کافی شاپ کشتی یونانی کیش
addressکیش، جاده جهان، کشتی یونانی
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :09347695258
  • locationموقعیت :کیش، جاده جهان، کشتی یونانی
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityرزرو تلفنی
  • facilityپارکینگ

معرفی کافی شاپ کشتی یونانی کیش

 

زیباترین غروب کیش را در این سمت از جزیره می‌توان شاهد بود. کشتی به گل نشسته یونانی با سایه‌ای که در آب‌های خلیج فارس می‌اندازد، زیبایی این قسمت از ساحل را چند برابر کرده است.

کافی شاپ کشتی یونانی کیش در نزدیکی همین کشتی واقع شده است. اگر برای بار اول نام آن را شنیده باشید شاید فکر کنید که این کافه داخل کشتی ساخته شده است.

اما باید بدانید از این کشتی تنها لاشه‌ای بی جان باقی نمانده و تحمل وزن دیگری جز خودش را ندارد. ما در سایت کیش بوک به شما بهترین کافه های کیش را معرفی می‌کنیم تا در طوب سفر خود تجربه کافه گردی هم داشته باشید.

کشتی یونانی سال‌هاست که سیلی موج‌های روانه به سمت ساحل را طاقت می‌آورد و اعتراضی ندارد. اما منظره‌ای زیبا در مقابل چشمان ما ایجاد کرده تا در هر غروب خورشید به این سمت از جزیره پناه ببریم و لحظه غرق شدن خورشید در آن سوی دریا را ببینیم.

کافی شاپ کشتی یونانی کیش در قسمت غربی جزیره ساخته شده است. نحوه دسترسی شما به این فضا از طریق جاده جهان است. از آن جایی که این جاده دور تا دور جزیره کیش را احاطه دارد، حتما برایتان سوال پیش می‌آید که دقیقا کدام سمت از این جاده به چنین منظره زیبایی می‌رسد؟

شما از هر دو جاده غروب کیش و باغو می‌توانید به این مکان دسترسی داشته باشید. با تاکسی‌های جزیره از هر کجای آن که تصمیم به رفتن بگیرید تنها با آوردن نام کشتی یونانی شما را به مقصد می‌رسانند.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران