وضعیت مراکز خرید کیش در کرونا چگونه است!

وضعیت مراکز خرید کیش در کرونا چگونه است!

آنچه در این مقاله می خوانید

شاید مهم ترین سوال در ذهن مسافران کیش این باشد که وضعیت مراکز خرید کیش در کرونا چگونه است! خرید برویم یا نرویم؟ در این مطلب از مجله کیش بوک برآن شدیم تا به بررسی وضعیت مراکز خرید کیش در کرونا بپردازیم. چنانچه قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

وضعیت مراکز خرید کیش در کرونا

کیش از دیدنی ترین جزایر خلیج همیشه فارس است و سالانه مسافران بسیاری را به سمت خود جذ می کند. این جزیره دوست داشتنی همانند یک نگین در میان آب های نیلگون جنوب می درخشد و با داشتن جاذبه های تفریحی و گردشگری ، یک مقصد عالی برای علاقه مندان به سفر به حساب می آید. در جزیره کیش حوصله هیچ کس سر نمی رود. از بزرگ و کوچک تا پیر و جوان همه عاشق تفریحات و سرگرمی های کیش می شوند و از آرامشی که در فضا حاکم هست لذت می برند.

شاید جاهای دیدنی کیش بسیار باشد و تفریحات آبی آن حرف اول را در خصوص گردشگری در کیش بزند ؛ اما مراکز خرید کیش هم با داشتن کالاهای متنوع و حراجی های وسوسه انگیز ، بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرند و عاشقان خرید را جذب می کنند.
مراکز خرید کیش در کرونا
اما با این شرایط نامناسب که همه به نوعی درگیر آن هستیم، شاید از خودتان بپرسید که آیا با وجود کرونا در کیش ، باز هم می توان به این جزیره آرام سفر کرد و خرید لذت بخشی داشت ! ما در این مطلب از کیش بوک تصمیم گرفتیم این موضوع را به طور کامل بررسی  کنیم پس همراه ما باشید.

همانگونه که می‌دانید تفریحات و گردشگری در کیش همواره از محبوبیت ویژه‌ای میان مردم برخوردار بوده است؛ اگر چه شیوع ویروس کرونا مدت کوتاهی منجر به تعطیلی این جزیره شد، اما باز هم با اعمال تغییرات و تفاوت‌ ها، به حال و هوای همیشگی و بازار گرم گردشگری خود بازگشت و گردشگران همچنان با خرید تور کیش البته با رعایت پروتکل های بهداشتی به این جزیره سفر می کنند.

مراکز خرید کیش در کرونا هم با توجه به محدودیت های زمانی همچنان فعالیت می کنند و اجناس خود را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند. در حال حاضر اکثر گردشگران در زمان سفر ، با رعایت پروتکل های بهداشتی کنار آمده اند و در این حین از سفرشان هم لذت می برند. پس با دقت و رعایت نکات بهداشتی از خرید در کیش لذت ببرید و لحظات خوشی را رقم بزنید.

مراکز خرید کیش

جذابیت گردشگری و خرید در کیش به حدی زیاد است که حتی در این شرایط هم گردشگران و توریست‌ ها را از اقصی نقاط ایران، سمت خود می‌کشاند. به گونه‌ای که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از دوران قرنطینه، به محض باز شدن فرودگاه ها ، افراد زیادی اقدام به تهیه بلیط و سفر به کیش کردند تا بتوانند چند روزی را در آرامش و بدون شنیدن اخبار ناگوار سپری کنند .
مرکز خرید پردیس کیش

اگر می‌خواهید سفر خاطره انگیز و لذت بخشی برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید، باید بیشتر از هر زمانی به نکات بهداشتی توجه کنید. پس حتما  پیش از مسافرت و در طی آن برای حفاظت خود و عزیزانتان در برابر کرونا، اقداماتی را انجام دهید؛ اقداماتی نظیر :

  • دست هایتان را مرتب بشوئید و ضد عفونی کنید.
  • وسایل شخصی خود و دست هایتان را بعد از تماس با هر سطح و یا شی ضد عفونی کنید.
  • از شرکت کردن در اماکن شلوغ مانند کنسرت ، جنگ های شبانه و … به شدت اجتناب کنید.
  • از آب تصفیه شده برای رفع تشنگی خود بنوشید و حتما از مواد غذایی سالم و خشک استفاده کنید.
  • اگر به حیوانات خیابانی علاقه مند هستید و دوست دارید به آنها غذا بدهید موردی ندارد ؛ اما لطفا آنها را نوازش نکنید.
  • حتما در هر مکان و زمان ماسک داشته باشید و زود به زود ماسک خود  را تعویض کنید.
  • از ابزار و وسایل عمومی  استفاده نکنید و از دست زدن به آنها بپرهیزید.

اگر در رابطه با کرونا اطلاعات کافی داشته باشید و به خوبی آنها را رعایت کنید ، مطمئن باشید با این اوضاع هم می توانید یک سفر فوق العاده جذاب و بدون کوچکترین نگرانی تجربه کنید و از سفرتان لذت ببرید.

شما با داشتن ماسک می توانید به مراکز خرید کیش مراجعه کنید و کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید. تنها دقت کنید بعد از دست زدن به سطوح و یا استفاده از کارت بانکی ، دست هایتان را با محلول الکلی ضد عفونی کنید و تا زمانی که به هتل باز نگشتید، به صورت خود دست نزنید.

پس از نگرانی‌ ها و دغدغه ‌هایی که در ذهنتان می‌گذرد، دوری کنید و به این باور برسید که می‌توان با رعایت اصولی نکات بهداشتی مانند گذشته به زندگی خود برسید.

برای خرید دقت داشته باشید که مراکز خرید کیش و مجتمع های تجاری فعال در جزیره هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و از ساعت ۱۸ تا ۲۱:۳۰ آماده میزبانی از عاشقان گردش و خرید هستند.

مرکز خرید رویامال کیش

کرونا در کیش

پاندمی شدن کرونا مردم را خانه نشین کرد و متاسفانه به قدری این دوره طولانی شد که خیلی ها تصمیم گرفتند با رعایت اصول بهداشتی ؛ دوباره سفر کنند و به شیوه و سبک زندگی سابقشان برگردند .

کیش هم به دلیل داشتن جاذبه‌های سرگرم کننده در فضای باز ، گردشگران بسیاری را برای آرامش و تفریح و فرار از کرونا به سمت خود جذب می کند.  وجود تفریحات آبی مهیج، مراکز خرید بزرگ، رستوران ‌ها و سواحل جزیره، دست در دست یکدیگر داده و کیش را به مقصد گردشگری جامع و ایده آلی تبدیل کرده اند.

تماشا آکواریوم‌ها که پر از گونه‌های دریایی رنگارنگ و متنوع ‌اند، تنها گوشه‌ای از تفریحات سالم کیش هستند. همچنین گشت و گذار و بازار گردی در مراکز خرید کیش، شما را با کوله باری از سوغاتی مواجه خواهند کرد. البته اگر برای لذت بردن از تمامی این موارد ، پروتکل های بهداشتی را هم رعایت کنید تا بتوانید چندین برابر از سفرتان لذت ببرید.

طبیعت گردی همراه با کرونا در کیش

جزیره کیش زمانیکه سایر بخش های کشور سفید پوش و غرق در برف شده اند آب و هوای رویایی و بی نظیری دارد. شما می توانید از سرما فرار کنید و از قدم زدن در سواحل خلیج فارس بر ماسه‌های گرم سفید لذت ببرید.

به علاوه صخره‌ های مرجانی موجود در بستر دریای خلیج فارس، با تصفیه و شفاف نمودن آب، ما را با دنیا شگفت انگیزی از موجودات و گونه ‌های دریایی مواجه می‌کنند که می تواند برای علاقه مندانش سرگرم کننده باشد.
مرکز خرید ونوس کیش
با توجه به گفته سازمان جهانی جهانگردی، در دوران پاندمی کرونا، تمامی کشورها باید مسافرت ‌ها را به صورت منطقه‌ای برگزار کنند و همچنین تورهای مسافرتی به انفرادی و سفرهای تاریخی، فرهنگی و سیاحتی به طبیعت گردی و گشت در محیط‌های آزاد، تغییر یابند.

در همین فرصت و با خرید تور کیش ، طبیعت دلربا و چشم انداز مناظر طبیعی کیش را از دست ندهیم و از تماشا درختان سر به فلک کشیده حاشیه خیابان ‌ها، جاده ساحلی کرانه و روستا باغو لذت ببریم.

گردشگران جدا از خرید از حراجی های کیش و البته با وجود کرونا در کیش می توانند در آب ‌های آبی جزیره شنا کنند و یا زیر آفتاب گرم در سواحل آن آفتاب بگیرند.  پس با یک جستجو ساده از قیمت بلیط هواپیما کیش ، یک سفر رویایی برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

وضعیت مراکز خرید کیش در کرونا

سخن نهایی

همه شرایط سختی را سپری می‌کنیم؛ این ویروس ناخوانده ، محدودیت هایی برای ما ایجاد کرده که قطعا روی زندگی در کیش تاثیرات خاص خودش را گذاشته است. اما می توانیم در چنین اوضاعی ، با نحوه درست رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از زندگی لذت ببریم و آرامش داشته باشیم.

برای حفظ سلامت خود و عزیزانتان ، از تجمعات به شدت دوری کنید و تفریحات و گشت و گذار در فضاهای آزاد و باز را در الویت قرار دهید. برخی تصور می‌کنند که اگر از خانه خارج نشوند از هرگونه آلودگی در امان ‌می مانند؛ اما فراموش نکنید که می‌توانید با رعایت نکات بهداشتی هم از آلودگی ‌ها در امان بمانید و همچون گذشته زندگی کنید.

پس نگرانی را کنار بگذارید و حداقل بخشی از این دوران را با سفر به کیش که بهشت جنوب است رنگین کنید. برای خرید در کیش هم کافیست پروتکل های بهداشتی را انجام دهید تا بتوانید بدون نگرانی ، یک خرید لذت بخش و ارزان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها