اجاره نیسان سنترا در کیش

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
nissannissan
اجاره نیسان سنترا در کیش
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

5 سرنشین

family

سدان

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default نیسان سنترا 1,600,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
نیسان سنترا

نیسان سنترا

قیمت 1,600,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره خودرو نیسان سنترا در کیش

اگر تجربه سفر به کیش را داشته باشید حتما در خیابان‌های زیبای جزیره، انواع و اقسام ماشین‌های رنگارنگ خارجی که مسافران و گردشگران کیش با آنها در حال رانندگی هستند را مشاهده کرده‌اید؛ ماشین‌هایی که شاید داشتن آنها برای شما محال باشد و تنها لذت سواری با آنها را بتوانید در جزیره مرجانی ایران تجربه کنید. جزیره کیش به داشتن جاذبه‌های متنوع و هیجان انگیزش شهرت دارد و به دلیل لوکس بودن، سالانه گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. لذت ماشین سواری در کیش هم یکی از بهترین تجربه‌های سفر را برای مسافران و گردشگران جزیره رقم می‌زند و لحظات فراموش نشدنی و منحصر به فردی در ذهن آنها به یادگار می‌گذارد.

اجاره ماشین در کیش می تواند خاطرات متفاوتی برای شما و همراهانتان رقم بزند. پس با یک تیر، چند هدف را نشانه گیری کنید. به این صورت که با اجاره خودرو در کیش ، به جای استفاده از تاکسی‌های زرد و یا تاکسی‌های سفید رنگ که هر کدام نرخ مصوبه دارند در هزینه های سفر صرفه جویی کنید و یک سفر مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین با رنت خودرو می توانید بدون لحظه‌ای درنگ در هر زمان که اراده کردید به رانندگی در خیابان‌های کیش بپردازید و به مراکز تفریح، سواحل، رستوران و یا کافه‌های کیش در هر زمان که هوس کردید مراجعه کنید. از همه مهم‌تر می‌توانید در نهایت آرامش به گشت و گذار در جزیره مرجانی بپردازید و از رانندگی با ماشین مورد علاقه خود حسابی لذت ببرید. چه سفر خانوادگی داشته باشید چه دوستانه، ما به شما اجاره نیسان سنترا در کیش را پیشنهاد می کنیم.

رانندگی با نیسان سنترا در جزیره کیش

رانندگی با خودروهای لوکس بزرگترین کمپانی ‌های خودروسازی جهان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در کیش محسوب می‌شود. بی شک با اجاره خودرو، سفر جذاب و به یاد ماندنی تر تجربه خواهید کرد چراکه برای گشت و گذار در جزیره و استفاده از تمامی امکانات، نیاز دارید که همراه خود ماشین هم داشته باشید.
گردشگران جزیره مرجانی می‌توانند با اجاره خودرو در کیش لحظات شگفت‌انگیزی را به سفرشان تزریق کنند. نیسان سنترا یکی از سدان کامپکت‌های محبوب در بین گردشگران است. سنترا نسل جدید سدان کامپکت نیسان که برای اولین بار در سال 1982 در ایالات متحده آمریکا رونمایی شده و از پر فروش ترین محصولات نیسان در آمریکا شناخته شده است.
این سدان جمع و جور و دوست داشتنی جدا از طراحی ظاهری زیبا ، مصرف سوخت بهینه‌ای هم دارد که از ویژگی های خوب این خودرو محسوب می شود.

مشخصات فنی نیسان سنترا

نیسان سنترا به یک موتور 149 اسب بخاری با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر و گشتاور 198 نیوتون متری مجهز است. همچنین این خودرو به یک جعبه دنده خودکار 6 دنده مجهز بوده و دارای حداکثر سرعت 178 کیلومتر در ساعت است که می تواند شتاب 0 تا 100 را در کمتر از 11 ثانیه پر ‌کند. مصرف سوخت شهری سنترا به ازای هر 100 کیلومتر 7.3 لیتر، بزرگراهی 6.3 و مصرف سوخت ترکیبی آن 4 لیتر است. که به گفته کارشناسان نیسان ، مصرف سوخت موتور سنترا 2 لیتر نسبت به نسل‌ های گذشته کمتر است و انتقال نیروی موتور توسط گیربکس CVT صورت می‌گیرد. اولین نکته در طراحی ظاهری سنترا، جلو پنجره V شکل بزرگ آن است .

در فضای داخلی کابین سنترا هم علاوه بر داشتن فضای کافی، از المان ‌هایی همچون دوخت روی صندلی‌ها و فرمان استفاده شده که همین موارد خوردو را بسیار جذاب و اسپرت کرده است. زیبایی داخل کابین افراد را در یک نگاه به سمت خود جذب می کند. فرمان D شکل سنترا حس بسیار راحتی در حین رانندگی به راننده القا می‌کند که این حس دلنشین و لذت بخش است. اگر قصد سفر به کیش را به صورت خانوادگی دارید اجاره نیسان سنترا در کیش را در برنامه سفر خود بگنجانید.

سواری از این مدل نیسان بسیار دلنشین و رضایت بخش است و تنها ممکن است در دست اندازهای خیلی بزرگ کمی لرزش در کابین ایجاد کند. فضای داخلی سنترا هم بسیار هوشمندانه طراحی شده است و به همین دلیل این خودرو از فضای مناسبی برای سرنشینان جلو و عقب برخوردار است. یک صفحه ‌نمایش 8 اینچی درست در وسط داشبورد زیبای سنترا قرار دارد. نیسان سنترا به سیستم صوتی Bose با 4 بلندگو مجهز است که امکان گوش دادن به یک موسیقی مهیج با کیفیت صدای عالی در حین رانندگی را برای شما فراهم می سازد.

طراحی صندلی‌های این خودرو از مهمترین آپشن‌های رفاهی آن محسوب می شوند. به نوعی که در مسافرت‌های طولانی هیچ کدام از سرنشینان احساس خستگی نخواهند کرد. در طراحی کابین سنترا، بخصوص در قسمت عقب خودرو به دلیل فضای کافی برای پا و ارتفاع مناسب، سرنشینان عقب احساس بسیار راحتی خواهند داشت. به همین دلیل این سدان جمع و جور می تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده ‌های چهار نفره در کیش به حساب بیاید.

سیستم سپر ایمنی 360 درجه در داخل کابین سنترا از آپشن های امنیتی این خودرو هستند. سیستم هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، هشدار خروج از مسیر، 10 ایربگ، حسگر پارک عقب و تریم‌های مجهز به ترمز خودکار اضطراری نیز از دیگر آپشن های ایمنی نیسان سنترا هستند که می توانند در طول سفر آرامش و ایمنی را برای سرنشینان تضمین کنند. لازم به ذکر است که نیسان سنترا از سیستم‌های کمک‌ راننده و تجهیزات ایمنی نسبتا خوبی برخوردار است و موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از 5 ستاره کلی شده است.

اگر قصد سفر به جزیره کیش و اجاره یک سدان خانوادگی دارید، اجاره نیسان سنترا در کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ما در کیش بوک، محصولات برترین کمپانی‌های خودروسازی دنیا را با بهترین شرایط و مناسب‌ترین قیمت در اختیار گردشگران جزیره زیبای کیش قرار می‌دهیم. کافیست برای اجاره هر کدام از آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آشنایی با مهم‌ترین مزایای نیسان سنترا

در ادامه شما را با مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های مثبت نیسان سنترا آشنا می‌کنیم.

1. کیفیت سواری عالی

کیفیت سواری نیسان سنترا درجه یک است. هر نوع نقص جاده به سرعت توسط شاسی این خودرو به‌خوبی اصلاح شده و برطرف می‌گردد. در حالی که این نرمی باعث می‌شود سنترا در سرعت‌های بالا در بزرگراه کمی حس معلق بودن بدهد؛ اما در شهر با این ویژگی کاملا احساس راحتی می‌کنید. همچنین کابین سنترا با کم‌ترین نفوذ سر و صدا، همیشه و در همه حال ساکت می‌ماند. در واقع هر صدایی که بتواند به سنترا نفوذ کند؛ چیزی نیست که برای شما کم‌ترین آزار را داشته باشد.

2. مواد با کیفیت بالا در کابین

مواد داخلی نسل‌های قبلی نیسان سنترا ارزان و چسبنده بود؛ و از چیزی که چند سال پیش در رقبایی مانند هوندا سیویک دیده می‌شد هم بی‌کیفیت‌تر بود. اما از زمان تغییرات اساسی در نسل جدید این خودرو، نیسان سنترا به مواد داخلی بسیار باکیفیتی مجهز شده است. همچنین این مواد باکیفیت با یک طراحی کاملا شیک و منطقی همراه شده است.

3. کنترل‌های ساده و قابل درک

همه چیز در داخل کابین نیسان سنترا ساده است؛ تا کاربران بتوانند به‌راحتی کنترل‌های مختلف را مدیریت کنند. همچنین همه چیز به‌راحتی در اختیار راننده قرار می‌گیرد. از جمله کنترل‌های کروز کنترل و سیستم صوتی که در بالای فرمان نصب شده است. برچسب‌های کنترل‌ها در نیسان سنترا کاملا واضح هستند؛ و همه چیز همان‌طور که باید عمل می‌کنند. در واقع در نیسان سنترا هیچ تردیدی وجود ندارد که کدام دکمه چه کاری انجام می‌دهد. حتی سیستم صفحه نمایش لمسی و البته کمی قدیمی این خودرو برای پیمایش به اندازه کافی ساده است. این ویژگی‌ها هنگام اجاره نیسان سنترا در کیش، کار با آن را ساده‌تر می‌کند.

4. فضای داخلی جادار

فضای داخلی چیزی نیست که همه سدان‌های کوچک به‌خوبی آن را تامین کنند؛ اما سنترا فضای قابل توجهی در جلو و عقب کابین خود دارد. در واقع صندلی عقب این خودرو یکی از سخاوت‌مندانه‌ترین صندلی‌ها از نظر فضای پا در میان رقبای هم‌رده است. بنابراین سرنشینان قدبلندتر پاهای خود را به صندلی جلو فشار نداده و سرنشینان صندلی جلو مجبور نیستند صندلی‌های خود را به سمت جلو بکشند؛ تا جا برای پاهای سرنشینان صندلی عقب باز شود. این ویژگی‌ها اجاره نیسان سنترا در کیش را برای خانواده‌های با فرزندان نوجوان و جوان به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است.

5. صندلی راننده با قابلیت تنظیم بالا

سنترا دارای صندلی راننده‌ای است؛ که به‌راحتی قابل تنظیم است. ارتقا به سطح تریم SV در این خودرو یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی را برای شما به ارمغان می‌آورد، اگرچه صندلی قابل تنظیم دستی در تریم‌های پایینی نیز کاملا کاربردی هستند. از آنجایی که تریم SV احتمالا سطحی است که بیشترین مشتریان را جذب می‌کند؛ می‌توان گفت این صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، بیشترین تنظیمات و راحتی را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. رانندگان با هر هیکلی می‌توانند به‌راحتی وضعیت نشستن خوبی در این خودرو پیدا کنند؛ و پشت فرمان نیسان سنترا کاملا راحت باشند.

6. امکانات ایمنی کامل

به دنبال اجاره خودرویی با ویژگی‌های ایمنی کامل در تریم استاندارد هستید؟ در این صورت از آنچه نیسان سنترا ارائه می‌دهد شگفت‌زده می‌شوید. کمپانی نیسان، سنترا را به سیستم Safety Shield 360 مجهز کرده است؛ که در هر سطح تریم سنترا به‌صورت استاندارد موجود است. این بدان معناست که هر تریمی از سنترا را که در کیش اجاره می‌کنید؛ دارای ترمز اضطراری خودکار، با قابلیتی است که عابران پیاده را تشخیص می‌دهد. همچنین سیستم نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک متقاطع عقب، سیستم کمک خودکار نور بالا و سیستم هشدار هنگام استارت زدن، از دیگر آپشن‌های ایمنی این خودرو است. نکته مهم اینکه اکثر این ویژگی‌ها به اندازه کافی خوب کار می‌کنند؛ و اصلا مزاحم رانندگی شما نیستند.

7. سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز

نسل جدید نیسان سنترا مجموعه‌ای از ویژگی‌های سرگرمی و اطلاعاتی اضافی را به همراه داشته است. در تریم پایه، می‌توانید یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی با سیستم صوتی دارای چهار بلندگو داشته باشید. یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی نیز در تریم SV وجود دارد؛ که امکان یک‌پارچه‌سازی برنامه‌های گوشی هوشمند را از طریق اپل کار پلی و اندروید اتو به امکانات این خودرو اضافه می‌کند. همچنین یک سیستم صوتی با شش بلندگو و یک پورت یو اس بی بیشتر نیز در این تریم گنجانده شده است. اگر نیسان سنترای اجاره شده توسط شما به پکیج پریمیوم مجهز شده باشد؛ و یا این خودرو را به تریم SR پیشرفته ارتقا دهید؛ می‌توانید از گوش دادن به موسیقی در سیستم صوتی ممتاز این خودرو با هشت بلندگو Bose لذت ببرید.

8. فضای بار سخاوتمندانه

نیسان سنترا از نظر فضای صندوق عقب کمی بهتر از بسیاری از رقبای خود عمل می‌کند. همچنین می‌توانید صندلی‌های عقب تاشو این خودرو را به‌منظور قرار دادن اقلام حجیم‌تر به سمت پایین جمع کنید.

9. تنوع محل نگهداری اقلام کوچک

جای دادن وسایل کوچک خود در سنترا دردسرساز نیست. فضاهای متعددی برای ذخیره‌سازی اقلام کوچک در داخل کابین سنترا وجود دارد. همچنین به اندازه کافی جا برای بطری و لیوان وجود دارد. از سویی محفظه وسط فضای کافی برای قرار دادن یک تبلت کوچک یا چند تلفن همراه دارد. خود کنسول مرکزی نیز به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید وسایلی مانند کارت‌ها، خودکارها و سایر اقلام خود را که ممکن است نیاز فوری به آن داشته باشید، سازماندهی کنید.

10. مقرون‌به‌صرفه بودن

مقرون‌به‌صرفه بودن چیزی است که مشتریان را به سمت نیسان سنترا جذب می‌کند. این خودرو یک سدان خوش‌ساخت و با ظاهر کلاسیک را با قیمتی معقول‌تر از قیمت رقبای خود به خریداران ارائه می‌دهد؛ در نتیجه اجاره نیسان سنترا در کیش نیز در مقایسه با رقبای هم‌رده قمیت مناسب‌تری دارد.

سوالات متداول

مانند هر سدان دیگری، رانندگی با سنترا نیز ساده است. همچنین ویژگی‌های ایمنی متعدد و امتیاز ایمنی مناسب این خودرو، امنیت شما را بیشتر می‌کند.

این خودرو یک سدان خانوادگی و جادار در هر دو ردیف صندلی‌ها است. در نتیجه به‌راحتی برای 4 نفر بزرگ‌سال فضای کافی در اختیار شما قرار می‌دهد.

خانواده‌‎هایی که به خودرو به عنوان یک وسیله حمل و نقل شیک و راحت نگاه کرده و انتظار ویژگی‌های خاصی مانند شتاب، سرعت و قدرت عجیب و غریب را از آن ندارند.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو