اجاره تویوتا کمری در کیش

لیست همه ارائه دهندگان
toyotatoyota
اجاره تویوتا کمری در کیش

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

ارائه دهنده ای برای این خودرو وجود ندارد

اجاره خودرو تویوتا کمری در کیش

اجاره ماشین در کیش یکی از امکانات و خدمات ویژه ای است که مسافران می توانند در سفر به کیش از آن حسابی بهره ببرند و راحتی و آرامش را تجربه کنند. جزیره کیش فوق العاده لوکس و توریستی است. به همین دلیل اگر بخواهید در طول سفر از تاکسی های کیش و یا ماشین های عمومی جهت رفت و آمد خود در جزیره استفاده کنید مسلما با هزینه‌های هنگفتی مواجه می شوید.

اینجاست که اجاره ماشین در کیش به کارتان می آید و جدا از کاهش هزینه‌ها، سفر را برایتان دلچسب تر می سازد. شما با رنت خودرو می توانید به راحتی و در هر زمان که تمایل داشتید به جاهای مختلف جزیره بروید و از جای جای آن بازدید کنید. تویوتا کمری یکی از خودروهای محبوب در میان ماشین های خارجی است. ماشینی از کشور کره که می توان گفت کاملا اقتصادی، جذاب و در دنیای خودرو به عنوان اتومبیلی غیر قابل مقایسه برای علاقه مندان خود معرفی شده است.

البته نه در مقایسه با برخی رقبا. اما برای اجاره ماشین ارزان در کیش بهترین انتخاب است و سفر را دلچسب ريال ایمن و شیرین می کند. اگر شما هم تمایل دارید یک سفر مقرون به صرفه به جزیره داشته باشید و در عوض به راحتی هم گردش و تفریح کنید، اجاره تویوتا کمری در کیش مناسب شماست.

رانندگی با تویوتا کمری درجزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش از مهمترین دلایل محبوبیت سفر به این جزیره زیبا و لوکس هستند. در کنار جاهای دیدنی کیش، بازارها و مراکز خرید کیش، سواحل و کلوپ های دریایی، امکانات رفاهی مانند اجاره ماشین در کیش، از دیگر جذابیت‌های سفر به این جزیره زیبا محسوب می‌شود و علاقه مندان بسیاری هم دارد.
سدان‌های میان ‌رده جز محبوب ترین خودروها در میان گردشگرانی است که به صورت خانوادگی به کیش سفر می‌کنند. تویوتا کمری هم یکی از سدان‌های میان‌ رده کمپانی خودروسازی تویوتا است که به دلیل داشتن آپشن‌های رفاهی، امنیتی و توانایی حرکتی فوق‌العاده ، محبوبیت ویژه‌ای بین مسافران و گردشگران دارد.
تلفیق هوشمندانه‌ای از کیفیت و زیبایی، کمری را به یکی از عامه ‌پسندترین سدان‌های جهان تبدیل کرده است. به همین دلیل اجاره آن می تواند یکی از بهترین، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها جهت رنت در کیش به حساب بیاید. وجود کابین بزرگ و جادار، سواری نرم و راحت و ایمنی بالا در این خودرو تویوتا، باعث شده است تا به یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای خانوادگی در کیش تبدیل شود.

مشخصات فنی تویوتا کمری

تویوتا کمری با بهرمندی از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1998 سی‌سی و جعبه دنده 6 سرعته خودکار ترونیک، شتاب صفر تا صد را تنها در 9 ثانیه پر ‌می‌کند. این خودرو با حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت دارای مصرف سوخت ترکیبی معادل 8.2 لیتر است. سیستم های فرمان و هدایت هیدرولیکی با بهرمندی از سنسور گردش فرمان، تجربه‌ای عالی از رانندگی برای شما رقم میزند.

کشش عالی کمری در شتاب گیری های اولیه در کنار هماهنگی خوب موتور با گیربکس ، بدون شک کیفیت سواری فوق ‌العاده‌ای از سواری به شما هدیه ‌می کند. شتاب‌ گیری بدون نقص و سواری نرم و بی صدا در کنار متریال به کار رفته در ساخت خودرو، از نکات مثبت این ماشین کره ای محسوب می‌شود و به همین دلیل است که همچنان در جهان طرفداران بسیاری دارد. تویوتا کمری از محبوب‌ترین سدان‌های میان‌ رده کره‌ای شناخته می شود که نه تنها در آسیای شرقی، بلکه در آمریکا هم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

ظاهر جسور و جذاب این نسل تویوتا در کنار مشخصات فنی عالی و بدون عیب و نقص دست در دست یکدیگر داده اند تا این خودرو را به یکی از قابل اعتماد ترین سدان های خانوادگی تبدیل کنند. با توجه به داشتن این موارد ، تویوتا کمری بعد از گذراندن تست های متعدد استاندارد ایمنی NCAP ، 4 ستاره را از آن خود کرده است که اینها نشان از امنیت بالای این خودروی کره ای دارد.
در نظر گرفتن سیستم ترمز دیسکی خنک شونده برای چرخ‌ های جلو و دیسکی ضد قفل برای چرخ ‌های عقب منجر به عملکرد عالی و سریع این اتومبیل در سرعت 96 کیلومتر و مسافتی کمتر از 40 متر شده است. از لحاظ امنیتی هم باید بدانید که این خودرو مجهز به سیستم ضد سرعت ایموبلایزر و قفل مرکزی ریموت دار است. از آپشن های رفاهی تویوتا کمری در کیش می توان به مواردی چون سنسورهای پارک، سانروف برقی، آینه الکتروکرومیک، شیشه بالابر برقی مجهز به عملکرد بازگشت اتوماتیک شیشه در سمت راننده و صندلی راننده با تنظیمات برقی اشاره کرد.

کمری با توانایی حرکت عالی و ارگونومی فوق العاده ای که دارد، به سرنشینانش یک سواری آرام و نرم و از همه مهم تر ایمن هدیه می کند. به طور کلی می‌توان گفت کمری خودرویی با دوام و کم استهلاک بوده و برای سفرهای درون شهری و برون شهری بسیار مناسب است. به همین دلیل کیش بوک برای تجربه سفری هیجان‌انگیز همراه با خانواده، اجاره تویوتا کمری در کیش را به شما پیشنهاد می کند. خاطره‌های شیرین و لذت ‌بخش سفرتان را با اجاره خودرو ارزان در کیش تکمیل کنید و از تمامی لحظاتتان لذت ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ایمنی در تویوتا کمری

تویوتا کمری به صورت استاندارد دارای ترمزهای دیسکی ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، کیسه هوای جانبی جلو و عقب، کیسه هوای جلوی زانو، کیسه هوای پرده‌ای کناری تمام قد و دوربین دید عقب است. همچنین تریم‌هایXSE و XLE این خودرو می‌توانند به صورت اختیاری به یک سیستم هشدار نقطه کور نیز مجهز شوند؛ که با سیستم هشدار ترافیک متقابل عقب هماهنگ شده است. بسته فناوری ارائه شده برای تویوتا کمری نیز سیستم هشدار خروج از خط و سیستم کاهش برخورد را به عنوان آپشن اختاری به این خودرو اضافه می‌کند.
این سیستم به راننده لحظاتی پیش از برخورد قریب‌الوقوع هشدار می‌دهد؛ و در صورت لزوم به‌طور خودکار ترمز را فشار می‌دهد. از سویی فقط در تریم XLE گزینه اختیاری Safety Connect موجود است. این آپشن سیستم اعلان برخورد خودکار، دکمه کمک اضطراری و مکان‌یاب خودروی سرقتی را به تویوتا کمری اضافه می‌کند. در یک تست ترمز تخصصی، کمری تریم LE توانست با طی مسافت 35.3 متر، از سرعت 100 کیلومتر در ساعت به حالت توقف کامل برسد.
با این حال نسخه 6 سیلندر همین خودرو، برای توقف کامل به 38.7 متر فضا نیاز داشت. در تست تصادف دولتی، کمری پنج ستاره از پنج ستاره را برای حفاظت کلی در تصادف، چهار ستاره برای حفاظت در برابر برخورد از جلو و پنج ستاره برای حفاظت از برخورد جانبی دریافت کرده است. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها نیز به کمری بهترین امتیاز ممکن خود یعنی «خوب» را در آزمایش‌های ضربه‌ای با هم‌پوشانی متوسط ​​و هم‌پوشانی کوچک از جلو داده است. کمری همچنین در تست‌های برخورد جانبی، استحکام سقف، تکیه‌گاه سر و کمربند ایمنی (محافظت از ضربه شلاقی) امتیاز «خوب» را کسب کرده است. همه این موارد به معنای کیفیت بالای ایمنی این خودرو بوده و یکی از دلایل مهم برای اجاره تویوتا کمری در کیش است.

کیفیت رانندگی با تویوتا کمری

به لطف پیشرفت‌های متعدد در نسل جدید تویوتا کمری، این خودرو نسبت به نسخه‌های قبلی خود به خواسته‌های راننده پاسخ بهتر و بیشتری می‌دهد. البته در هنگام دور زدن در پیچ‌ها این موضوع بیشتر احساس می‌شود. این امر به‌ویژه در مورد تریم‌های SE، Special Edition و XSE که با سیستم تعلیق اسپرت تنظیم‌شده خود، درگیر شدن راننده را بیشتر می‌کنند، بیشتر از سایر تریم‌ها صدق می‌کند.
البته هنوز هم اگر به دنبال یک سدان متداول اما اسپورت واقعی هستید؛ احتمالا رقبایی مانند فورد فیوژن و مزدا 6 را ترجیح می‌دهید؛ اما حداقل می‌توان گفت که نسل جدید تویوتا، این فاصله را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. کمری به طور سنتی به راحتی و بی‌صدایی معروف بوده است؛ و خوش‌بختانه این ویژگی‌ها هنوز هم به‌طور کامل در این خودرو وجود دارد. حتی تریم‌های تیونینگ شده اسپرت کمری نیز سواری بسیار انعطاف‌پذیری دارند؛ اما اگر بهترین و نرم‌ترین سیستم تعلیق ممکن را می‌خواهید؛ تریم‌های LE و XLE مطمئنا عملکرد بهتری دارند.
همچنین زیر کاپوت این خودرو، چهار سیلندر پایه به اندازه کافی شتاب می‌گیرد؛ اما نسخه شش سیلندر اختیاری با نیروی رانش بی‌دردسر و به‌ظاهر بی‌پایان، ستاره نمایش شتاب و سرعت است. همه این موارد یک تجربه رانندگی راحت و باکیفیت را هنگام اجاره تویوتا کمری در کیش برای شما به ارمغان می‌آورد.

فضای داخلی تویوتا کمری

تویوتا کمری یکی از راحت‌ترین و جادارترین کابین‌ها را در بین سدان‌های خانوادگی متوسط ​​ارائه می‌کند. فضای سر و پای زیادی در جلو و نه چندان کمتر در عقب این خودرو وجود دارد. در واقع صندلی‌های ردیف عقب کمری حتی بزرگ‌سالان قدبلندتر را نیز برای سواری طولانی مدت، راضی نگه خواهد داشت. علاوه بر این صندلی کودک رو به عقب، به‌راحتی در ردیف پشت این خودرو قرار می‌گیرد. با این حال تکیه‌گاه‌های ثابت عقب، محکم کردن صحیح صندلی کودک در جلو را کمی دشوار می‌کند.
صندوق عقب کمری با 440 لیتر فضا، برای یک سدان سایز متوسط ​​عدد متداولی است. از نقطه نظر راننده، اغلب دکمه‌های فیزیکی کمری بسیار بزرگ به‌نظر می‌رسد. در نتیجه در یک نگاه به‌راحتی قابل درک و استفاده هستند. همچنین کنترل‌های تهویه مطبوع با طراحی معقول‌شان، به دلیل عملکرد ساده و بصری خود، شایسته تحسین ویژه هستند. در بخش فناوری، کمری یک نسخه استاندارد از سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 6.1 اینچی ارائه می‌دهد.
همچنین تویوتا کمری را می‌توان با یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ارتقایافته نیز در سطوح مختلف انتخاب کرد. گرافیک و وضوح صفحه نمایش این خودرو بهترین نسخه در میان رقبا نیست؛ اما مانند سایر رابط‌های کنترلی کمری، این صفحه نمایش نیز رابط کاربری نسبتا ساده و آسانی برای استفاده دارد. به هر حال می‌توان امکانات داخلی این خودرو را برای یک سفر خانوادگی مناسب دانست.

مدل‌های مختلف تویوتا کمری

تویوتا کمری یک سدان سایز متوسط ​​با ظرفیت پنج سرنشین است؛ که در تریم‌های LE، SE، Special Edition،XSE و XLE موجود است. تجهیزات استاندارد در تریم پایه کمری با نام LE شامل چرخ‌های فولادی 16 اینچی، چراغ‌های جلوی خودکار، آینه‌های گرم‌شونده، سیستم تهویه مطبوع، سیستم ورود بدون کلید، دوربین دید عقب، سیستم کروز کنترل، صندلی راننده برقی هشت جهته، پشتی صندلی‌های عقب تاشو، روکش پارچه‌ای، رابط الکترونیکی صفحه لمسی 6.1 اینچی، کنترل‌های صوتی، بلوتوث تلفن و اتصال صوتی، سیستم صوتی دارای شش بلندگو با پخش‌کننده CD، جک صوتی کمکی و یک رابط آیپد و یو اس بی است.
در تریمSE با رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، سیستم تعلیق تنظیم‌شده اسپورت، طراحی بیرونی و عناصر تزئینی داخلی با تم اسپرت، روکش‌های ترکیبی پارچه‌ای و چرم مصنوعی و فرمانی با روکش چرمی و شیفترهای پدال روبرو می‌شویم. همچنین آپشن‌های اختیاری در LE و SE یک بسته با نام Entune Audio Plus است؛ که شامل صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ارتقایافته، رادیو ماهواره‌ای و رادیو HD است. البته در این تریم سانروف نیز اختیاری است. در تریم Special Edition مبتنی بر SE پکیج Entune Audio Plus و سانروف به صورت استاندارد ارائه شده و رینگ‌های 18 اینچی، چراغ‌های عقب دودی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تریم داخلی آبی، گیج‌های با طراحی منحصربه‌فرد و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند نیز وجود دارد.
در تریمXSE با سانروف استاندارد، سیستم ورود و استارت بدون کلید و شارژر تلفن بی‌سیم ارائه نمی‌شود؛ اما سیستم تعلیق تنظیم‌شده اسپرت را حفظ کرده و چرخ‌های 18 اینچی، چراغ‌های LED، روکش‌های چرم و جیر مصنوعی و گرم‌کن صندلی نیز اضافه شده است. همچنین صندلی‌های جلو، صندلی برقی چهار جهته سرنشین و سیستم تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای، از دیگر امکانات این تریم است. در نهایت تریمXLE مشابه با XSE مجهز شده است؛ اما به سیستم تعلیق راحت‌محور LE تغییر وضعیت داده و بدون عناصر ظاهری اسپرت ارائه شده است. این تریم دارای رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و تودوزی کاملا چرمی است.

سوالات متداول

خانواده‌های 3 تا 5 نفر که علاقه دارند گشت و گذاری آرام و نرم و باکیفیت را در طول روزهای حضور در جزیره تجربه کنند.

رانندگی با این خودرو بسیار شبیه به سایر سدان‌های متوسط بوده و در صورت داشتن تجربه کافی، مشکلی در راندن آن نخواهید داشت.

قیمت مناسب اجاره در مقایسه با خودروهای گران‌قیمت، راحتی سواری و کابین نسبتا لوکس، از جمله مواردی است که جذابیت اجاره این خودرو در کیش را بالا می‌برد.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو