اجاره توسان در کیش – مدل 2018

رزرو خودرو با کمترین قیمت لیست همه ارائه دهندگان
hyundaihyundai
اجاره توسان در کیش – مدل 2018
airbag

کیسه هوا

car

4 درب

safety

5 سرنشین

family

شاسی بلند

fuel

سوخت بنزینی

gearshift

دنده اتوماتیک

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

تصویر خودرو مدل قیمت پایه و روزانه نام ارائه دهنده امتیاز ارائه دهنده رزرو
default توسان نیو 2018 1,800,000 تومان کیش بوک ( 0 ) stars مشاهده جزئیات
توسان نیو 2018

توسان نیو 2018

قیمت 1,800,000 تومان روزانه
کیش بوک - میلاد رضاخواه
( 0 ) star

اجاره خودرو توسان مدل 2018 در کیش

شاید بازدید از جاهای دیدنی کیش سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد اما اجاره ماشین در کیش می‌تواند این بازدیدها را آسان سازد و هیجان سفر را چندین برابر افزایش دهد. معمولا مسافران تور کیش در طول سفرشان به این جزیره لوکس و مدرن ایران ، به سراغ رنت خودرو مورد دلخواهشان می‌روند تا برای چند روزی هم که شده از ماشین مورد علاقه شان سواری بگیرند.
در این جزیره انواع و اقسام ماشین‌های آمریکایی، ایتالیایی، کره‌ای، ژاپنی، آلمانی و ... وجود دارد که گردشگران بتوانند هر کدام از آنها را رنت کنند و در جزیره به گردش و تفریح بپردازند. یکی از این خودروها که در این متن از "کیش بوک" به شما پیشنهاد می‌کنیم ، هیوندای توسان است.
یک خودرو شاسی بلند کره‌ای که هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است هم سفرهای دوستانه. هیوندای توسان یک خودروی کراس اوور فوق العاده شیک و زیبا ، از سال 2004 وارد بازار شده و بخاطر داشتن امکانات رفاهی و ایمنی بسیار خوب، نظر افراد را به سمت خود جلب کرده است. همچنین به کار گیری فولاد پیشرفته با مقاومت بالا در بدنه ی این خودرو باعث شده است تا این ماشین شاسی بلند کره‌ای، حسابی طرفدار داشته باشد و برای رنت چند روزه ، مسافران را به سمت خود بکشاند.

لذت رانندگی با هیوندای توسان در کیش

همانطور که در ابتدای متن عنوان کردیم اجاره ماشین در کیش یکی از تفریحات جذاب در جزیره مرجانی ایران است و طرفداران زیادی هم دارد. در میان ماشین های لوکس و متنوع جزیره، هیوندای توسان می تواند یک گزینه مناسب جهت رنت برای شما باشد. باید بدانید که رنت خودرو در این جزیره مدرن ایران، لذت گشت و گذار را چندین برابر افزایش می دهد و لحظات به یاد ماندنی در ذهن ها به جا می گذارد .
مسافران با رنت خودرو می توانند به راحتی بگردند و از جاهای دیدنی کیش بازدید کنند. دوباره یادآور می‌شویم که یکی از خودروهای جذاب و مناسب برای سفرهای خانوادگی ، اجاره توسان مدل 2018 در کیش است. البته چه با خانواده پا به جزیره گذاشته باشید چه با دوستان، با اجاره توسان مدل 2018 در کیش می‌توانید حسابی از سفرتان لذت ببرید و روزهای شاد و آرامی برای خود بسازید. این خودرو کابین بزرگ و جاداری دارد که می‌تواند آسایش و رفاه را برای تمام سرنشینانش فراهم سازد.

مشخصات فنی هیوندای توسان

هیوندای توسان دارای موتور 4 سیلندری MPI به حجم 2 لیتر است و 157 اسب بخار نیرو تولید می کند که میتواند در این خودروی 1.5 تنی با سیستم گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، شتاب 8.1 ثانیه را به وجود آورد. هیوندایی توسان Hyundai Tucson خودرویی است که از سال ۲۰۰۴ تاکنون تولید شده و روانه بازارهای جهانی شده است. طراحی زیبا و جادار کابین این خودرو بسیار جذاب و خیره کننده است و به راحتی می‌تواند از سرنشینانش میزبانی کند.

از امکانات رفاهی این خودروی جذاب کره‌ای می‌توان به 10 کیسه هوا که شامل صندلی‌ها جلو، جانبی، پرده ای محافظ سر و کلید غیر فعال سازی کیسه هوای ایمنی جهت نصب صندلی کودک اشاره کرد. همچنین سیستم های پایداری و کمک راننده (ABS، BAS، TCS، CBS ، ESP ، EBD ) سیستم کلید ضد سرقت ایموبلایزر، قفل مرکزی در اختیار راننده، ریموت کنترل رادیویی، روشن شدن خودرو بدون کلید (کیلس استارتر) ، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی (DBC) و سیستم شروع حرکت در سربالایی (HAC) ، همگی از امکانات عالی و خوب این خودرو هستند که می‌توانند ایمنی مسافران را تضمین کنند.

سیستم های امنیتی شامل سیستم شناسایی نقطه کور، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی با امکان کنترل به صورت جداگانه در ۴ چرخ، سیستم کمکی کنترل حرکت در شیب‌ هستند. همچنین صندلی های عقب توسان تاشو هستند و از سیستم گرم کن و سرد کن بهره می برند. این صندلی ها مجهز به نگهدارنده صندلی کودک نیز هستند. سیستم سقف سانروف پانوراما و شیشه بالابر برقی نیز ، از خصوصیات بارز و خوب این خودرو کره‌ای به حساب می آیند.

از امکانات خارجی هیوندا توسان مدل 2018 در کیش می توان به سانروف با قابلیت تنظیم و سیستم ایمنی محافظت از آسیب ، سانروف 4 حالته ، سیستم محافظت و آیرودینامیک هنگام باز شدن سانروف ، سقف پانوراما ، آنتن کوسه‌ای، سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغ‌ها ، سیستم تنظیم ارتفاع نور دستی، مه شکن و چراغ‌های LED همراه با مه شکن اشاره کرد. سنسور باران جهت کارکرد اتوماتیک برف پاک کن‌ها و دوربین عقب با قابلیت نمایش روی آینه داخلی خودرو نیز از دیگر امکانات خارجی هیوندای توسان مدل 2018 در کیش هستند که قطعا رانندگی را جذاب و لذت بخش می‌سازند.
در ادامه امکانات داخلی این خودرو شاسی بلند کره‌ای را بررسی می‌کنیم.

  • قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت
  • قابلیت تنظیم در دو جهت عمودی و افقی
  • دکمه های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان
  • سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک
  • سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل کابین
  • سیستم صوتی مجهز به 4 بلندگو و 2 عدد تیونر، آمپلی فایر و ساب ووفر
  • قابلیت پخش CD به همراه چنجر 6 تایی
  • پورت USB ، AUX و iPod Cable
  • نمایشگر میزان باد تایرها
  • نمایشگر اطلاعات سفر و نمایشگر اطلاعات راننده به صورت Supervision
  • سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف
  • روکش چرم صندلی ها
  • صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 8 جهت
  • سیستم گرمکن صندلی‌های جلو
  • صندلی های عقب با قابلیت تا شوندگی
  • آینه الکتروکرومیک جهت سهولت دید راننده در شب
  • آینه های خارجی با قابلیت تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و گرمکن
  • تنظیم برقی تمام پنجره‌ها
  • بخار زدای اتوماتیک شیشه‌ها
  • شیشه سولار
  • مجهز به سنسور پارک
  • سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل

مزایا و معایب توسان 2018

سال 2005 سالی بود که کمپانی هیوندای با عرضه اولین هیوندای توسان وارد کلاس کراس‌آورهای کوچک شد. این خودرو که برای ارائه مدل 2016، بازطراحی شده است؛ با موتوری توربوشارژ و نسبتا قوی عرضه می‌شود؛ و به عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای کلاس خود به شمار می‌رود. به‌طور کلی هیوندای توسان 2018 تطبیق‌پذیری و راحتی بالایی را به راننده و سرنشینان ارائه می‌دهد. اگر قصد اجاره توسان در کیش را دارید؛ بد نیست با مزایا و معایب این شاسی بلند جمع و جور کره‌ای نیز آشنا شوید.

مهم‌ترین مزایای هیوندای توسان 2018

1. موتور توربوشارژ. اگرچه موتور پایه توسان عملکرد خوبی ندارد؛ اما موتور 1.6 لیتری توربو نصب شده روی مدل‌های 2018 به بعد، قدرت خوبی به این خودرو می‌دهد. این موتور که به‌خوبی با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک و دوکلاچه جفت می‌شود؛ تا 175 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. البته اگر این وسیله نقلیه را با مسافران و بار کامل پر کرده و برانید؛ متوجه کاهش نسبی قدرت آن خواهید شد؛ اما در کل، در هر شرایطی توسان 2018 سواری نرم و مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

2. مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی و سرگرمی. هیوندای توسان دارای بسیاری از ویژگی‌های ایمنی و سرگرمی عالی است؛ که اغلب آنها در نسخه پایه خودرو نیز ارائه شده‌اند. ویژگی‌های ایمنی نسخه پایه توسان 2018 شامل سیستم پایداری الکترونیکی و کنترل کشش، سیستم کمک به نگه‌داشتن خودرو در سربالایی و در نهایت کیسه‌های هوای متعدد در سراسر کابین است. همچنین اگر از نسخه پایه به تریم‌های سطح بالاتر ارتقا دهید؛ می‌توانید سیستم نظارت بر نقاط کور و هشدار برخورد رو به جلو را نیز دریافت کنید. از سویی تا آنجا که فناوری روز دنیا اجازه داده است؛ سیستم سرگرمی استاندارد توسان در کنار شماست؛ و نیاز اغلب افراد را برطرف خواهد کرد.

3. رتبه‌بندی عالی در زمینه ایمنی. چند سالی است که مدل‌های مختلف توسان در تست‌های ایمنی تصادف خود امتیاز بالایی کسب می‌کنند؛ و هیوندای توسان 2018 نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین در این زمینه نیز اجاره توسان در کیش می‌تواند خیال شما را از بابت امنیت هنگام رانندگی آسوده نگه دارد.

4. فضای داخلی راحت. توسان کابینی فوق‌العاده راحت دارد. در این کابین فضای کافی برای سر، شانه و پای همه سرنشینان وجود دارد. همچنین در ردیف جلو، صندلی‌ها به خوبی مستحکم شده و راننده می‌تواند موقعیت‌های گوناگون رانندگی را بدون مشکل تجربه کند.

5. دوربین دید عقب استاندارد. برخی از خودروسازان هنوز از مدل استاندارد دوربین دید عقب استفاده نکرده‌اند؛ اما هیوندای این کار را کرده است. یک دوربین دید عقب به صورت استاندارد در تمام سطوح تریم ارائه می‌شود؛ در حالی که بسیاری از رقبا آن را روی تریم‌های پایه خود نصب نمی‌کنند؛ و یا آن را به یک ویژگی اضافی گران‌قیمت تبدیل می‌کنند.

6. جای مناسب دکمه‌ها روی داشبورد. همه دکمه‌ها به‌وضوح برچسب‌گذاری شده و به‌خوبی در دسترس راننده است. در سیستم اطلاعات سرگرمی نیز هیچ اشکال اساسی وجود ندارد. هیوندای جزئیات گرافیکی بیش از حد را از داشبورد خود حذف کرده و از این نظر بسیار کاربرپسند است.

7. مصرف سوخت مناسب. توسان بنزینی، به‌خصوص در موتور 1.6 لیتری توربو-4 با FWD مصرف سوخت بسیار مناسبی دارد. هیوندای به‌طور مداوم در حال بهبود مصرف سوخت در توسان است؛ و در این زمینه تقریبا برنده رقابت با سایر رقبا است.

مهم‌ترین معایب هیوندای توسان 2018

1. موتور پایه کند است. به صراحت می‌توان گفت موتور پایه 2 لیتری توسان بسیار کند است. این موتور با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک جفت می‌شود؛ و نتیجه کار از نظر شتاب و سرعت آنچنان دلخواه نیست.. اگر تریم پایه را اجاره کنید؛ این تنها موتوری است که وجود دارد.

2. گیربکس 7 سرعته در سرعت‌های پایین به خوبی تعویض نمی‌شود. گیربکس 7 سرعته در اکثر سرعت‌ها بسیار خوب عمل می‌کند؛ اما زمانی که آهسته حرکت می‌کنید؛ متوجه خواهید شد که تعویض دنده کمی به‌هم ریخته است. طوری که به‌نظر می‌رسد خودرو مشغول جست‌وجوی دنده است. البته در سرعت‌های بالاتر چنین مشکلی وجود ندارد.

3. برخی از ویژگی‌های با فناوری پیشرفته فقط در بالاترین سطح تریم در دسترس هستند. این مسئله یعنی برای دریافت امکانات بیشتر در توسان، باید بیشتر خرج کنید. اگرچه این ویژگی‌ها به خوبی کار می‌کنند و ارزش قیمت بیشتر را دارند؛ اما کسانی که با بودجه کمتری به دنبال اجاره توسان در کیش هستند را به سمت نسخه پایه هدایت می‌کند.

4. فضای بار کافی نیست. میزان فضای بار در توسان کمتر از سایر رقبای آن است. با وجود صندلی‌های عقب، حدود 900 لیتر فضای بار وجود دارد. همچنین وقتی این صندلی‌ها تا شوند؛ این عدد دو برابر می‌شود. اما هنوز هم در مقایسه با رقبا حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد.

توسان انتخابی خوب برای اجاره خودرو

در نهایت باید گفت هیوندای توسان 2018 خودرویی بسیار راننده‌پسند است. در حالی که تریم پایه آن چندان هیجان‌انگیز نیست؛ تریم‌های سطح بالایی ارزشمند و به‌صرفه هستند. به‌طور کلی این وسیله نقلیه راحت است؛ و سواری نرم و آرامی را در انواع جاده‌ها و خیابان‌ها ارائه می‌دهد. اگر قصد اجاره هیوندای توسان در کیش را دارید؛ این خودرو را برای سفرهای کوتاه و چند ساعته یک خانواده یا گروه حداکثر 5 نفره توصیه می‌کنیم.

سوالات متداول

اجاره خودرو هیوندای توسان در کیش برای سفرهای کوتاه و خانواده های تا 5 نفره مناسب است.

سیستم ایمنی این خودرو شامل سیستم پایداری الکترونیکی و کنترل کشش، سیستم کمک به نگه‌داشتن خودرو در سربالایی و کیسه‌های هوای متعدد در سراسر کابین است. همچنین مدل‌های مختلف توسان در تست‌های ایمنی تصادف خود امتیاز بالایی کسب می‌کنند.

خیر، توسان بنزینی مصرف سوخت بسیار مناسبی دارد. هیوندای به‌طور مداوم در حال بهبود مصرف سوخت در توسان است؛ و در این زمینه تقریبا برنده رقابت با سایر رقبا است.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو