اجاره بنز SLK در کیش

لیست همه ارائه دهندگان
benzbenz
اجاره بنز SLK در کیش

امتیاز های مدل

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو

ارائه دهندگان این خودرو

ارائه دهنده ای برای این خودرو وجود ندارد

اجاره بنز SLK در کیش

رنت خودرو در کیش یکی از بهترین و لذت بخش ترین تفریحات شناخته می شود و مسافران و گردشگرانی که علاقه به خودروهای لوکس و پرشتاب دنیا را دارند جذب می کند. اگر قصد اجاره خودرو دارید یکی از خودروهای پیشنهادی کیش بوک به شما ، اجاره بنز SLK در کیش است. قطعا رانندگی با بنز در خیابان ها و جاده های این جزیره مرجانی و زیبای ایران، لذتی دارد که به راحتی توصیف نمی شود.

در حال حاضر مرسدس بنز یکی از خودروهای لوکس در جهان است و عنوان پر فروش ترین خودرو را دارد . می توان گفت خودروهای تولید شده این کمپانی، همواره از محبوب ترین خودروها نزد مردم ایران بوده و هستند و حسابی طرفدارا دارند. اگر شما هم رویای سواری از این بنز جذاب و دلربا را در سر دارید، همین حالا دست به کار شوید و با شرکت در تور کیش و رزرو هتل کیش ، یک سفر منحصر به فرد تجربه کنید و با اجاره بنز SLK در کیش، نهایت لذت را از سفرتان ببرید. قطعا این سفرتان در هیچ نقطه ایران تکرار نمی شود.

رانندگی با بنز SLK در جزیره کیش

اجاره خودرو در کیش و رانندگی با محصولات بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی جهان، از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش بشمار می‌آید و حسابی طرفدار دارد. مرسدس بنز SLK یکی از محصولات خودروسازی بنز است که به دلیل داشتن طراحی اسپرت و فوق العاده زیبا، از محبوبیت ویژه‌ای نزد مردم برخوردار است. اگر شما هم از دوستداران خودروهای کروک و رانندگی در هوای آزاد هستید اجاره بنز SLK در کیش را به شما پیشنهاد می کنیم. چراکه مرسدس بنز SLK با دارا بودن سقف پانوراما تجربه‌ای هیجان انگیز برای شما رقم خواهد زد.

اس ال کا با قابلیت‌های فوق العاده و طراحی حرفه‌ای، قطعا می تواند لحظات هیجان انگیزی برای شما فراهم سازد. ابتدا طراحی جذاب جلو پنجره SLK همراه آپشن سقف تاشو آن خودنمایی کرده و نظرها را جلب می کند. با اجاره بنز SLK در کیش می‌توانید خاطرات هیجان‌انگیز رانندگی با یک خودرو کروک را ماندگار کنید. رانندگی در خیابان‌ها و جاده های آرام و زیبای کیش با این خودرو کروک، بدون شک اشتیاق رانندگی را در شما دو‌چندان خواهد کرد.

مشخصات فنی بنز SLK

مرسدس بنز یک شرکت خودروسازی برای کشور آلمان است که در ساخت و تولید انواع خودرو فعالیت دارد. همچنین بنز یکی از قدیمی ترین خودروسازهای بنزینی در جهان است. باید بدانید که این کمپانی توسط گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ در سال ۱۸۹۰ تاسیس شده است. در رابطه با این خودرو باید بگوییم که مرسدس بنز SLK خودرو دوست داشتنی و اسپرت کمپانی بنز به عنوان یک خودروی سرعتی شناخته می شود.

همچنین وجود فرمان مسابقه ای و صندلی های اسپرت و سقف تاشو بنز اس ال کا این امکان را به شما می دهد تا رانندگی لذت بخش را در هوای آزاد تجربه کنید. این بنز در سه تیپ SLK 55 AMG، SLK 250 ،SLK350 عرضه شده و امکانات ویژه ای هم دارد. از جمله فن آوری های پیشرفته آن می توان به سامانه کمکی هشدار خستگی راننده که خواب آلودگی را تشخیص می دهد اشاره کرد.

سیستم Magic Sky Control بنز اس ال کا نیز سقف پانورامای آن را روشن و شفاف کرده و با خاموش کردن آن شیشه را تار می کند تا از این طریق از ورود نور خورشید به داخل جلوگیری کند. کنترل آب و هوای اتوماتیک، کروز کنترل، صندلی های برقی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، فرمان برقی، سیستم صوتی با 8 بلندگو و… همگی از ویژگی های این خودرو کروک دو نفره هستند. مرسدس بنز SLK با دارا بودن موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ و حداکثر سرعت 236 کیلومتر در ساعت، شتاب صفر تا صد را تنها در 5.4 ثانیه پر می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی این کوپه آلمانی می توان به گیربکس 5 سرعته خودکار تیپ ترونیک و حجم موتور 1796 سی سی اشاره کرد. اما بنزSLK با مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر به نسبت نمونه‌های مشابه مصرف سوخت بالایی دارد. لازم به ذکر است که مرسدس بنز SLK به دلیل موفقیت در دریافت گواهینامه استاندارد آلایندگی یورو4 ، یکی از اتومبیل‌های محبوب در بین دوستداران محیط زیست است.

از دیگر آپشن‌های اس‌ال‌کا می توان به سنسور پارک، سنسور باران، نشانگر کم شدن باد تایر و کروز کنترل اشاره کرد که شرایط رانندگی راحت و امن را برای شما و همراهتان فراهم می سازد. این خودرو ۴ سیلندر خطی توربو با حداکثر قدرت 184 اسب بخار و حداکثر گشتاور 249 نیوتن‌متر در دقیقه به عنوان خودرویی سرعتی شناخته شده و بهترین گزینه اجاره بنز در کیش برای عاشقان رانندگی با سرعت و شتاب بالا محسوب می شود.

البته امکان گاز دادن در خیابان و جاده های کیش میسر نیست و مسافران محترم جزیره موظف هستند به قوانین راهنمایی رانندگی احترام بگذارند. تحت هیچ شرایطی حتی با اجاره گران ترین ماشین در کیش هم نمی توانید با سرعت بالا رانندگی کنید. پس موظف هستید به قوانین راهنمایی رانندگی در کیش احترام بگذارید و با توجه به سرعت درج شده بر روی تابلوها به گشت و گذار بپردازید. چنانچه مایل هستید در جزیره کیش تفریح کنید و یک سفر منحصر به فرد داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم با اجاره بنز SLK در کیش سفرتان را فراموش نشدنی و ماندگار بسازید.

عملکرد بنز SLK در جاده

بعضی خودروهای رقیب بنز SLK مانند پورشه باکستر و بی ام و Z4 خودروهایی هستند که راننده را بسیار در فرآیند رانندگی درگیر می‌کنند. اما بنز SLK به دلیل گستردگی پایگاه مشتریان خود، باید کمی متفاوت باشد؛ و نیاز گروه‌های متفاوتی را هنگام طراحی در نظر بگیرد. بنابراین این مدل مرسدس بنز، خودرویی است که اغلب افراد می‌توانند به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند؛ و همه اینها در حالی است که این خودرو نه به عنوان پرچم‌دار، اما یک ماشین اسپرت واقعی است.
گیربکس هفت سرعته خودکار تیپ ترونیک بنز SLK، بدون شک با تغییرات نسبت نرم و ابریشمی خود و پدل‌های نصب شده روی فرمان، به‌خوبی با این خودرو هماهنگ شده است. بنز SLK200 دارای یکی از دو موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تزریق مستقیم بنزینی موجود در این محدوده است. این پیشرانه به‌خوبی با کلاس C سالون آشنا است. این موتور 184 اسب بخار قدرت را در تریم SLK 200 ارائه می‌دهد؛ که در صورت تمایل به افزایش، می‌تواند به 204 اسب بخار نیز برسد. در تریم SLK250 نیز شما می‌توانید انتظار سطوح عملکرد تقریبا مشابهی را داشته باشید. اگرچه اگر نگاهی منصفانه باشیم؛ تفاوت بین این دو مدل بیشتر از این مورد است.
در واقع به لطف قدرت کشش پایین‌تر نسخه SLK 250 و موتور بهتر آن، این خودرو در جاده روان‌تر حرکت می‌کند. به هر حال نتیجه این همه هوشمندی و تلاش کمپانی مرسدس برای تبدیل این خودرو به پورشه باکستر کافی نبوده، اما برای نزدیک کردن شگفت‌انگیز آن کاملا کافی است. به‌خصوص اگر مدل مورد علاقه خود را در تریم سوم یعنی SLK350 انتخاب کنید؛ با داشتن یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری و 306 اسب بخار قدرت، می‌توانید سرعت 100 کیلومتر در ساعت را از حالت سکون در تنها 5.6 ​​ثانیه به دست آورید. بنابراین این تریم فقط یک ثانیه کندتر از مدل پرچمدار SLK 55 AMG است. خودرویی که مجموعه باشکوهی از سرگرمی‌های شنیداری را با موتور هشت سیلندر و 5.5 لیتری خود در قالب 422 اسب بخار قدرت به نماش می‌گذارد.
به طور خلاصه شما هنوز یک بنز SLK را به عنوان یک خودروی سوپر اسپرت و قهرمان همه رقابت‌ها نباید اجاره کنید. اما به عنوان یک رودستر قابل استفاده روزمره، در واقع پکیج بسیار کاملی است که در کیفیت سواری، ظرافت و راحتی، خود را در مقایسه با رقبای هم‌رده پیشتاز می‌کند. البته روی کاغذ این ویژگی‌ها به نظر ویژگی‌هایی نیستند که باید اولویت‌های شما هنگام اجاره خودروهای اسپورت در کیش باشد؛ اما در عمل اهمیت زیادی دارند. در واقع رقبای دیگر ممکن است تیزتر باشند؛ اما آنها شما را تشویق نمی‌کنند که به‌طور منظم از خودروی خود استفاده کنید؛ و می‌توان گفت لذت سواری با بنز را ندارند.

طراحی داخلی بنز SLK

فضای داخلی SLK شباهت خانوادگی زیادی به چیدمان رودستر لوکس SL و مدل عجیب‌تر SLS AMG GT دارد. اگرچه SLK ارزان‌ترین خودرو در بین این سه خودرو است؛ اما به سختی متوجه خواهید شد که مرسدس بنز هزینه‌های خود را در طراحی داخلی آن کاهش داده است. دکمه‌ها، تابلو برق و فناوری COMAND تقریبا مشابه آن چیزی است که در بسیاری از خطوط تولید مرسدس بنز ارائه می‌شود. بنابراین رانندگان SLK هرگز یک بنز درجه دو را احساس نخواهند کرد.
در نسل جدید این خودرو می‌توانید بین سقف شیشه‌ای پانوراما و سقف سیاه رنگ به عنوان تجهیزات استاندارد یکی را انتخاب کنید. اولی منظره‌ای عالی به بیرون ارائه می‌کند؛ اما هیچ آفتاب‌گیر جمع‌شونده‌ای وجود ندارد؛ و تنها محافظتی که در برابر آفتاب درخشان دریافت می‌کنید؛ مات شدن شیشه است. به همین دلیل، اغلب افراد سقف مشکی رنگ را به عنوان ویژگی اختیاری Magic Sky Control انتخاب می‌کنند؛ که با فشار دادن یک دکمه شیشه سقف را به‌طور خودکار تیره می‌کند.
در عمل نیز اگر سقف نتواند جلوی نور خورشید را بگیرد؛ گرفتن یک رودستر با سقف جمع‌شونده احمقانه به نظر می‌رسد. جمع کردن سقف به داخل صندوق عقب به خودی خود یک نمایش فرعی سرگرم‌کننده است در بنز SLK است. همچنین در داخل خودرو، سیستم تهویه مطبوع در هر آب و هوایی می‌تواند فضای داخل را کامل مطبوع و مورد نظر شما نگه دارد. در تابستان، چرم انعکاسی موجود در این خودرو در برابر آفتاب محافظ خوبی داشته و در طول زمان کمتر دچار استهلاک می‌شود.
با توجه به موارد گفته شده اجاره بنز SLK در کیش گزینه خوبی برای تجربه یک خودروی نسبتا اسپرت و لوکس و راحت است. در نهایت این خودرو حتی بر اساس استانداردهای یک رودستر جمع و جور، کاملا راحت است؛ و فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. صندوق عقب بنز SLK نیز به‌طرز شگفت‌انگیزی با 286 لیتر فضا، اندازه مناسبی را در این کلاس خودرو ارائه داده است.

ایمنی در بنز SLK

هر مرسدس بنز SLK به‌صورت استاندارد دارای ترمزهای ضد قفل، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، تکیه‌گاه‌های سر فعال جلو، کیسه هوای زانو و کیسه هوای جانبی (که شکم و سر را می‌پوشاند.) است. همچنین میله‌های رول، سیستم کنترل خواب‌آلودگی راننده و سیستم تله‌ماتیک مرسدس، که شامل اعلان تصادف خودکار، کمک‌های کنار جاده‌ای برحسب تقاضا، باز کردن قفل درب‌ها از راه دور و تعیین محدوده جغرافیایی و سرعت راننده نوجوان است؛ در این خودرو به‌صورت استاندارد و در همه تریم‌ها وجود دارد.
همچنین پکیج Driver Assistance یک سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​را ارائه می‌کند که شامل سیستم هشدار برخورد از جلو، آماده‌سازی ضربه یا واژگونی (کابین را با تنظیم صندلی‌ها، سفت کردن کمربند ایمنی و چرخاندن شیشه‌ها آماده می‌کند.) و ترمز خودکار برای کاهش برخورد از جلو است. این بسته همچنین شامل سیستم‌های نظارت بر نقاط کور و سیستم‌های کمک به حفظ خطوط می‌شود.
در نهایت سنسورهای پارک جلو و عقب در همه مدل‌های کانورتیبل SLK اختیاری هستند؛ اما دوربین دید عقب در دسترس نیست. در تست ترمز این خودرو، هر دو تریم SLK250 و SLK350 از سرعت 100 کیلومتر در ساعت با طی مسافت 34.13 متر متوقف شدند. اگرچه این عدد واقعا کوتاه و خوب است؛ اما رقبای آن چند ده سانتی‌متر زودتر متوقف می‌شوند.

سوالات متداول

علاقمندان خودرهای لوکس و اسپرت، می‌توانند روی راحتی، سرعت و جذابیت ظاهری این خودرو حساب ویژه‌ای باز کنند.

دید بیرون این خودرو عالی است. از طرفی امکانات ایمنی بی‌شمار آن، خیال شما را هنگام رانندگی آسوده می‌کند. با این حال به دلیل شتاب بالای بنز SLK، در ساعات اولیه بهتر است با احتیاط بیشتری رانندگی کنید.

در کنار شتاب، زیبایی، لوکس بودن و راحتی سواری، می‌توان مزیت اصلی آن را می‌توان برند جذاب و شناخته شده مرسدس بنز دانست.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این خودرو

طراحی داخل خودرو
راحتی رانندگی
فضا داخل و راحتی سرنشین
سلامت موتوری و ظاهری خودرو