کافی شاپ تیامی در کیش
addressفاز 2 صدف، ساختمان بساک، طبقه سوم
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :07644464802
  • locationموقعیت :فاز 2 صدف، ساختمان بساک، طبقه سوم
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityپارکینگ
  • facilityاینترنت رایگان

معرفی کافی شاپ تیامی در کیش

کافی شاپ تیامی کیش

کافی شاپ‌ها محل خوبی برای وقت گذراندن در یک محیط متفاوت و خلوت و مکان مناسبی برای معاشرت با دوستان هستند. اما به غیر از این کارکرد شما می‌توانید در سفرهای تفریحی خود و برای رفع خستگی به کافی شاپ مراجعه کرده و با سفارش یک نوشیدنی دلچسب یا یک میان وعده سبک، خستگی راه و تفریح را از تن به در کنید.

بنابراین اگر قصد دارید در چند روز آینده به جزیره زیبای کیش سفر کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما اطلاعاتتان را در مورد کافی شاپ‌های کیش تکمیل کنید. شاید در طول سفر نیاز داشته باشید کمی از وقت خود را در یک محیط ساکت و آرام سپری کنید. در همین راستا، ادامه این مطلب مجله کیش‌بوک را به معرفی کافی شاپ تیامی در کیش اختصاص داده‌ایم.

 

کافی شاپ تیامی کجاست؟

کافی شاپ تیامی در طبقه سوم ساختمان بساک در فاز 2 صدف جزیره واقع شده است. در این کافی شاپ شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع کیک‌های خوشمزه و میان وعده‌های سبک را سفارش داده و از فضای دلنشین آن لذت ببرید.

بنابراین اگر از شلوغی مراکز خرید و قدم زدن در راهروهای پر پیچ و خم پاساژها خسته شده‌اید و احساس می‌کنید باید کمی با خود خلوت کنید؛ حتما به کافی شاپ تیامی سری بزنید و با وقت گذراندن در این مجموعه تجدید قوا کرده و سفر خود را لذت بخش‌تر کنید.

یادتان نرود که سفر فقط خرید کردن، دیدن اماکن تاریخی و لذت بردن از امکانات تفریحی نیست؛ بلکه بخشی از آن را نیز باید به خودتان اختصاص دهید و کمی آرامش داشته باشید.

در غیر این صورت بعد از بازگشت از سفر احساس خستگی خواهید کرد. بنابراین سعی کنید در طول یک سفر یک هفته‌ای حداقل نیم ساعت از محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد دور بمانید و ذهن و بدن خود را ریلکس کنید تا بتوانید از تفریحات دیگر لذت ببرید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران