کافی شاپ بولینگ مریم کیش
addressکیش، بلوار دریا، روبروی خیابان ونوس، مجموعه ورزشی بولینگ مریم
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :07644421121
  • locationموقعیت :کیش، بلوار دریا، روبروی خیابان ونوس، مجموعه ورزشی بولینگ مریم
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityاینترنت رایگان
  • facilityپارکینگ
  • facilityرزرو تلفنی

معرفی کافی شاپ بولینگ مریم کیش

کافی شاپ بولینگ مریم کیش

در سفر به جزیره زیبای کیش تفریحات ورزشی از اولویت‌های گردشگران است. مجموعه‌های ورزشی بسیاری در کیش وجود دارند که اوقات سرگرم‌کننده‌ای را برای مسافران رقم می‌زنند. بعد از تفریح و ورزش هم باید جایی را برای صرف نوشیدنی و غذا انتخاب کرد. اگر به مجموعه ورزشی بولینگ مریم رفتید به کافی شاپ آنجا هم سر بزنید. کافی شاپ بولینگ مریم یکی از بهترین کافه های کیش است که در فضایی مدرن به گردشگران خدمات ارائه می‌دهد.

کافی شاپ بولینگ مریم در طبقه بالای مجموعه ورزشی بولینگ مریم قرار گرفته است. چشم‌انداز زیبای این کافی شاپ گردشگران بسیاری را برای صرف نوشیدنی و خوراک‌های کافه‌ای به آنجا فرا می‌خواند. وقتی به همراه خانواده یا دوستان به سفر کیش رفته‌اید نشستن دور میز کافه و نوشیدن یک فنجان قهوه در کنار عزیزان لذت سفر را دوچندان می‌کند.

در کافی شاپ بولینگ مریم انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی‌ها و غذاهای کافه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. محیط آرام کافه برای گردشگرانی که هیاهو و شلوغی سالن‌های ورزشی این مجموعه را تجربه کرده‌اند بسیار مطبوع است.

مجموعه ورزشی بولینگ مریم در بلوار دریا در مجاورت اسکله بزرگ تفریحی قرار دارد. در این مجموعه ورزشی علاوه بر بولینگ، میز بیلیارد، سالن بدن‌سازی، دنیای بازی، سونا، گیم نت، کافی نت و رستوران هم وجود دارد.

سالن بولینگ مریم با استانداردی حرفه‌ای و بین‌المللی و با به‌کارگیری تجهیزات مدرن ورزش بولینگ در شانزده خط طراحی شده است. این سالن به سیستم نورپردازی بلک لایت مجهز شده که در نوع خود کم‌نظیر است. سالن بیلیارد این مجموعه با چشم‌اندازی به جزیره زیبا و آرام کیش از زیباترین سالن‌های بیلیارد در ایران است. در این سالن میزهای بازی اسنوکر، پیرامید و ایت بال وجود دارد. امکانات تفریحی و رفاهی دیگر این مجموعه با کیفیتی عالی آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران جزیره کیش است.

اگر به جزیره کیش سفر کردید و به مجموعه ورزشی بولینگ مریم سر زدید، ساعتی را در کافی شاپ این مجموعه بگذرانید و  از اوقات خوش سفر لذت ببرید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران