کافی شاپ زی در کیش
addressفاز ۴ صدف، پشت مرکز خرید صدف
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :07644481052
  • locationموقعیت :فاز ۴ صدف، پشت مرکز خرید صدف
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityپارکینگ
  • facilityرزرو تلفنی

معرفی کافی شاپ زی در کیش

کافی شاپ زی در کیش

گاهی پیش می‌آید که بعد از پیاده‌روی‌های طولانی و گشت و گذار در مراکز خرید دلمان می‌خواهد یک جای دنج گیر آورده و با صرف یک نوشیدنی یا میان وعده سبک کمی با خودمان خلوت کنیم یا حتی قرار ملاقات‌های مهم‌مان را آنجا ترتیب دهیم.

این جای دنج می‌تواند یک کافی شاپ باکیفیت مانند کافی شاپ زی در کیش باشد.

اگر به فکر این هستید جایی را پیدا کنید که در سفرتان به کیش و پس از خریدهای طولانی مدت بتوانید چند دقیقه‌ای را در آنجا استراحت کرده و از فضای مدرن و زیبایی لذت ببرید؛ حتما به این کافی شاپ سر بزنید.

کافی شاپ زی یکی از کافی شاپ‌های مدرن و زیبای جزیره کیش است که در فاز 4 صدف و درست پشت مرکز خریدی با همین نام قرار دارد. بنابراین بعد از بازدید از این مرکز خرید می‌توانید با سفارش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان وعده‌های ایرانی و فرنگی خستگی خود را رفع کرده و بدنتان را برای بازدید از دیگر مراکز خرید و اماکن تفریحی این جزیره زیبا آماده کنید.

 

منوی کافی شاپ

در منوی این کافی شاپ غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی وجود دارد. ضمن این که میزبان این کافه با فضای دلنشین و مدرنی از شما پذیرایی می‌کند.

از نظر موقعیت مکانی نیز می‌توان نمره خوبی را به کافی شاپ زی اختصاص داد. زیرا هم نزدیک به مرکز خرید است و هم جای دنجی برای گذراندن وقت و رفع خستگی می‌باشد.

حضور کادر مجرب و آموزش دیده در این کافی شاپ نیز یکی از نکات مثبت این مجموعه محسوب می‌شود. از دیگر امکاناتی که کافی شاپ زی در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توان به اینترنت رایگان اشاره کرد.

ظرفیت این کافی شاپ حدود 20 نفر است. با این وجود شما می‌توانید با خیال راحت و بدون دغدغه شلوغی و در محیطی گرم و صمیمی از خدمات این کافه حداکثر بهره را ببرید.

توصیه می‌کنیم که در سفر خود به جزیره زیبای کیش و با مراجعه به فاز 4 صدف، علاوه بر بازدید از مرکز خرید صدف به این کافی شاپ نیز مراجعه کرده و در هوای دلنشین جزیره از فضای ساکت و آرام کافه نیز حداکثر استفاده را ببرید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران