کافه رستوران بوم لانژ کیش
addressجزیره کیش-پارسیس مال- طبقه 2
scoreامتیاز :
(1) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :987644480306
  • locationموقعیت :جزیره کیش-پارسیس مال- طبقه 2
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityاینترنت رایگان
  • facilityپارکینگ
  • facilityرزرو تلفنی

معرفی کافه رستوران بوم لانژ کیش

 با خواندن این مطلب مجله کیش بوک، یا تصمیم سفر به کیش دارید یا همین الان در جزیره مرجانی زیبا به سر می‌برید تا با یکی از بهترین کافه‌ رستوران‌ها برای داشتن یک شب آرامش بخش آشنا شوید. اکثر مسافران و گردشگران کیش در طول سفرشان به این جزیره زیبای ایران، بارها و بارها به یکی از کافه‌های کیش برای قرارهای دوستانه، کاری و یا حتی خانوادگی مراجعه کردند تا در کنار گپ و گفتگو در کنار عزیزان، از نوشیدن یک قهوه تازه دم هم لذت ببرند و انرژی کافی دریافت کنند. کیش با داشتن بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها مناسب برای هر نوع قرار ملاقاتی به حساب می‌آید.

کافیست شما بدانید که از چه نوع کافه‌، رستوران‌ و یا کافه رستوران‌های کیش خوشتان می‌آید. برای مثال کافه‌های ساحلی کیش یا کافه‌های موجود در  مراکز خرید جزیره، کافه‌های دنج و یا کافه رستوران‌های لوکال که انتخاب کیشوندان است یا …
این جزیره دوست داشتنی تمامی موارد را در بر دارد و به همین دلیل است که می‌تواند علاقه‌مندانش را جذب  کند و روز به روز به تعداد آنها بیافزاید.
به همین دلیل ما در این مطلب از مجله،  تصمیم داریم شما را با یکی دیگر از بهترین کافه رستوران‌های کیش آشنا کنیم. کافه رستوران بوم لانژ کیش که با مدت زمان کمی از فعالیتش گذشته، حسابی محبوب شده و مسافران و کیشوندان را به سمت خود جذب کرده است. برای آشنایی با این کافه رستوران خواندن این مطلب ما را تا انتها ادامه دهید. همراه ما باشید.

 

 

کافه رستوران بوم لانژ کیش، تجربه طعم‌هایی بهشتی در گرمای جزیره 

مسافران تور کیش در زمان انتخاب یکی از بهترین رستوران‌ها، سلامت غذا، کیفیت مواد غذایی و از همه مهم تر دستپخت خوب آشپز را اولویت قرار می‌دهند. بعد از این موارد است که به سراغ دیزاین داخلی و ظاهر رستوران می پردازند و در کنار آرامش فضا به قیمت‌های منو هم نگاهی می اندازند.

کافه رستوران بوم لانژ از متفاوت‌ترین‌ های کیش است که با داشتن آشپزهای خوب، قیمت‌های معقول و فضایی با طراحی منحصر به فرد، مورد استقبال بسیاری از افراد قرارگرفته است و از میهمانان جزیره و همچنین کیشوندان میزبانی می‌کند. البته یکی دیگر از حذابیت‌های بوم لانژ داشتن فضای باز  است که چشم اندازی به ساحل کیبل اسکی دارد و می‌تواند شب‌های خاص و فراموش نشدنی برای میهمانانش رقم بزند.
در این کافه رستوران میهمانان می‌توانند لحظاتی فراموش نشدنی برای خود و همراهانشان بسازند و چند ساعت متفاوت داشته باشند. صبحانه، ناهار، میان وعده و شام این کافه رستوران همگی تازگی و با کیفیت فوق العاده بالا سرو می‌شوند؛ به نوعی که روزهای تعطیل و اواخر هفته‌ها، برای نوش جان کردن یک صبحانه سرشار از انرژی باید میز رزرو کنید تا بتوانید صبح دل انگیزی در جزیره آب و آفتاب ایران داشته باشید.

در زمان شام نیز اجرا موسیقی زنده در کافه رستوران بوم لانژ کیش فضا را لذت بخش‌تر کرده و جذابیت شب نشینی را برای میهمانانش چندین برابر می‌سازد. به نوعی که صدای محبوب‌ترین دیجی‌های کیش که در بوم لانژ هستند، هر شب از ساحل کیبل اسکی تا مرکز شهر را به هیجان در آورده و میهمانان را دلخوش می‌سازد.

از منو وسوسه انگیز این کافه رستوران هم که هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. غذاهای هیجان و انگیز و خوشمزه که بی شک هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی نگه داشته و لبخند رضایت بر لبان مسافران جزیره کیش به یادگار می‌گذارد. از بهترین و تازه ترین برگرها، پیتزاها، ساندویچ‌ها، سالادها، انواع غذاهای رژیمی، استیک‌های لذیذ و آبدار که تنها بخش کوچکی از منوی بوم لانژ کیش هستند.

انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، اسپرسو بار، بستنی و شیک‌های خوشمزه، آبمیوه‌های تازه، کیک‌های روز که مناسب میان وعده‌ها هستند و همراه با چای تازه و یا یک قهوه حالتون را خوش کرده و روزتان را پر از انرژی می‌سازند. پس شنیدن همین موارد می‌تواند برای انتخاب کافه رستوران بوم لانژ کافی باشد. همچنین این کافه می تواند مناسب برای برگزاری جشن‌های شما باشد.

برای مثال برگزاری جشن تولد برای عزیزانتان. جشن تولدی که هیچوقت از یاد هیچکس نخواهد رفت. چرا؟ چون زیبایی و جذابیت بوم لانژ تنها مختص فضایش نیست. خوشرنگی غذاها، مزه‌های فراموش نشدنی و طعم خوب غذاها، بوی مست کننده قهوه و موسیقی لذت بخش  است  که کافه بوم لانژ را به یکی از خاص ترین‌های جزیره تبدیل کرده و روز به روز طرفداران بیشتری به سمت خود جذب می کند. 

در انتهای مطلب اگر از ما بپرسید که بوم لانژ را در دو جمله مختصر توصیف کنیم باید بگوییم که کافه رستوران بوم لانژ کیش یک مکان جدید و جذاب در جزیره لوکس و مرجانی ایران است که تیم حرفه‌ای آن هر روز صبح برای پذیرایی از میهمان، بهترین و تازه ترین صبحانه، ناهار، میان وعده و شام را ارائه می‌کنند تا خاطرات خوشی را از سفر به کیش در ذهن مسافران و گردشگران به جای بگذارند.

لارم به ذکر است که در این رستوران خوب کیش، تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود تا مسافران بتوانند با خیال آسوده، لحظاتی را در کنار همراهانشان سپری کنند و از مدت زمانی که کنار یکدیگر هستند، نهایت لذت را ببرند. 

آدرس: جزیره کیش، پارسیس مال، طبقه دوم 

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
امتیاز نهایی 1 stars
avatar
مرتضی نبی نژاد
دو شنبه 23 اسفند 1400 ساعت 11:13:17
(0.75) singlestar

قیمت زیاد کیفیت پایین...فقط ظاهر داره رستوران هیچ چیز دیگه ای نداره...از لحاظ بهداشتی هم که من و خانواده ام رو مریض کردن.. تو صفحه اینستاگرامشون هم پیغام گذاشتم اعتراض کردم منو بلاک کردن

avatar
فاطمه عابد
دو شنبه 22 فروردین 1401 ساعت 14:09:36

از ارسال نظر شما ممنونم

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران