کافی شاپ پسر خوب در کیش
addressکنار کیبل اسکی، روبه‌روی برج مسکونی میکا
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :07644481052
  • locationموقعیت :کنار کیبل اسکی، روبه‌روی برج مسکونی میکا
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityرزرو تلفنی
  • facilityپارکینگ
  • facilityاینترنت رایگان

معرفی کافی شاپ پسر خوب در کیش

کافی شاپ پسر خوب در کیش

امروز قصد داریم پیرو مجموعه مطالب منتشر شده در مجله کیش بوک که به معرفی بهترین کافه های کیش اختصاص دارد؛ به معرفی یکی از کافه‌های قدیمی این شهر بپردازیم.

کافی شاپ پسر خوب یکی از کافه‌های ساحلی جزیره کیش است که کار خود را از سال 1389 آغاز نموده. این کافه بسیار زیبا با فضایی دلنشین از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

کافی شاپ پسر خوب که در بین اهالی شهر کیش به نام کافه پسر ساحل نیز معروف است؛ به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و گردشگران تور کیش می‌باشد.

درست است که نام این مکان کافه است اما در اصل نوعی کافه رستوران محسوب می‌شود. در منوی غذایی این کافه علاوه بر انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع غذاهای سنتی و دریایی مانند کباب‌های مختلف نیز یافت می‌شود.

با این وجود می‌توانید علاوه بر سفارش نوشیدنی‌های خوش طعم، از غذاهای این کافه رستوران نیز در کنار سواحل زیبای جزیره استفاده کنید. ضمنا در این رستوران علاوه بر غذا و نوشیدنی، سرویس چای و قلیان نیز سرو می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این کافه رستوران فضای بسیار زیبای آن است. همانطور که گفتیم کافی شاپ پسر خوب یک کافه ساحلی است که به صورت 24 ساعته باز است و کسانی که مایل هستند طلوع و غروب خورشید را از نزدیک نظاره‌گر باشند می‌توانند از فضای باز این کافه استفاده کنند. کافه پسر خوب درست در مرکز شهر یعنی به موازات نوار ساحلی واقع شده و از موقعیت جعرافیایی خوبی برخوردار است.

بنابراین اگر در طول مسیر پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری خود در کنار ساحل احساس تشنگی یا خستگی کردید حتما به این کافه مراجعه کرده و از منوی متنوع آن استفاده کنید.

در این منو علاوه بر نوشیدنی و غذاهای اصلی میان وعده‌های ساده‌ای نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها به عنوان عصرانه در کنار ساحل و موج‌های زیبایش استفاده کنید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران