مکان های تفریحی کیش برای کودکان

مکاهای تفریحی کیش برای کودکان

4.7/5 - (6 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

جزیره زیبای کیش برای کودکتان در هر سنی که باشد جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت. امکانات فراوان تفریحی در این جزیره برای افراد در هر سنی که باشند وجود دارد. اما اگر شما قصد سفر به همراه کودکتان را دارید خیالتان بابت سرگرم کردن او راحت باشد. اینقدر تنوع در تفریحات و جاهای دیدنی کیش وجود دارد که احتمالا در انتخاب آن مردد می‌شوید. با هم مکان‌های تفریحی کیش برای کودکان را مرور می‌کنیم.

معرفی مکان های تفریحی کودکان در کیش

پارک بازی ماسه

تجربه‌ بی‌نظیر ماسه‌بازی در پارک ماسه کیش را برای کودکانتان به ارمغان بیاورید. بازی با ماسه باعث افزایش مهارت‌های حرکتی و بروز خلاقیت در کودک می‌شود. کشورهای پیشرفته جهان بخشی از پارک‌های کودکان را به بازی با ماسه اختصاص می‌دهند. از نظر ایمنی و طبیعی بودن ماسه‌ها نیز خیالتان راحت باشد. اگر به فکر دیدن پارک بازی ماسه کیش افتادید، یادتان باشد به جاده جهان بروید.

شهربازی هایلند در کیش
شهربازی هایلند در کیش

شهربازی هایلند کیش

در هر سن‌وسالی باشید شهربازی هایلند کیش برای شما هیجانی را تدارک دیده است. این شهربازی سرپوشیده با تکنولوژی مدرن روز دنیا بازی‌های فوق‌العاده‌ای برای کودکان، نوجوان و جوانان ارائه کرده است. انواع وسایل بازی بچگانه، سافت پلی، تاب بچه، چرخ‌وفلک، سورتمه، سفینه، رولرکاستر آبی، رنجر، ماشین ضربتی برقی، ماشین ضربتی آبی، سینما دو هزار، سیمیلاتور، قطار پلاستیکی، آبشار، رودخانه وحشی و… در این مجموعه دیده می‌شود. اگر موضوع آموزش برایتان اهمیت دارد، پارک دیجیتال کودکان با سرگرمی‌های گوناگون نظر شما و کودکتان را جلب خواهد کرد. این شمایید که باید با توجه به سن کودکتان بازی موردنظر را انتخاب کنید. حتما تا مدت‌ها کودکتان از تجربه هیجان‌ و ذوق کم‌نظیرش برایتان خواهد گفت.

اوشن پارک درکیش
اوشن پارک درکیش

اوشن پارک کیش

تفریحات آبی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است. اوشن پارک کیش بزرگ‌ترین پارک آبی روباز در ایران است. در این پارک برای همه افراد در هر سنی تفریحات متنوعی وجود دارد. استخر برکو به طور ویژه برای کودکان زیر دوازده سال در نظر گرفته شده است تا خاطرات فوق‌العاده‌ای را برایشان رقم بزند. در این مجموعه کم‌نظیر فروشگاه‌های بزرگ و رستوران‌های مختلفی دایر است که به شما خدمات ارائه می‌دهند.

 شهربازی و پارک کودک بادی کیش

گردشگران جزیره کیش بخشی از اوقات خود را برای خرید اختصاص می‌دهند. اما به همراه داشتن کودکان در خرید یکی از نگرانی‌های عمده پدرومادرهاست. اگر قصد رفتن به مرکز تجاری کیش را دارید نگران دلبندتان نباشید. در طبقه سوم این مجتمع تجاری، شهربازی و پارک کودک بادی در دو شیفت صبح و عصر پذیرای کودکان زیر ده سال شماست. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی مناسب و البته خاطری آسوده کودکتان را به مربیان کاربلد شهربازی و پارک کودک بادی کیش بسپارید.

 پارک کودک بادی کیش
پارک کودک بادی کیش

سایر امکانات کیش برای کودکان

جدا از مکان‌های تفریحی مختص کودکان، بسیاری از مکان‌های تفریحی دیگر کیش فضای جداگانه‌ای را برای کودکان در نظر گرفته‌اند تا بزرگ‌ترها بتوانند برنامه‌های تفریحی خود را داشته باشند. یکی از این مراکز تفریحی مجموعه پارس سافاری کیش است. این مجموعه خانه کودکی با همراهی مربیان کارآزموده تدارک دیده تا پدرومادرها با خیال راحت کودک خود را به آنجا بسپارند و خودشان در تورهای سافاری این مجموعه شرکت کنند.

پاراسل کیش از تفریحات آرامش‌بخش جزیره است. وقتی در پاراسل قرار می‌گیرید با طنابی به طول سیصد متر حدود پنجاه تا هفتاد متر از سطح دریا فاصله می‌گیرید و چشم‌اندازتان جزیره و دریای آبی زلالش خواهد بود. پاراسل با توجه به قوانینش به شما امکان می‌دهد با کودکتان از این هیجان بی‌‌نظیر لذت ببرید. اما رعایت ایمنی کودکان بسیار مهم است و بهتر است به طور حضوری و با مشورت کارشناسان اطمینان حاصل کنید.

بعضی دیگر از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش این امکان را به شما می‌دهد که به همراه فرزندتان از دیدن آنها لذت ببرید. موزه کیش، طبیعت منحصربه‌فرد جزیره، دلفیناریوم، باغ پرندگان، کشتی آکواریومی و کشتی تفریحی کیش از این دست هستند. دیدن حرکات موزون دلفین‌ها کودکان را به وجد می‌آورد. فقط حواستان باشد بهتر است کودک شما سن بالای سه سال داشته باشد.

درون همین مجموعه پارک دلفین‌ها، دیدن باغ پرندگان نیز شما را وسوسه می‌کند. اجازه بدهید کودکتان طبیعت و موجوداتش را کشف کند. پرندگان مختلف با اندازه‌های کوچک و بزرگ و پرهای رنگارنگ و صداهای گوناگون بچه‌ها را شگفت‌زده خواهند کرد. اگر به دنبال کشف جهان زیر آب و یا گذراندن لحظات شاد و شنیدن موسیقی زنده هستید، به کشتی آکواریومی و کشتی تفریحی جزیره کیش سر بزنید و به همراه دلبندتان اوقات خوشی را سپری کنید.

سفر به جزیره زیبای کیش قطعا خاطرات به‌یادماندنی برای شما و فرزندتان به ارمغان خواهد آورد فقط حواستان به تغذیه و خواب کودکان باشد تا خستگی و بی‌‌‌حوصلگی مانع لذت بردن از سفر نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها