اجاره موهاوی در کیش

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
kiakia
اجاره موهاوی در کیش
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

7 سرنشین

family

شاسی بلند

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default کیا موهاوی 2014 4,300,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
کیا موهاوی 2014

کیا موهاوی 2014

قیمت 4,300,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره خودرو موهاوی در کیش

برای گشت و گذار و تفریح در کیش، یکی از بهترین راه‌ها اجاره ماشین است تا به سفرتان رنگ و بوی متفاوت و جذابی ببخشد. رنت خودرو در جزیره مرجانی ایران، نه تنها رفت و آمد در کیش را آسان می‌سازد بلکه می‌تواند هزینه‌های سفر را هم کاهش دهد و یک سفر مقرون به صرفه برای مسافرانش فراهم سازد.
معمولا جوانانی که با تور کیش پا به جزیره می‌گذارند برای اجاره ماشین در کیش به سراغ خودروهای شاسی بلند می‌روند تا بتوانند از رانندگی با این نوع خودروها لذت ببرند. یکی از محبوب ترین خودروهای موجود در جزیره ، کیا موهاوی است. به همین دلیل جوانان و حتی مسافرانی که خانوادگی سفر کردند، اجاره موهاوی در کیش را انجام می‌دهند تا از رانندگی با یک خودروی شاسی بلند کره‌ای جادار در زمان تفریح و گشت و گذار لذت ببرند.

لذت رانندگی با موهاوی در کیش

همانگونه که می دانید اجاره ماشین در کیش به عنوان یکی از تفریحات مهیج این جزیره زیبا محسوب می شود. حتی اگر تجربه رنت خودرو و رانندگی با ماشین مورد دلخواهتان در جزیره را نداشته باشید اما از هیجان رانندگی با خودروهای لوکس خارجی در خیابان‌های زیبای کیش بی شک مطلع هستید. با رنت خودرو می توانید به راحتی بگردید و از جاهای دیدنی کیش بازدید کنید. اگر با خواندن مطالب ما قصد رنت یک خودرو شاسی بلند اسپرت و قدرتمند در جزیره دارید، پیشنهاد ما به شما ، اجاره موهاوی در کیش است. کیا موهاوی خودروی شاسی بلند سایز متوسط کره‌ای که اولین بار در سال 2009 رونمایی شده است. قطعا رنت این خودرو سفرتان را جذاب تر می کند و یکی از بهترین سفرهای داخلی را برای شما و همراهانتان رقم میزند.

مشخصات فنی موهاوی

موهاوی یک خودروی شاسی بلند از محصولات خودروسازی کیا موتورز است که با عنوان Mesa سال 2005 در نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی از آن رونمایی شد. بعد از آن مدل های متفاوتی از این خودرو در سال های مختلف وارد بازار جهانی شدند.
این خودرو در دو مدل 6 و 8 سیلندر در کیش قابل رنت است. موتور 6 سیلندر، حجمی معادل 3.8 لیتر دارد که می‌تواند 271 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در نسخه 8 سیلندر، موتوری با حجم 4.6 لیتر به کار رفته که 340 اسب بخار قدرت و 435 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده به کار رفته در این دو نسخه به ترتیب، 5 سرعته و 6 سرعته خودکار است.

ابعاد موهاوی در مقایسه با سایر محصولات کیاموتور بزرگتر است و اندازه‌ای در حد تویوتا لندکروز دارد. باریگو یا موهاوی بزرگترین شاسی بلند کمپانی کیا بوده و تا به امروز هیچ جانشینی از طرف کمپانی برای آن معرفی نشده است.
این خودرو شاسی بلند کره ای دارای کابین جادار و صندلی‌های بزرگی بوده و مناسب برای 7 سرنشین طراحی شده است. موهاوی طراحی بسیار ساده ای دارد و به همین دلیل این ماشین کره‌ای نزد علاقه‌مندان به خودرو محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. کابین موهاوی هم طراحی ساده و در عین حال فوق العاده هوشمندانه ای دارد. داشبورد مدرن که در وسط آن یک نمایشگر 8 اینچی در نظر گرفته شده و دریچه‌های تهویه مطبوع در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

موهاوی جدید حتی از نمونه قبلی خود بزرگتر بوده و با داشتن 4.94 متر طول، 1.91 متر عرض و 1.81 متر ارتفاع نسبت به نمونه قبل از فیس لیفت، 6 سانتیمتر در قسمت طول رشد داشته است. پیشرانه این خودرو یک موتور V6 توربو دیزل با 3000 سی سی حجم است که می تواند قدرتی معادل با 260 اسب بخار و 559 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با استانداردهای آلایندگی یورو 6 نیز سازگار است.

به دلیل عایق‌بندی خوب موتور، سر و صدای بسیار کمی در حین استارت زدن به گوش سرنشینان می‌رسد که از نقاط قوت موهاوی محسوب می‌شود. این خودرو شتاب خوبی دارد که می تواند 0 تا 100 را تنها در 8 ثانیه پر ‌کند. یک خودرو سایز بزرگ اما با شتابی در حد خودروهای اسپرت که شروع حرکت فوق العاده لذت بخشی برای سرنشینان رقم میزند. حداکثر سرعت این شاسی بلند کره‌ای 200 کیلومتر در ساعت و متوسط مصرف سوخت آن به ازای هر 100 کیلومتر 12.7 لیتر است. البته برای اجاره موهاوی در کیش موظف هستید به قوانین راهنمایی رانندگی در کیش احترام بگذارید و تنها با سرعت مجاز درج شده بر روی تابلوهای سرعت برانید.

از لحاظ امکانات رفاهی و امنیتی این خودرو کره‌ای باید بگوییم که موهاوی مجهز به سیستم‌های ترمز ABS, EBD, ESC, BAS, HAC، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین دید عقب است. گرمکن صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و حافظه صندلی راننده نیز، از دیگر آپشن‌های رفاهی موهاوی هستند. بهره مندی از 9 ایربگ ( راننده، سرنشین جلو، پرده‌ای و جانبی)علاوه بر سیستم ترمز قدرتمند، باعث شده است تا این خودروی زیبای کره‌ای به یکی از امن ترین خودروهای کیاموتورز تبدیل شود. پس با اجاره موهاوی در کیش با خیال راحت در جاده‌های زیبای کیش رانندگی کنید و از ایمنی بالا این خودرو حسابی بهره ببرید.

طراحی خارجی کیا موهاوی

با اولین نگاه به کیا موهاوی یک طراحی ساده و نسبتا بدون جزئیات را مشاهده خواهید کرد. با این وجود این طراحی در عین سادگی، به‌خوبی توانسته شمایل یک خودروی برنده و قدرتمند در خارج از جاده و مسیرهای آفرودی را نشان دهد. طبیعتا این سبک طراحی عامدانه بوده و به خوبی مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده است. مخاطبانی که علاقمند هستند به جای جزئیات پر زرق و برق امروزی، خودرویی با ظاهر ساده‌تر، اما قدرتمندتر داشته باشند. بدنه کیا موهاوی دارای خطوط هندسی بسیار جذابی است.
جلوپنجره رادیاتور نسبت به نسل قبلی این خودرو تغییرات مثبتی داشته و مورد پسند اغلب مشتریان قرار می‌گیرد. در سال 2011، این مدل توسط کمپانی کیا به‌روزرسانی مختصری داشت. در واقع از این سال موهاوی به چراغ‌های روشنایی در روز، شیشه‌های عقب رنگی و اتصال‌دهنده مخصوص آی‌پاد مجهز شد. پس از این کیا در سال‌های بعد به به‌روزرسانی این خودرو ادامه داد. موهاوی 2014 اولین خودروی تولید کمپانی کره‌ای کیا است که برای روکش چراغ‌های جلوی خود از کروم استفاده کرده است.
همه این موارد در کنار طول 4880 میلی‌متری و فاصله بین دو محور 2900 میلی‌متری، ابعاد مناسبی برای نمایش خودروی شاسی بلند هیجان انگیز است. پیش از اجاره موهاوی در کیش به این نکته توجه کنید که اغلب خودروهای موهاوی موجود در کیش متعلق به مدل‌های تولید شده در سال 2014 و قبل از آن هستند؛ و مدل‌های جدیدتر این خودرو کمتر در بازار ایران دیده می‌شود.

طراحی داخلی کیا موهاوی

کابین موهاوی آنقدر بزرگ و جادار است که خیال شما را از آسودگی و راحتی 7 سرنشین بزرگ‌سال کاملا راحت می‌کند. صندلی‌های راحت و نرم این خودرو تا حدود زیادی سیستم تعلیق نسبتا خشک آن را تعدیل کرده‌اند. این صندلی‌ها همچنین دارای سیستم گرم‌کن بوده و در ردیف جلو از امکان تنظیمات برقی نیز بهره می‌برند. از نظر مواد مورد استفاده در طراحی داخلی نیز می‌توان به کیا موهاوی نمره قبولی داد.
وجود یک داشبورد شیک که از مواد اولیه بسیار باکیفیت ساخته شده است؛ گواه نشان می‌دهد که کیا در ساخت فضای داخلی موهاوی کم نگذاشته است. اگرچه خودروی موهاوی از جسته نسبتا بزرگی بهره می‌برد؛ اما در مورد فضای بار، در مقایسه با رقبا، دست بالا را ندارد. در عمل فضای ذخیره‌سازی بار در پشت آخرین ردیف صندلی‌ها در موهاوی حدود 350 لیتر است. البته این عدد را می‌توان با خواباندن صندلی‌های ردیف آخر به 1045 لیتر نیز افزایش داد.
در صورتی که هنوز هم این فضا برای شما کافی نباشد؛ با خواباندن ردیف دوم صندلی‌های خودرو، فضایی 2765 لیتری برای شما فراهم می‌شود؛ که تقریبا برای هر هدفی به اندازه کافی مناسب است. البته طبیعتا در این شرایط باید از خیر سوار کردن بیشتر از 2 نفر در کیا موهاوی بگذرید. با این وجود فضای موهاوی برای مسافرت‌های کوتاه مدت و گشت‌های شهری و اطراف شهر، تا حدود زیادی کافی است؛ همین ویژگی‌ها اجاره موهاوی در کیش را برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت‌تر مناسب می‌کند. سیستم تهویه مطبوع، کامپیوتر داخلی، کروز کنترل، سیستم مولتی‌مدیای مدرن با شش بلندگو و سیستم تهویه مطبوع اختصاصی برای سرنشینان عقب، از جمله سایر امکانات کیا موهاوی است که در تریم پایه آن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
همچنین در تریم‌های بالاتر موهاوی، کمپانی کیا سیستم تهویه برای صندلی راننده، سیستم ناوبری و سیستم تنظیم ارتفاع پدال‌ها به صورت الکترونیکی را ارائه داده است؛ که با وجود تفاوت قیمت، به‌نظر برای بسیاری از افراد به‌صرفه و جذاب خواهد بود.

ایمنی کیا موهاوی

کیا موهاوی دارای طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال و غیرفعال است. این خودرو دارای ساختاری در طراحی بدنه خود است؛ که با تغییر شکل‌های از پیش برنامه‌ریزی شده در تصادفات احتمالی، نیروی وارده را تا حد ممکن خنثی کرده و موجب می‌شود میزان آسیب به سرنشینان به کمترین میزان برسد. وجود ایربگ‌های متعدد پرده‌ای در بخش‌های مختلف خودرو از دیگر امکاناتی است که خیال شما را از بابت امنیت کافی هنگام تصادفات احتمالی تا حدود زیادی آسوده می‌کند.
همچنین این موهاوی به سیستم تکیه‌گاه سر فعال مجهز است. این سیستم در تکیه‌گاه سر صندلی‌های موهاوی تعبیه شده و در شرایط تکان‌های بیش از حد شدید، از حرکت ناگهانی و شدید سر جلوگیری می‌کند. حتما می‌دانید که این حرکات غیر ارادی در تصادفات، از مهم‌ترین عوامل آسیب‌های جدی به سرنشینان است. در نهایت نتایج تست تصادف موهاوی بسیار امیدوارکننده بوده و این خودرو توانسته با دریافت 5 ستاره ایمنی، سطحی بسیار رضایت‌بخش از امنیت را به نمایش بگذارد.
جالب است بدانید که از سال 2017، نسخه به‌روز شده این شاسی بلند فول‌سایز تولید شده است. در این نسخه علاوه بر تغییرات جدی خارجی، در قسمت فنی هم تغییرات گسترده‌ای وجود داشته، هرچند متاسفانه یافتن نسخه‌های جدید این خودرو در ایران کار ساده‌ای نیست. در پایان باید گفت اجاره موهاوی در کیش انتخابی مناسب برای خانواده‌ها و تجربه‌ای جذاب از رانندگی با یک شاسی بلند بزرگ‌سایز است.

سوالات متداول

اگر تا به حال با یک خودروی شاسی بلند رانندگی نکرده‌اید؛ بهتر است در ساعات اولیه کمی احتیاط کنید. اما وجود سیستم‌های مختلف کمک راننده، در مجموع رانندگی با این خودرو را در ساده کرده است.

حداکثر ظرفیت موهاوی 7 سرنشین است. اما برای آسودگی بیشتر بهتر است این ظرفیت را 6 نفر در نظر بگیرید.

خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت و افراد علاقمند به رانندگی با یک خودروی شاسی بلند بزرگ‌سایز، از جمله علاقمندان این خودرو هستند.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو