اجاره لیموزین در کیش

لیست همه ارائه دهندگان
fordford
اجاره لیموزین در کیش

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

ارائه دهنده ای برای این خودرو وجود ندارد

اجاره خودرو لیموزین در کیش

در سفر به کیش کارهایی است که می توانید با انجام دادن آنها سفری رویایی و خاطره انگیز داشته باشید . برای مثال اجاره ماشین در کیش یکی از لذت بخش ترین تفریحات و هیجان انگیزترین کارهاست که می توانید به سفرتان رنگی متفاوت ببخشید و از سواری و گردش در جزیره لذت ببرید. انواع و اقسام خودروهای لوکس و گران قیمت در این جزیره در حال تردد هستند که می توانید هر کدام از آنها را که مایل بودید با ارائه یک سری مدارک اجاره کنید .

اگر شما هم به تشریفات و لوکس گشتن علاقه مندید باید بگوییم که اجاره لیموزین در کیش برای انواع تشریفات رسمی و غیر رسمی ، گشت در جزیره ، ترانسفر فرودگاهی ، مراسم سورپرایز ، برنامه ویژه ماه عسل و ... انجام می شود که می تواند سفر به کیش شما را به شدت رویایی و لذت بخش بسازد .
اجاره لیموزین در کیش برای گشت در جزیره به علاقه مندان تشریفات و لاکچری گشتن به شدت پیشنهاد می شود . شاید این ماشین را تنها در فیلم ها دیده باشید اما باید بدانید که دیگر سواری گرفتن از این خودروی لوکس و گران قیمت رویا نیست. برای لذت بردن از چنین لحظاتی یک برنامه سفر به کیش بچینید و سفری ماندگار و خاطره انگیز در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

تجربه لذت بخش رانندگی با خودرو لیموزین

خودرو لیموزین کیش از برند کرایسلر بوده و رنگ سفید براق و زیبایی دارد. در این خودرو تشریفاتی همزمان 7 نفر می توانند به راحتی بنشینند و از لطافت و زیبایی داخل آن نهایت لذت را ببرند . مبلمان موجود در این خودرو تماما از جنس چرم است که می تواند لذت دور دور در جزیره مرجانی ایران را چندین برابر در سرنشینان افزایش دهد .
درون خودرو برای سرنشینان بار نوشیدنی به صورت خطی تعبیه شده و پذیرایی نوشیدنی و تنقلات با چیدمان فوق العاده زیبا ، انجام می شود. قطعا این نوع سواری از یک خودروی لوکس آن هم در جزیره مدرن و لاکچری کیش، سالیان سال در ذهنتان به یادگار می ماند و فراموش نمی شود.

همانگونه که می دانید اکثر هتل های لوکس کیش از مهمانانشان به صورت لاکچری پذیرایی کرده و با این خودرو مجلل به استقبالشان می روند . بنابراین اگر تمایل دارید تشریفات استقبال با لیموزین شامل حال شما هم شود باید حداقل یک روز قبل از شروع تور کیش خود تمام هماهنگی های لازم را با هتل انجام دهید .
البته گردش در کیش با لیموزین هم حال و هوای خاص خودش را دارد و می تواند برای همیشه در ذهنتان به یادگار بماند . برای مثال شما می توانید بازدید از جاهای دیدنی کیش را به صورت اختصاصی همراه با لیموزین تشریفات انجام دهید و هیجان سفرتان را چندین برابر افزایش دهید.

مشخصات فنی خودرو لیموزین

این خودروی تشریفاتی مجلل را، انواع شرکت های اتومبیل سازی لیموزین تولید می کنند . برای مثال اولین خودروی تشریفاتی لیموزین در سال 1902 در کشور فرانسه تولید شده است . لیموزین اتومبیلی خاص از دسته خودروهای تشریفاتی کالسکه‌ای است. این خودرو به دلیل طویل بودن و البته به عنوان خودروی لوکس و گران‌قیمت در کیش حسابی محبوب است و در دسترس مسافران و گردشگران قرار دارد.

خدمات اجاره این خودرو اغلب به صورت ترانسفر فرودگاهی است که با حضور ماشین و راننده در فرودگاه و تحویل سرنشینان از پای پرواز آغاز می ‌شود. این اتوموبیل‌ ها در دو دسته لیموزین کرایسلر و لیموزین لینکلن موجود هستند که هر دو ظرفیت ۸ سرنشین را دارند.
خدمات این گروه از ماشین ‌ها شامل راننده، پذیرایی ، عکاسی، فیلمبرداری، برگزاری مراسم سالگرد، تولد، سیستم صوتی ارتباط با راننده و سیستم پخش صوت و تصویر است و گشت ‌های جزیره در قالب گشت ‌های دو یا سه ساعته برای سرنشینان برگزار می‌ شوند. مولد سیستم سرمایش کمپرسور و نحوه انتقال نیرو بوسیله تسمه و در قسمت جلو سمت راست پایین موتور با توان خنک کنندگی kw 4 صورت می پذیرد.

نوع مولد گرمایش آب رادیاتور با نیروی هوادهی فن بخاری در قسمت زیر پا ، جوانب و وسط داشبورد قرار دارد . نوع مولد سیستم گرمایشی قسمت VIP الکتریکی بصورت فن روبروی مبل VIP در قسمت تحتانی بار قرار گرفته است. سیستم خنک کننده موتور با 2 عدد فن از نوع سربسته مجهز به مخزن پلاستیکی با رادیاتوری به حجم 6 لیتر و حداکثر توان 250W و دمای عملکرد ترموستات 88 درجه سانتیگراد است. مشخصات فنی خودرو لیموزین

  • نوع خودرو : SUV
  • سیستم: Stretch Limousine
  • نوع کاربرد : تشریفاتی
  • درجه بین المللی : VIP پنج ستاره
  • نوع شاسی : نردبانی
  • تعداد سیلندر : 8
  • قدرت موتور :5500
  • نوع گیربکس :5 دنده تیپ ترونیک با عملکرد و دنده کمک مکانیکی و برقی
  • حداقل شعاع گردش: 6/11 متر
  • حداکثر سرعت : 120 کیلومتر در ساعت
  • سیستم ترمز جلو و عقب : دیسکی
  • سیستم ترمز دستی : مکانیزم کنترل کابلی
  • مصرف بنزین: 20 لیتر در هر 100 کیلومتر
  • تعداد درب ها : 5 درب ( 2 درب جلو ، 2 درب عقب و یک درب صندوق با دو محور )
  • نوع شیشه : شیشه جلو و جانبی از نوع سخت شده دودی با باند مشکی دور و شیشه عقب از نوع سخت شده دودی با گرمکن
  • نوع سپر جلو و عقب : پلاستیک ABS با فوم EPP
  • تعداد باک : 2
  • حجم باک : 110 = 60 + 50

امکانات خودرو لیموزین

  • ترمز ضد قفل ABS
  • آفتابگیرهای مخمل با طرح آینه دار
  • داشبورد با روکش چرم
  • نوع کمربند ایمنی جلو : point 3 با زاویه عملکرد 10 درجه
  • روکش چرم صندلی ها
  • مبل
  • یخچال
  • تلویزیون
  • تلفن
  • رایانه

عملکرد و مصرف سوخت جگوار

با ارائه پنج موتور مختلف، محصولات خط تولید جگوار برای هر سلیقه و بودجه‌ای مناسب است. مدلXF 2.0T از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر بهره می‎برد؛ که 240 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تنها جعبه دنده موجود در این مدل است؛ و نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستد.
در تست مختلف، این مدل در 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد؛ که برای یک سدان مدل پایه در این کلاس کند است. اما جنبه مثبت XF 2.0T این است که در مجموع 10.2 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند. اما مدلXF 3.0 از یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر سوپرشارژر با قدرت 340 اسب بخار استفاده می‌کند.
نسخه‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک در این مدل در دسترس هستند؛ و جگوار تخمین می‌زند که نسخه عقب در 5.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد؛ در حالی که مدل چهار چرخ متحرک، این عدد به 6.1 ثانیه می‌رسد. همچنین مصرف سوخت در مدل دیفرانسیل عقب 11.2 لیتر و در مدل چهار چرخ متحرک 12.4 لیتر تخمین زده شده است. بنابراین اگر به فکر اجاره جگوار در کیش هستید؛ بهتر است بدانید که با یک خودروی نسبتا پرمصرف روبرو خواهید شد.
اوضاع در مدل XF Supercharged که دارای یک موتور 5 لیتری 8 سیلندر سوپرشارژر با قدرت 470 اسب بخار است؛ جدی‌تر نیز می‌شود. در آزمایش‌های متعدد این مدل در 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. تریم XFR جگوار قوی‌تر هم بوده و می‌تواند 510 اسب بخار قدرت را از این موتور 8 سیلندر سوپرشارژر بگیرد. همچنین تریم XFR-S با بهینه‌سازی‌‎های مختلف، قدرت خود را به 550 اسب بخار رسانده است.
در نتیجه تریم XFR-S در 4.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. جالب است بدانید که علی‌رغم افزایش توان خروجی، همه مدل‌های XFکه دارای موتور 8 سیلندر هستند؛ در مجموع دارای مصرف سوخت 13.1 لیتر در هر 100 کیلومتر هستند. در ادامه باید گفت تمام سدان های جگوار XF با موتور 6 و 8 سیلندر، دارای عملکرد توقف-استارت خودکار هستند؛ که موتور را در هنگام توقف خودرو به صورت خودکار خاموش می‌کند؛ تا مصرف سوخت را کاهش دهد.

ایمنی

ویژگی‌های ایمنی استاندارد برای همه مدل‌های جگوار XF شامل سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمزهای ضد قفل، کیسه‌های هوای جانبی جلو و کیسه‌های هوای پرده‌ای جانبی است. همچنین تجهیزات ایمنی موجود شامل سیستم هشدار نقطه کور، دوربین دید عقب و سیستم هشدار برخورد از جلو (شامل کروز کنترل تطبیقی) است. در کمال تعجب باید گفت سیستم‌های پیشرفته‌تر مانند سیستم کاهش برخورد (با تشخیص عابر پیاده) و کمک به حفظ خطوط در جگوار ارائه نمی‌شوند.
با این وجود می‌توان گفت با اجاره جگوار در کیش به یک خودروی خوب از نظر ایمنی دسترسی خواهید داشت. در تست ترمز، جگوار XF 2.0T مجهز به چرخ‌های 19 اینچی و لاستیک‌های تمام فصل، توانست از سرعت 100 کیلومتر در ساعت، با طی مسافت 36.5 متر متوقف شود؛ که برای یک سدان لوکس با اندازه متوسط، عملکرد متداولی است. همچنین در مدل XF Superchargedبا رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های تابستانی، این تست نتیجه بهتری گرفت؛ و خودرو با طی مسافت 34.4 متر متوقف شد.
در ادامه مدل XFR-S نیز با طی مسافت 32.9 متر متوقف شد؛ که این عدد در مقایسه با رقبای هم‌رده قابل قبول و حتی برنده است.

کیفیت رانندگی

جای تعجب نیست که مدل پایه جگوار برای رانندگان حرفه‌ای و عاشق سرعت و قدرت گزینه مناسبی نباشد. شتاب این مدل بد نیست؛ و موتور و گیربکس آن به‌خوبی به پدال گاز پاسخ می‌دهند. اما موتور 6 سیلندر سوپرشارژر در مدل XF 3.0 عملکرد بسیار پرانرژی‌تری ارائه می‌دهد؛ و می‌تواند اکثر رانندگان سدان‌های لوکس سایز متوسط ​​را راضی کند. با این حال، جگوار XF 2014 با موتور 8 سیلندر، قدرت زیادی را ارائه می‌کند؛ و شتاب آن در تریم‌های برتر XFR-S بسیار عالی است؛ و واقعا باید آن را تجربه کرد. علاوه بر افزایش شدید قدرت، مدل‌های 8 سیلندر از سیستم تعلیق تطبیقی ​​نیز بهره می‌برند؛ که دینامیک هندلینگ را بدون به‌خطر انداختن کیفیت سواری لوکس جگوار بهبود می‌بخشد.
جگوار به‌سرعت در پیچ‌ها به جلو می‌رود؛ چسبندگی قابل توجهی به زمین دارد و البته محدودیت‌های متعددی نیز دارد. برای رانندگان پر زورتر ممکن است فرمان کمی بیش از حد سبک باشد؛ اما رانندگی با جگوار هنوز از بسیاری از رقبا لذت‌بخش‌تر است. همه مدل‌های جگوار دارای یک کابین آرام در بزرگراه هستند؛ که تا حدود زیادی سکوت لازم را در فضای داخلی خودرو فراهم می‌کند.

وضعیت داخلی

روشن کردن جگوار XF به خودی خود یک کار هیجان‌انگیز است. با فشار دادن دکمه استارت ضربان‌دار این خودروی جذاب انگلیسی، دکمه انتخاب دنده از موقعیت هم‌سطح خود در کنسول مرکزی بلند می‌شود؛ و عناصری که به شکل تخت روی داشبورد بودند می‌چرخند تا دریچه‌های هوا نمایان شوند. کابین جگوارهای امروزی، بسیاری از جذابیت‌های جگوارهای کلاسیک را حفظ کرده‌اند.
البته این کار با تفسیری مدرن که شامل استفاده از مواد اولیه معاصر و به‌روز بوده، ممکن شده است. با این اوصاف احتمالا صندلی‌ها در ردیف جلو و عقب در مقایسه با صندلی‌های کلاس E و سری 5 کمی تنگ‌تر خواهند بود. البته این شرایط کاملا برای یک سدان لوکس با اندازه متوسط مناسب است؛ و حس جمع‌وجور بودن، به افزایش جذابیت جگوار در زمانی که پشت فرمان هستید کمک می‌کند. از سوی دیگر ظرفیت بار 501 لیتری این خودرو برای یک سدان لوکس سایز متوسط بسیار سخاوت‌مندانه است.
صندلی‌های عقب تاشو بوده و با تقسیم‌بندی مناسب، ظرفیت بار را بیشتر هم می‌کنند؛ و امکان حمل اقلام طویل‌تر را فراهم می‌نماید. همچنین در تریم‌های گران‌تر جگوار، همراه با صندلی‌های تاشو، یک دسترسی مرکزی به صندوق نیز وجود دارد. تنها ناامیدی قابل توجه در فضای داخلی جگوار، دید محدود آن به عقب و سیستم اطلاعات و سرگرمی قدیمی آن است. ستون‌های پهن سقف، دید عقب را محدود می‌کنند؛ و وجود حسگرهای پارک یا دوربین دید عقب که در تریم‌های پایین‌تر اختیاری است را ضروری می‌نماید.
در نهایت رابط اطلاعات و سرگرمی جگوار با نمایشگر کوچک، گرافیک ساده، پاسخ‌های کمی با تاخیر و ساختار منوی بیش از حد پیچیده، در مقایسه با سیستم‌های رقیب حرف خاصی برای گفتن ندارد.

سوالات متداول

این خودرو ظرفیت مناسبی دارد؛ و معمولا با راننده اجاره داده می‌شود. از این رو بیشتر برای مدت‌زمان کوتاه و حمل‌ونقل تشریفاتی، مانند ترانسفر فوردگاهی و هتلی کاربرد دارد.

اگرچه به‌طور کلی اجاره لیموزین با راننده است؛ اما در صورت امکان نیز، رانندگی با این خودرو را پیشنهاد نمی‌کنیم. چراکه با توجه به طول بیشتر و دید عقب محدودتر، رانندگی با آن مشکل است.

اجاره لیموزین در کیش برای استفاده روزمره، خانوادگی و جدی مناسب نیست. همچنین تعرفه اجاره لیموزین نسبتا بالا است.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو