کافی شاپ میتاکیش شعبه مرکز تجاری
addressخیابان سنائی، بازار مرکز تجاری
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :07644452489
  • locationموقعیت :خیابان سنائی، بازار مرکز تجاری
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityرزرو تلفنی
  • facilityاینترنت رایگان
  • facilityپارکینگ

معرفی کافی شاپ میتاکیش شعبه مرکز تجاری

کافی شاپ میتاکیش
 

شرکت میتاکیش یکی از اولین شرکت‌هایی است که در سال 1369 در جزیره زیبای کیش فعالیت خود را در زمینه پخش مواد غذایی آغاز کرد. این شرکت با دریافت نمایندگی پخش محصولات غذایی از کشورهای مختلفی مانند سنگاپور، آلمان، اسپانیا و بلژیک توانست ظرف مدت چند سال به یکی از غول‌های تجاری منطقه آزاد کیش در این زمینه تبدیل شود.

میتاکیش یکی از کافه های کیش است که بعد از سال‌های فعالیت نهایتا توانست در سال 1378 مجوز فعالیت به عنوان شرکت رسمی را در منطقه آزاد دریافت کند.

یکی از فعالیت‌های اصلی این شبکه توزیع، راه‌اندازی کافی شاپ‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای با همین نام است. اولین کافی شاپ میتاکیش در سال 1384 در مرکز تجاری جزیره فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه بیشتر به معرفی کافی شاپ میتاکیش شعبه مرکز تجاری خواهیم پرداخت.

همانطور که گفتیم این شرکت نماینده رسمی پخش محصولات غذایی برندهای مختلف فعال در 9 کشور جهان است. ضمن این که فعالیت‌های این مجموعه تا کنون 380 موقعیت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.

راه‌اندازی 3 شعبه پخش مـواد غذایی، 10 شعبه فروشگــاهی و 8 شعبه کافـی شاپ و رستوران از دیگر دستاوردهای این شرکت بزرگ است.

یکی از قدیمی‌ترین شعبات کافی شاپ میتاکیش در خیابان سنایی و درست در طبقه همکف مرکز تجاری واقع شده که حدودا 120 نفر ظرفیت دارد. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان وعده‌های مختلف سرو می‌شود.

ضمنا همانطور که گفتیم این شرکت در زمینه پخش مواد غذایی فعالیت گسترده‌ای دارد. با این وجود بعید نیست که غذاها و نوشیدنی‌های ارائه شده  در مجموعه رستوران‌ها و کافی شاپ‌های میتاکیش از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

بنابراین اگر برای خرید سوغاتی به مرکز تجاری کیش رفته‌اید و در طول این پروسه طولانی خسته شده‌اید؛ پیشنهاد می کنیم که حتما به مجموعه میتاکیش سری بزنید و با صرف یک فنجان چای و یا قهوه خستگی خرید را از تن به در کرده و تجدید قوا کنید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران