کافی شاپ تتیس
addressمجتمع تجاری بزرگ کیش طبقه دوم واحد 500
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :09347695850
  • locationموقعیت :مجتمع تجاری بزرگ کیش طبقه دوم واحد 500
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityاینترنت رایگان
  • facilityرزرو تلفنی

معرفی کافی شاپ تتیس

کافی شاپ تنیس کیش

کافی شاپ تتیس در مرکز تجاری کیش واقع شده است آدرس دقیق آن: مرکز تجاری کیش واحد 500 است. کاملا متوجه شدید کجا را می‌گویم. حق دارید که متوجه نشوید.

زیرا این مجتمع تجاری بزرگ‌ترین مجتمع تجاری کیش است و عملا با این آدرس شما دنبال سوزنی در انبار کاه می‌گردید و تنها می‌‌توان برای شما آرزوی موفقیت کرد، بعد شما را به امان خدا سپرد.

اما این کافی شاپ را می‌توان در میان بهترین کافی شاپ های کیش جای داد. چرای این تصمیم را می‌خواهم در این مقاله برای شما بگویم پس لطفا تا آخر این متن با من همراه باشید.

اما در کیش بوک کار ما چیزی بیش از یک آرزوی موفقیت برای خوانندگانمان است. کافی شاپ تتیس از آن دسته کافی شاپ‌های کوچک و جمع و جور است که عملا شما را در خرید‌های طولانی فریادرس می‌شود. همان طور که گفتم مجتمع تجاری کیش بزرگ‌ترین مجتمع تجاری کیش است.

در تمامی عکس‌هایی که از این مجتمع می‌توانید ببینید عملا انتهای راهروهای آن معلوم نیست. هر چقدر بروید باز هم چند راهرو مغازه هست که در برابر شما سبز شود و شما را به پاساژ گردی بیشتر دعوت کند.

در این ماراتون بی‌پایان یک چیز است که همه معادلات را تغییر می‌دهد. آن هم استراحت در یک کافی شاپ خوشگل و جالب مانند تتیس است. کافی شاپ تتیس عملا یک غرفه فروش آب میوه و قهوه است با چند صندلی در یکی از راهرو‌های مجتمع تجاری کیش . در طبقه دوم در انتهای یکی از راهروها و نرسیده به پله برقی کافی شاپ تتیس را می‌توانید ببینید.

در این بخش از مجتمع تجاری شما  هر صنفی را می‌بینید از فروشگاه لوازم آرایشی تا طلافروشی برای همین به هیچ عنوان نمی‌توانم بگویم بعد از خرید چه کالایی، آب میوه‌های تتیس به شما می‌چسبد.

 

منو کافی شاپ تتیس

تتیس را می‌توان به منو آب میوه‌های طبیعی بسیار خوشمزه اش شناخت. همین طور منو اسنک‌های آن نیز می‌تواند یک میان وعده خوشمزه را برای شما آماده کند.

اما پیشنهاد ویژه برای خرید از تتیس برای کسانی است که، با بچه‌هایشان به مرکز تجاری کیش مراجعه کرده‌اند. تتیس یک استند بزرگ پاستیل هم دارد؛ موضوعی که خانواده‌های بچه دار را دست افشان به سوی آن روانه می‌کند.

در مجتمع بزرگ کیش کمتر خانواده بچه داری را می‌توان یافت که با بچه خود به خرید بپردازد و طفلک معصومشان خسته نشود. پس برای آن که کوچولوی شما خرید را به شما زهر نکند و  البته پاساژ را روی سرش نگذارد، به تتیس که رسیدید برای خود یک آب میوه و برای او مقداری پاستیل بگیرید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران