نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

3.5/5 - (2 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

حیات وحش و طبیعت، پر است از انواع معجزاتی که عمر تمدن انسان برای شناخت و فهم آن قد نداده است. برخی از علاقمندان به جانورشناسی و طبیعت همیشه در جستجوی راهی برای دیدن حیوانات از فاصله ای نزدیک بوده اند. دیدن چشمان و رنگ پوست برخی از حیوانات مثل خزندگان اصلا می تواند تجربه ای غیرقابل وصف باشد چون ما همیشه آنها را از قاب تلویزیون دیده ایم.

ملاقات با خزندگانی از سرتاسر دنیا در نمایشگاه خزندگان کیش

شما می توانید با قرار دادن بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش در برنامه تور خود، متفاوت ترین نوع تفریح را برای خودتان رقم بزنید. در این مقاله کیش بوک قصد داریم هر نکته ای که درباره بازدید از نمایشگاه خزندگان لازم دارید را به شما ارائه دهیم. مطمئن باشید در پایان حتما برای رفتن به این مکان لحظه شماری خواهید کرد.

ویژگی های نمایشگاه خزندگان کیش

این نمایشگاه فوق العاده، حدودا ۱۰۰ گونه خزنده دارد. خزنده هایی از انواع مارهای غول پیکر بوآ و پیتون آفریقایی گرفته تا سوسمارهای ماداگاسکار. خزندگان از تمام جهان به این نمایشگاه دعوت شده اند تا خود را به گردشگران تورهای کیش معرفی کنند و از عظمت جهان طبیعت و حیات وحش بگویند. در این نمایشگاه از مار پرنده تایلندی و عقرب سیاه آفریقایی گرفته تا عنکبوت کبوترخوار برزیلی و سوسمار و آفتاب پرست را خواهید دید.

لذت بردن از این نمایشگاه و از ملاقات با حیوانات بستگی به سلیقه شما دارد، اما اگر فقط یک بار مستندهای حیات وحش را دیده باشید و مسحور رنگ پوست و شکل ظاهری خزندگان شده باشید، حتما از این مکان خوشتان خواهد آمد. به خصوص که در این نمایشگاه هم مارهای بزرگ هستند و هم خزندگان کوچک. رفتن به این مکان یک فرصت خوب است برای آشنا کردن بچه ها با جهان حیوانات و طبیعت.

مطمئن باشید کودکان خیلی بی واسطه تر و با دیدی بازتر از ما بزرگسالان به این رویداد نگاه می کنند و در نهایت می توان روحیه حیوان دوستی و محبت به طبیعت را در آنها پرورش داد. در ضمن در مورد این حیوانات اطلاعاتی هم وجود دارد که وقتی آن را می خوانید برای همیشه در ذهن شما جای خواهد گرفت.

نمایشگاه خزندگان

قیمت بلیط و ساعت کار نمایشگاه خزندگان کیش

ساعات کار نمایشگاه خزندگان در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ صبح شروع و تا حدود ۶ یا ۸ بعد از ظهر ادامه دارد. قیمت بلیط هم حدودا ۳۰ هزار تومن است که در بیشتر مواقع تخفیف های ویژه ای را شامل می شود.

بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش چقدر طول می کشد؟

اگر بخواهید تمام نمایشگاه خزندگان را با دقت و حوصله ببینید و اطلاعات را بخوانید، بین ۱.۵ تا ۲ ساعت باید زمان بگذارید. اما اگر ترجیح می دهید زودتر سراغ دیگر تفریحات بروید می توانید در نیم ساعت هم از نمایشگاه بازدید کنید.

آدرس نمایشگاه خزندگان کیش

موقعیت نمایشگاه خزندگان کیش، در یکی از بهترین خیابان های ساحل شرقی کیش یعنی خیابان فردوسی، واقع است. این نمایشگاه، درست کنار پارک آهوان به عنوان یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین پارک های کیش، قرار دارد. پس شما با رفتن به نمایشگاه خزندگان می توانید از پارک آهوان هم دیدن کنید تا با یک تیر دو نشان زده باشید. البته که مکان های دیگری نزدیک نمایشگاه خزندگان وجود دارد. در ضمن این مجموعه در ساختمان هنر قرار گرفته است که کاملا در جنب پارک آهوان مشخص است.

نمایشگاه خزندگان در کیش

مکان های نزدیک به نمایشگاه خزندگان کیش

آکواریوم آبیِ واقع در کنار این مجموعه یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کیش است که نه تنها برای بچه ها بلکه برای بزرگسالان هم حیرت برانگیز است. پس این اولین هدیه ای است که بعد از دیدن نمایشگاه خزندگان می توانید به خودتان بدهید. این یعنی از جهان خزندگان و خزیدن به جهان آبی ماهی ها سفر می کنید، آن هم فقط بعد از طی کردن یک فاصله چند قدمی.

یکی دیگر از نزدیک ترین مکان ها به این نمایشگاه پارک آهوان و پارک هنگام کیش است. این یعنی قبل یا بعد از گردش در این دو پارک خیلی راحت می توانید از نمایشگاه دیدن کنید. پارک آبشار، هم فقط چند متر با این نمایشگاه فاصله دارد. خب چه جایی بهتر از اینطور محیطی برای بچه ها! جایی که پر است از پارک و یک نمایشگاه که چسبیده به آنهاست و می تواند هم جنبه سرگرمی و خاطره انگیزی داشته باشد و هم کودکان و نوجوانان را به مطالعه حیات وحش تشویق کند.

اگر هم احیانا در هتل داریوش کیش، هتل ارم کیش یا حتی هتل شایگان، هتل سارا، هتل آبادگران و هتل سورینت تاپ رز اقامت دارید، با قدم زدن می توانید خودتان را به نمایشگاه خزندگان برسانید. در ضمن اطراف نمایشگاه خزندگان هم از رستوران غذاهای دریایی عمو اکبر گرفته تا بستنی نعمت و چند کافه هست که شما می توانید بعد و قبل نمایشگاه از آنها استفاده کنید.

در نهایت هم اگر از بازار پردیس ۱ و پردیس ۲ یا مرکز خرید میکامال کیش بازدید کردید، می توانید بعد از ۵ دقیقه خود را به نمایشگاه برسانید و بچه ها را به یک تفریح به یاد ماندنی مهمان کنید.

حرف آخر

یادمان باشد که نمایشگاه خزندگان کیش، یک فرصت خوب برای بیان اهمیت وجود حیوانات برای کودکان و نوجوانان است و شما با اجاره خودرو کیش به راحتی می توانید به دیدن این جاذبه  و مکان ها اطرافش بروید. از طرفی بسیاری از علاقمندان به حیات وحش هم هستند که چنین نمایشگاهی را منحصر به فرد می دانند و اصلا یکی از جاذبه های گردشگری کیش برای آنها دیدن این مکان است.

نکته آخر این که اصلا به محفظه هایی که این حیوانات در آن قرار گرفته اند دست یا ضربه نزنید و علاوه بر این با فلاش روشن عکاسی نکنید چون همه این موارد باعث ایجاد بیماری های مزمن در حیوانات خواهد شد. در نهایت بیان تجربه های شما می تواند بهترین راهنما برای سایر گردشگران باشد. کیش بوک همیشه منتظر سفرنامه های کوچک شما در مورد هر مکان زیبایی است که شما به آن قدم می گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها