده و با فاصله 210 میلی‌متری خود، خیال شما را بابت رانندگی‌های سبک خارج از جاده نیز، تا حدود زیادی راحت کرده است.
البته توجه کنید که نیسان کیکس خودروی مناسبی برای رانندگی دائم در مسیرهای خارج از جاده نیست. وقتی پا را روی پدال گاز فشار داده و سرعت خود را افزایش می‌دهید؛ احساس امنیت رانندگی با نیسان کیکس ناشی از سیستم تعلیق خوب آن است. به‌طوری که حتی فرمان دادن در سرعت حدود 120 کیلومتر بر ساعت نیز با این خودرو، دل شما و سرنشینان را خالی نمی‌کند. چسبندگی بالای لاستیک‌های نیسان کیکس به جاده، علت دیگر وجود احساس امنیت هنگام رانندگی با آن است.
همچنین تجربه سرنشینان هنگام سفرهای نسبتا طولانی با این خودرو اغلب رضایت‌بخش است. صندلی‌های خودرو نه کاملا نرم بوده و نه آنچنان خشک است. همین ویژگی آن را تبدیل به یک خودروی مناسب برای سفرهای میان مدت کرده است. به عنوان مثال در یک سفر 400 کیلومتری با این خودرو، کمتر کسی دچار احساس خستگی ناشی از نامناسب بودن سیستم تعلیق خودرو و صندلی‌های آن می‌شود.
به‌خصوص که فضای پای راننده و سرنشینان نیز به اندازه کاملا کافی در نظر گرفته شده است. همچنین نور پرتاب شده از چراغ‌های جلوی نیسان کیکس در مقایسه با سایر رقبای مشابه نمره بسیار خوبی می‌گیرد؛ و حتی در جاده‌های کاملا تاریک نیز به شما اعتماد به نفس کافی برای رانندگی را می‌دهد. اگر هدف از این بررسی اجاره نیسان کیکس در کیش باشد؛ می‌توان گفت که این خودرو ویژگی منفی خاصی ندارد. اما به‌طور کلی قیمت بالای قطعات، پیچیدگی تعمیر و قدرت موتور کمتر آن در مقایسه با رقبا برای رانندگی در جاده‌های با شیب تند را می‌توان نقاط ضعف این خودروی زیبای ژاپنی دانست.

آیا نیسان کیکس را اجاره کنیم؟

نیسان کیکس یک خودروی میان رده است. طبیعتا از چنین خودرویی نمی‌توانید انتظار یک شاسی بلند قدرتمند و لوکس را داشته باشید. با این وجود قیمت به صرفه‌تر اجاره نیسان کیکس در کیش در مقایسه با خودروهای گران‌قیمت بازار، تجربه سواری خوب در محیط شهری و قدرت کافی این خودرو در طبیعت‌گردی‌های معمول و تفننی، آن را انتخابی مناسب برای سفر خانوادگی شما به جزیره کیش خواهد کرد.

سوالات متداول

طراحی هوشمندانه کابین، راحتی سواری و فضای بار مناسب این خودرومناسب سفرهای خانوادگی و گروهی است.

این خودرو با مصرف سوخت کم و قیمت مناسب نسبت به اجاره سایر خودروها، تجربه سواری خوب در محیط شهری و قدرت کافی برای طبیعت‌گردی‌های معمول و تفننی مناسب اجاره در کیش است.

این خودرو با داشتن ایربگ های اصلی و جانبی ، ترمز اضطراری خودکار و در کنار سایر آپشن‌های ایمنی موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از NHTSA و کسب نمره Top Safety Pick از IIHS شده است

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو