کافی شاپ آلبالو سیاه کیش
addressکیش، بلوار ایران، بازار پادنا، غرفه BC
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :09123796904
  • locationموقعیت :کیش، بلوار ایران، بازار پادنا، غرفه BC
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityرزرو تلفنی
  • facilityپارکینگ

معرفی کافی شاپ آلبالو سیاه کیش

کافی شاپ آلبالو سیاه کیش

کافی شاپ آلبالو سیاه را در مجتمع پادنا جزیره کیش خواهید دید. این بازار 2 طبقه در بلوار ایران قرار دارد. کافه گردی یکی از تفریح‌های زندگی امروزی ماست.

تنوع کافه‌ها در جزیره کیش هم آن قدر زیاد است که احتمالا نتوانید همه آن‌ها را در یک سفر خود امتحان کنید. ما در سایت کیش بوک بهترین کافه های کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا کافه گردی در جزیره را هم تجربه کنید.

اگر بخواهید کمی از تاریخچه کافی شاپ بدانید باید به سال‌های دور برویم. حدود سال 1650 میلادی، در کشور انگلستان قهوه‌خانه‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده بود. آن‌ها این فضا را برای معاشرت، استراحت، مطالعه و سرگرمی‌های دیگر می‌پرداختند.

چای و قهوه امروزه جزء جدا نشدنی از زندگی ما شده. البته مصرف کافئین به مقدار زیاد هم عواقب خودش را دارد. تعادل برای هر موضوعی شرط اولیه است. اما این ماده موجود در قهوه و چای انرژی دوباره‌ای به ما می‌بخشد.

برای خیلی از افراد چای و قهوه، سرما و گرما نمی‌شناسد. آن‌ها اعتقاد دارند این نوشیدنی‌های گرم در هر هوایی دلپذیر است. خستگی را از تن آدم می‌گیرد و ذهن را تازه می‌کند.

شاید در طول روز افکارتان دچار پیچیدگی شود، در همین لحظه ممکن است مشکل شما با نوشیدن یک فنجان چای حل شود. چگونه؟ به شما می‌گویم. شاید با بروز یک مشکل بگویید همه درد دنیا، یک شب درد من نیست! اما بعد از خوردن یک لیوان چای لب سوز برای مشکلات خود کلیدی را پیدا کنید. این معجزه را دست کم نگیرید.

کافی شاپ آلبالو سیاه کیش گزینه مناسبی برای رفع خستگی‌های شماست. از منوی متنوع آن یک نوشیدنی دلچسب سفارش دهید و لحظاتی را در دنیای خود با عطر قهوه غرق شوید.

 

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران