اجاره نیسان التیما در کیش

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
nissannissan
اجاره نیسان التیما در کیش
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

5 سرنشین

family

سدان

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default نیسان التیما 1,800,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
نیسان التیما

نیسان التیما

قیمت 1,800,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره خودرو نیسان التیما در کیش

جزیره کیش، نگین آب های نیلگون خلیج فارس، هر ساله از مسافران و گردشگران میزبانی می کند. جاهای دیدنی کیش ، تفریحات آبی ، بهترین مراکز خرید کیش ، جاذبه های گردشگری ، رستوران ها و کافه های جزیره در دست در یکدیگر داده و این جزیره زیبا که میان آب های نیلگون جنوب می درخشد را به یکی از توریستی ترین مناطق ایران تبدیل کرده اند.
در این میان اجاره ماشین در کیش هم از جاذبه های تفریحی و گردشگری در جزیره محسوب می شود چرا که در این شهر، امکان داشتن تجربه ای متفاوت از رانندگی با تولیدات بزرگترین کمپانی های خودروسازی جهان فراهم است و مسافران می توانند برای چند روز هم که شده با اجاره خودرو در کیش از سواری با ماشین رویاهایشان لذت ببرند و خاطرات منحصر به فردی از سفر را در ذهنشان به ثبت برسانند.

اگر شما هم مسافر جزیره هستید و قصد اجاره ماشین ارزان در کیش را دارید به شما نیسان التیما را پیشنهاد می کنیم. نیسان التیما یک خودرو سدان متوسط با مصرف سوخت مناسب است و برای رنت در کیش به وفور در شرکت های رنت کار دیده می شود. طراحی ظاهری این خودرو برگرفته از یکی از محبوب‌ ترین مدل‌های کمپانی نیسان یعنی ماکسیما ست که در نهایت، نتیجه کار یک سدان خانوادگی بوده و راحتی و آسایش را برای شما و همراهانتان فراهم می سازد . شما با اجاره نیسان التیما در کیش می توانید به راحتی از جاهای دیدنی جزیره بازدید کنید و در نهایت آرامش و امنیت ، در کنار همراهان خود به گردش بپردازید.

رانندگی با نیسان التیما در جزیره کیش

اگر به کیش سفر کردید حتما بازدید از جاذبه‌های تاریخی و البته شرکت در برنامه های تفریحی را در برنامه‌های خود قرار دهید و برای داشتن یک سفر درون شهری مهیج و راحت، اجاره ماشین در کیش را فراموش نکنید.
اگر به دنبال تجربه رانندگی با یک سدان متوسط با کمترین میزان خستگی هستید به سراغ اجاره نیسان آلتیما در کیش بروید و با این سدان محبوب به گشت زنی در جزیره مشغول شوید. نیسان آلتیما به دلیل بهره مندی از صندلی‌ های جاذبه صفر قطعا راحت‌ ترین صندلی در کلاس سدان متوسط را دارد که این موضوع می تواند لذت رانندگی را در شما افزایش داده و راحتی را برای همراهان شما فراهم آورد. همچنین التیما دارای آپشن‌های جدید و خلاقانه است که خاطرات رانندگی با آن قطعا در ذهن شما برای همیشه به یادگار می ماند.

مشخصات فنی نیسان التیما

نیسان آلتیما از موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با 16 سوپاپ تنفس طبیعی و حداکثر قدرت 182 اسب بخار برخوردار است. متوسط مصرف سوخت آلتیما در جاده‌های شهری برابر 8/7 لیتر ، در جاده‌های برون شهری 6 لیتر و به طور کلی دارای متوسط مصرف سوخت 7/6 لیتر به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر است که همین موضوع می تواند این سدان محبوب را به یکی از پرطرفدارترین خودروهای موجود در کیش برای اجاره تبدیل کند.

در حالت کلی عملکرد و مصرف سوخت این سدان متوسط، بسیار قابل توجه است. آلتیما مجهز به جعبه دنده 6 سرعته CVT است که سیستم ایکس ترونیک نیسان با شبیه سازی دنده ها، شرایطی شبیه به یک گیربکس اتوماتیک معمولی دارد. این خودرو با حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت، می تواند شتاب 0 تا 100 را در 5.9 ثانیه پر ‌کند و شروع حرکت را لذت بخش سازد. این سدان متوسط خانوادگی از طراحی داخلی بسیار لوکس و چشم نوازی هم برخوردار است که می تواند در نگاه اول افراد را به سمت خود جذب کند.

از جمله تجهیزات رفاهی بکار رفته در آن می توان به صندلی ‌های برقی به همراه گرم‌کن برای صندلی‌های جلو، قابلیت تنظیم چهار جهته صندلی مسافر جلو و همچنین تنظیم در دو جهت تکیه گاه سر و دریچه های هوا بر روی صندلی های عقب اشاره کرد. از جمله آپشن‌‌هایی رفاهی برای راننده علاوه بر صندلی‌های راحت و فول امکانات نیز می‌توان به گرمکن فرمان و دکمه های کنترلی بر روی فرمان اشاره کرد.

این خودرو دارای ترمز خودکار و سیستم دوربینِ دید طرفین در پشت شیشه جلو است. اگر به همراه خانواده به جزیره کیش سفر می‌کنید و نگران صندلی کودک هستید اصلا نگران نباشید. چرا که در این مدل نیسان به نسبت سایر رقبا راحتتر می توانید از صندلی بچه استفاده کنید. یکی دیگر از دغدغه های مسافران ، فضای مناسب صندوق عقب برای حمل وسایل بعد از خرید از بهترین مراکز خرید کیش است.

که ما در رابطه با فضای صندوق عقب این خودرو باید بگوییم که به دلیل عمق مناسب و حجم حدود 15.8 فوت امکان قرار گرفتن راحت وسایل سفر برای شما فراهم است . از دیگر آپشن های ایمنی آلتیما می توان به ترمز اضطراری خودکار، هشدار پیشگیری از برخورد از جلو و هشدار توجه راننده اشاره کرد. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو ارزان در کیش با ما در ارتباط باشید.

مهم‌ترین مزایای اجاره نیسان التیما در کیش

1. موتور رضایت‌بخش.

به دلیل عملکرد سرزنده این پیشرانه، اکثر رانندگان از موتور چهار سیلندر تریم پایه التیما استفاده می‌کنند. این موتور 182 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین تمام نسخه‌های سدان التیما مجهز به دنده اتوماتیک CVT اکس‌ترونیک اختصاصی نیسان هستند؛ که وظیفه انتقال قدرت را به‌خوبی انجام می‌دهد. در نهایت شتاب سریع، التیمای چهار سیلندر را به انتخاب خوبی برای اجاره در کیش تبدیل کرده است.

2. موتور شش سیلندر بسیار قوی.

اگرچه موتور سری VQ نیسان مدت زیادی است که در دسترس قرار دارد؛ اما هنوز یک منبع انرژی بسیار محبوب است. موتور محبوب شش سیلندر این خودرو 270 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین نیسان التیما با شتاب صفر تا صد 5.9 ثانیه‌ای، مشکلی برای هم‌قدم شدن با رقبا ندارد. هنگام شتاب‌گیری، رانندگان بلافاصله متوجه صدای غرش اضافی زیر کاپوت می‌شوند؛ که نشان از قدرت این پیشرانه عضلانی است.

3. گزینه‌ای خوب برای گاز دادن.

مطمئنا رانندگان از طراحی کم‌مصرف التیما خوششان می‌آید. گیربکس CVT این خودرو هم به صرفه‌جویی بیشتر در مصرف سوخت کمک می‌کند. وقتی التیما به موتور پایه مجهز شود، در هر صد کیلومتر، 8.7 لیتر در شهر و 6 لیتر در بزرگراه بنزین مصرف می‌کند. حتی التیمای شش سیلندر نیز به‌طور متوسط 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت دارد. البته همه مدل‌های نیسان التیما به بنزین بدون سرب نیاز دارند.

4. کاملا سرگرم‌کننده.

التیما تریم SR که به‌تازگی معرفی شده است؛ انتخاب مناسبی برای رانندگانی است که خواهان حس رانندگی اسپرت بیشتری هستند. اگرچه مدل SR قدرت بیشتری تولید نمی‌کند؛ اما سیستم تعلیق تنظیم‌شده آن برای رانندگی اسپرت در جاده‌های پرپیچ‌وخم آن را سرگرم‌کننده‌تر از سایر نسخه‌های التیما می‌کند. همچنین می‌توانید از شیفترهای پدال استفاده کنید؛ که به CVT اجازه می‌دهد تا تعویض دنده‌های یک گیربکس اتوماتیک سنتی را شبیه‌سازی کند. همین ویژگی دلیل بسیاری از افراد برای اجاره نیسان التیما در کیش است.

5. طراحی خارجی جذاب.

جلوپنجره قدرتمند V-Motion به متمایز شدن نیسان التیما از سایر سدان‌های خانوادگی امروزی کمک می‌کند. همه مدل‌های شش سیلندر دارای دو سر اگزوز هستند. یک اسپویلر آیرودینامیک عقب و مجموعه‌ای انحصاری از چرخ‌های 18 اینچی هم، ظاهر اسپرت تری به التیما بخشیده است.

6. وسیله نقلیه خانوادگی و راحت.

خانواده شما نیسان التیما را در سفرهای جاده‌ای دوست خواهند داشت. بسیاری از منتقدان خودرو در مورد صندلی‌های راحت التیما هیجان زده‌اند. البته صندلی‌های گرمکن در سطوح بالاتر ارائه می‌شوند. همچنین اتاق التیما واقعا جادار است. در این اتاق هیچ‌کس از کمبود فضای پا شکایت نمی‌کند. در نهایت هنگام بارگیری وسایل کوچک، دهانه باز صندوق عقب التیما مفید خواهد بود.

7. قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده.

انتظار می‌رود نیسان التیما قابلیت اطمینانی بالاتر از حد متوسط ارائه دهد. بنابراین بعید است که زمان زیادی را در تعمیرگاه بگذرانید. همچنین موتور و گیربکس آن از نظر مکانیکی به دوام بالا شهرت دارند. این یک سدان خانوادگی است که شما به‌طور روزمره به آن وابسته هستید. البته طبیعتا این موضوع روی انتخاب شما برای اجاره نیسان التیما در کیش آنچنان اثرگذار نیست.

8. صرفه اقتصادی.

قیمت نیسان التیما در مقایسه با رقبای هم‌رده، بسیار معقول است. در نتیجه قیمت اجاره آن نیز مناسب است. این یک معامله خوب برای اجاره چنین سدان خوش‌ساختی است.

9. صفحه نمایش پیشرفته کمک‌راننده.

نیسان التیما حتی در تریم پایه نیز مجهز به نمایشگر پیشرفته کمک‌راننده است. در حال حاضر این یکی از بهترین نمایشگرها در بخش سدان‌های خانوادگی است. این سیستم با داشتن صفحه نمایش ال سی دی 4.3 اینچی، به شما امکان می‌دهد به داده‌های مهم مانند مسیرهای رانندگی و نام تماس‌گیرنده دسترسی داشته باشید.

10. ایمنی سطح بالا.

نیسان التیما مانند بسیاری از رقبای اصلی خود توانست پنج ستاره ایمنی را کسب کند. این بدان معنی است که این سدان محافظت عالی در برابر تصادف را برای خانواده شما فراهم می‌کند. به غیر از مدل پایه، تمام تریم‌های دیگر التیما به‌صورت استاندارد با دوربین پشتیبان عرضه می‌شوند. سیستم نظارت بر نقاط کور و فناوری ترمز خودکار نیز به عنوان آپشن اختیاری در نیسان التیما موجود است.

چند نقطه ضعف نیسان التیما

1. نداشتن نسخه گیربکس دستی.

اگر از آن دسته راننده‌هایی هستید که گیربکس دستی را ترجیح می‌دهید؛ در نیسان التیما شانسی برای این تجربه ندارید. این خودرو فقط با یک گیربکس با سیستم انتقال متغیر پیوسته ارائه می‌شود. همچنین به‌خاطر داشته باشید که سدان‌های خانوادگی مانند هوندا آکورد و مزدا 6، نسخه گیربکس دستی خود را نیز ارائه می‌دهند.

2. بدون سیستم چهار چرخ متحرک.

می‌توانید انتظار داشته باشید که نیسان التیما در اکثر شرایط رانندگی، عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال فقدان سیستم چهار چرخ متحرک، احتمالا در شرایط سخت مشکل ایجاد خواهد کرد.

3. صدای داخلی بالاتر از حد متوسط.

بیشتر مردم فضای داخلی التیما را نسبتا ساکت می‌دانند. با این وجود ممکن است کمی صدای اضافی جاده و باد را در این خودرو متوجه شوید. این مسئله به‌ویژه در هنگام سفر در یک بزرگراه ناهموار صادق است. در نهایت نیسان التیما دارای نقاط ضعف بسیار کمی به عنوان یک خودروی خانوادگی است. راحتی سرنشین و عملکرد قوی آن شما را راضی نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید تجربه رانندگی جذاب‌تری داشته باشید؛ تریم SR یا اسپرت نیسان التیما بهترین انتخاب شما خواهد بود؛ و رتبه‌بندی ایمنی پنج ستاره، التیما را به یک انتخاب رضایت‌بخش برای اجاره در کیش تبدیل می‌کند.

سوالات متداول

خانواده‌های 4 یا 5 نفره که می‌خواهند یک خودروی سریع‌تر از سدان‌های متداول را تجربه کنند؛ می‌توانند نیسان التیما را بررسی نمایند.

خیر. رانندگی با این خودرو به سادگی رانندگی با هر سدان دیگری است.

این خودرو در عین خانوادگی بودن، از سرعت و شتاب بالایی برخوردار است؛ تا از این نظر نیز رضایت شما را جلب کند.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو