اجاره نیسان قشقایی در کیش

لیست همه ارائه دهندگان
nissannissan
اجاره نیسان قشقایی در کیش

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

ارائه دهنده ای برای این خودرو وجود ندارد

اجاره خودرو نیسان قشقایی در کیش

یکی از تفریحات کیش ، امکان رانندگی با خودروهای مطرح جهان از برترین و شناخته شده ترین کمپانی های اتومبیل سازی است. خودروهایی که ممکن است در ایران تنها لذت سواری با آنها را در رویای خود داشته باشید اما با توجه به موقعیت استراتژیک کیش و قوانین مناطق آزاد، می توانید به این رویای خود رنگ واقعیت بدهید و از ماشین های آمریکایی، ژاپنی ، آلمانی ، ایتالیایی و ... سواری بگیرید.

در کیش امکان ورود خودرو‌های خارجی بدون گمرک امکان پذیر بوده و به همین دلیل بازار رنت خودرو در کیش بسیار داغ و هیجان انگیز است. در این میان نیسان قشقایی که یکی از کراس‌اور کمپانی خودروسازی ژاپنی است ، طرفداران زیادی بین گردشگران کیش دارد و روزانه توسط برخی افراد رنت می شود. این خودرو زیبا و محبوب ژاپنی از طراحی بسیار جذاب و حرفه ای برخوردار است و در یک نگاه می تواند مسافران و گردشگران جزیره را به سمت خود جذب کند.

اگر شما هم برنامه سفر به کیش دارید و دلتان می خواهد برای گردش در این جزیره مدرن ایران، یک اتومبیل اسپرت رنت کنید ، ما به شما اجاره نیسان قشقایی در کیش پیشنهاد می کنیم. شما می‌توانید بهترین شرایط اجاره ماشین در کیش و تخفیفات ویژه را با کیش بوک تجربه کنید.

تجربه رانندگی با نیسان قشقایی در کیش

اجاره ماشین در کیش علاوه بر جذابیت و حالت تفریحی که دارد می تواند گشت و گذار را نیز راحت کند تا مسافران بتوانند با آسودگی خاطر و آرامش به گردشگری و تفریح بپردازند. در میان خودروهای اجاره ای کیش ، نیسان قشقایی به چشم می خورد و حسابی دلربایی می کند. خودرویی که برای اولین بار در سال 2006 در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شده و سپس به بازار جهانی عرضه شده است.

نیسان قشقایی خودروی شاسی بلندی که نامش از ایل قشقایی گرفته شده است ؛ همچنین این خودرو در استرالیا با نام نیسان دوالیس ( Dualis ) و در چین با نام CCUV به فروش می رسد. بی شک رانندگی با این زیبای ژاپنی می تواند خاطرات خوشی از سفر در ذهنتان به یادگار بگذارد.

مشخصات فنی نیسان قشقایی

قشقایی در دو مدل بنزینی و دیزلی ارائه شده است و به به موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲ لیتر و دارای حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت مجهز است. این خودرو دارای بیشینه گشتاور آن ۱۹۶ نیوتن متر و حداکثر قدرت 139 اسب بخار بوده و از میانگین مصرف سوخت نسبتا بالایی برخوردار است ؛ در حدود ۹.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر. گیربکس این خودرو سی وی تی ایکس ترونیک با دو عدد دیفرانسیل دو حالته با قفل الکترونیکی است که حداکثر قدرت 139 اسب بخار را از طریق جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته به محور جلو یا هر دو محور منتقل می کند.

قشقایی با بهره مندی از کیفیت ساخت بالا و عملکرد فنی قابل قبول و پیشرانه 139 اسب بخار ، یک گزینه مناسب برای آفرود سواری در کیش است و می تواند هیجان گردش را در سرنشینان افزایش دهد. کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، حسگر پارک عقب، ترمز ضد قفل ABS و ترمز کمکی از آپشن های نیسان قشقایی هستند و خودنمایی می کنند. این اتومبیل به فرمان برقی چهار حالته با روکش چرم نیز مجهز بوده و یکسری دکمه کنترلی به منظور دسترسی راحت راننده بر روی آن در نظر گرفته شده است.

صندلی راننده شش حالته با روکش چرمی با امکان تنظیم دستی گودی کمر و گرمکن ، از جمله آپشن های رفاهی هستند که برای رانندگان این خودرو در نظر گرفته شده است. البته صندلی سرنشین جلو نیز دارای امکان تنظیم چهار حالته و گرمکن بوده و صندلی های عقب تاشونده دو تکه است. در رابطه با آپشن های ایمنی این خودرو هم می توان به شش ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ایربگ پرده‌ای و جانبی، پشت سری فعال، کمربند ایمنی پیش‌کشنده و محدود کننده اشاره کرد که دارای واکنش مناسبی در زمان ترمزهای ناگهانی است.

نیسان قشقایی یک کراس اوور خانوادگی با امکاناتی همچون کروز کنترل، سنسور پارک، سیستم تهویه اتوماتیک و چراغ مه‌ شکن جلو فقط برای تیپ LE است. هرچند این خودرو از چراغ‌ ها، سپر جلو و عقب و جلو پنجره ای با طراحی ساده برخوردار است اما به دلیل هماهنگی با سایر المان‌ های بصری بکار رفته در طراحی بدنه چون فلاپ ‌های مشکی رنگ در قسمت تحتانی و حجم پردازی‌ های بدنه ، نمای چشم نوازی برای این کراس‌اور خانوادگی رقم زده است.

این خودرو با طراحی فضای داخلی برای 5 سرنشین و محفظه بار با ظرفیت 400 لیتر ، بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی در کیش به شمار می رود. کارشناسان ما در کیش بوک آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با شرایط اجاره ماشین در فرودگاه کیش و یا اجاره ماشین ارزان در کیش هستند.

آیا نیسان قشقایی انتخاب خوبی است؟

اگر به دنبال یک خودروی خانوادگی راحت، با کیفیت رانندگی بالا، موتورهای کارآمد و کاربری معقول هستید؛ نیسان قشقایی سزاوار جایگاهی مناسب در لیست انتخابی شماست. این واقعیت که شما در قشقایی ارتفاع مناسبی نسبت به زمین دارید؛ نه‌تنها باعث احساس امنیت می‌شود؛ بلکه باعث می‌شود سوار و پیاده شدن از خودرو راحت‌تر شود. این به آن معنی است که مثلا برای قرار دادن صندلی کودک و کارهای مشابه نیازی به خم شدن ندارید.
این ارتفاع اضافه همچنین به معنی آن است که هنگام پر کردن بخش بار خودرو، که شکل جعبه‌ای خوبی دارد، نیازی به خم شدن ندارید. در نتیجه گذاشتن وسایل مختلف در قشقایی دردسرساز نیست. همچنین می‌توان گفت هیچ کمبودی در فضاهای ذخیره‌سازی اطراف فضای داخلی وجود ندارد؛ اگرچه استفاده از تعدادی از آنها مشکل بوده و مثلا در برخی از آنها اقلام بزرگی مانند شیشه‌های بزرگ جای نمی‌گیرد. تنها نقطه ضعف اصلی داخل قشقایی زیبایی ظاهری آن است. به عنوان مثال قشقایی از این نظر به اندازه هیوندای توسان یا کیا اسپورتیج خوشایند و مدرن نیست.
همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی نیسان دیر بارگیری می‌شود؛ و گاهی استفاده از آن گیج‌کننده به‌نظر می‌رسد. بقیه تجهیزات قشقایی کمی پیشرفته‌تر است. به عنوان مثال جالب است بدانید نیسان قشقایی سیستم هوشمندی دارد؛ که به حفظ سطح خودرو در هنگام عبور از سرعت‌گیرها کمک می‌کند. امکانی که حتی در بسیاری از لیموزین‌ها نیز وجود ندارد. مدل‌های میان‌رده و بالاتر نیسان قشقایی دارای دوربین 360 درجه هستند؛ که به شما منظره پرنده‌ای از ماشین را برای مانور بیشتر ارائه می‌دهد؛ و در صورت حضور افراد یا وسایل نقلیه در نقاط کور، به شما هشدار می‌دهد.
استفاده از این ویژگی جالب شما را متعجب می‌کند که چگونه تا به حال با نبود آن کنار آمده‌اید. در خودروهای خانوادگی مانند این، وجود ترمز اضطراری خودکار در اغلب تریم‌ها برای کمک به جلوگیری از تصادفات با سرعت کم خبر بسیار خوبی است. همچنین ایمنی قشقایی با رتبه‌بندی آزمون تصادف پنج ستاره از Euro NCAP که آن را آزمایش کرده است، تضمین می‌شود. پس از اجاره نیسان قشقایی در کیش و ساعتی رانندگی با آن، شما متوجه خواهید شد که این خودرو یک رزم‌ناو درخشان در بزرگراه است.
سیستم تعلیق آن بهتر از کیا اسپورتیج دست اندازها را جذب می‌کند؛ و فضای داخلی به جز کمی احساس سوت باد در سرعت‌های بالا، کاملا آرام است. موقعیت رانندگی مرتفع در قشقایی به این معنی است که دید خوبی به خودروهای دیگر خواهید داشت؛ اما بر نحوه رانندگی خودرو در پیچ‌ها تاثیری نمی‌گذارد. قشقایی با رانندگی روزانه بدون سر و صدا یا هیجانی کنار می‌آید؛ در حالی که همچنان یک خودروی راحت و کاربردی باقی می‌ماند. به همین دلایل قطعا ارزش آن را دارد که این خودرو را در فهرست نهایی شاسی‌بلندهای خانوادگی خود برای اجاره در کیش قرار دهید.

کیفیت رانندگی با نیسان قشقایی

قشقایی یک ماشین بسیار راحت است. فرقی نمی‌کند در شهر رانندگی می‌کنید؛ یا سفری طولانی را در بزرگراه انجام می‌دهید. قشقایی علیرغم اینکه بسیار بزرگ است؛ در شهر سیستم تعلیق بسیار راحتی دارد؛ و موقعیت رانندگی در ارتفاع بالا، منظره مناسبی را به شما می‌دهد. هنگام رانندگی با نیسان قشقایی احساس می‌کنید که در خانه خود نشسته‌اید؛ و تقریبا هیچ چیز آزاردهنده‌ای در این خودرو وجود ندارد. دید خوب این خودرو باعث می‌شود که عابران پیاده که از خیابان عبور می‌کنند؛ به‌راحتی قابل تشخیص بوده و همچنین شما می‌توانید زودتر از سایر رانندگان، وضعیت را ترافیک و موانع موجود را دیده و از آنها اجتناب کنید.
در خارج از شهر نیز سیستم تعلیق قشقایی همچنان به شکلی عالی به کار خود ادامه می‌دهد. این خودرو در جاده‌های مختلف نسبت به هیوندای توسان و کیا اسپورتیج راحت‌تر است؛ و دست اندازها را تقریبا مطابق با استانداردهای بهترین لیموزین‌ها برای سرنشینان صاف و نامحسوس می‌کند. این ویژگی را با کابین آرام آن ترکیب کنید؛ تا در هنگام رانندگی با قشقایی مانند یک سفر دریایی، فقط صدای سوت باد کوچکی را بشنوید. بنابراین به‌طور خلاصه می‌توان گفت قشقایی یک ماشین عالی برای طی کردن مسافت‌های طولانی است. همین ویژگی‌هاست که اجاره نیسان قشقایی در کیش را به گزینه اول خانواده‌ها در سفر به این جزیره زیبا تبدیل کرده است. از سویی قشقایی با بدنه قدرتمند و چسبندگی زیاد در گوشه‌ها، به‌خوبی قابل کنترل است.
این یک ماشین اسپرت نیست؛ اما از پس بسیاری از موقعیت‌های سخت نیز به‌خوبی برمی‌آید. یکی از نگرانی‌ها برای اجاره نیسان قشقایی و هر خودروی شاسی بلند دیگری در کیش، به مسئله مشکلات پارک کردن آن برای رانندگان تازه‌کار برمی‌گردد. در این زمینه قشقایی این نگرانی را به بهترین شکل برطرف کرده است. به لطف منظره مناسب و دید 360 درجه که از همه طرف این خودرو در اختیار شماست؛ می‌توان گفت پارک کردن با قشقایی به سادگی یک خودروی سدان است. قشقایی در تریم‌های بالای خود حتی کار را آسان‌تر هم کرده است. بسته اسمارت ویژن موجود در مدل‌های ویزیا و اسنتا، نه‌تنها سنسورهای پارک همه‌جانبه را به نیسان قشقایی اضافه می‌کند؛ بلکه چراغ‌های جلوی خودکار، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و سیستم هشدار خروج از خط را نیز اضافه می‌کند.
از سویی مدل‌های N-Connecta این بسته را به‌عنوان استاندارد، به‌علاوه یک دوربین دید اطراف ارائه می‌دهند. در نهایت مدل‌های رده بالای تکنا می‌توانند خود را به‌طور مستقل و بدون دخالت راننده پارک کنند. همان‌طور که گفته شد قشقایی امتیاز تست تصادف پنج ستاره را از Euro NCAP دریافت کرده است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که خودرویی کاملا ایمن را در جزیره کیش اجاره کرده‌اید.

سوالات متداول

خانواده‌ها و گروه‌های چند نفره که به دنبال خودرویی راحت و جادار برای گردش روزانه در جزیره هستند؛ می‌توانند به اجاره این خودرو در کیش فکر کنند.

برعکس برخی از خودروهای شاسی بلند، رانندگی با قشقایی با توجه به تجهیزات نصب شده روی آن و دید مناسب راننده سخت نیست.

آسودگی کابین و رانندگی بسیار نرم و آرام این خودرو، احساس بسیار خوبی به مسافران داده و از نشستن در آن خسته نخواهید شد.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو