کافی شاپ باران نقره ای در کیش
addressنوار ساحلی اسکله قدیم، جنب کیبل اسکی
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :09179176929
  • locationموقعیت :نوار ساحلی اسکله قدیم، جنب کیبل اسکی
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityاینترنت رایگان
  • facilityپارکینگ

معرفی کافی شاپ باران نقره ای در کیش

کافی شاپ باران نقره ای کیش

هیجان بخشی جدا نشدنی از سفرهای تفریحی است و می‌تواند لذت سفر را بیش از پیش کند. این در حالی است که گاهی هیجان بیش از حد منجر به خستگی مضاعف شده و کیفیت سفر را پایین می‌آورد. با این وجود باید راه حلی برای کاهش خستگی ناشی از این هیجانات وجود داشته باشد. کافی شاپ باران نقره ای یکی از کافی شاپ‌های خوب کیش است که درست در مرکز شهر واقع شده و از موقعیت جغرافیایی مناسبی نیز برخوردار می‌باشد.

راه حل ما برای لذت‌بخش‌تر کردن سفر، استراحت کردن و ایجاد آرامش است. حال سوال اینجاست که با وجود این همه اماکن تفریحی و مراکز خرید کیش پر رفت و آمد چطور می‌توان به آرامش رسید؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است. شما می‌توانید با صرف یک لیوان نوشیدنی خنک یا یک فنجان چای آرامبخش در یک فضای دلنشین، خستگی را از تن به در کرده و هیجانات خود را کنترل کنید. در همین راستا قصد داریم در ادامه به مسافران تور کیش کافی شاپ باران نقره ای را معرفی کنیم.

برای مراجعه به این کافه باید به نوار ساحلی اسکله قدیم و درست جنب پارک کیبل اسکی مراجعه کنید. سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان‌وعده‌های سبک و خوشمزه در کنار فضایی دلنشین و زیبا این کافه را کاملا متمایز کرده است.

ضمن این که مدیریت این مجموعه برای سرویس‌دهی هر چه بهتر سعی کرده که از تجربیات پرسنلی کارآزموده و خوش‌برخورد بهره ببرد. این مجموعه از 11 صبح تا 11 شب آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز می‌باشد.

با وجود این تعاریف گردشگرانی که زیاد اهل هیجان نیستند یا می‌خواهند حداقل چند دقیقه در طول روز از شلوغی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره دور بمانند می‌توانند از خدمات باکیفیت کافی شاپ باران نقره ای حداکثر استفاده را ببرند. ضمنا برگزاری جشن تولد در این کافی شاپ نیز امکان‌پذیر است.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران