محبوب ترین ماشین های کیش

محبوب ترین اتومبیل های کیش

4.5/5 - (87 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

در حال حاضر در تمامی مناطق آزاد امکان استفاده از ماشین‌های سنگین و خاص وجود دارد. همین موضوع باعث شده در ارتباط با وارد و پلاک کردن این خودروها به این مناطق رقابت سنگینی به وجود بیاید. جزیره کیش نیز یکی از این مناطق است؛ و برای علاقه‌مندان به خودروهای به‌روز، فرصت مناسبی است تا لذت راندن محبوب ترین ماشین‌های کیش را تجربه کنند.
در واقع این موضوع در حال حاضر به یکی از جذابیت های جزیره کیش تبدیل شده است. این خودروهای سوپر اسپرت و لوکس به صورت اجاره روزانه در اختیار افراد قرار می‌گیرد. همچنین یکی از عواملی که حس خوشایند و مدرنی را به جزیره کیش می‎دهد؛ تردد انواع این خودروها در خیابان‌های شهر است. سرعت ورود خودروهایی با این کلاس به قدری زیاد است؛ که ارقام پلاک‌ها روندی شدیدا افزایشی را طی مدتی چند ساله طی کرده است.
در این نوشته وب‌سایت کیش بوک چند نمونه از محبوب ترین ماشین های کیش را که تقاضای زیادی برای اجاره آنها وجود دارد؛ نام برده و در مورد آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد. حال آن که با دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ماشین های محبوب بتوان در انتخاب بهتر در این زمینه به مسافران تورهای کیش کمک کرد. همچنین به‌طور خلاصه شرایط اجاره خودرو در کیش را شرح داده‌ایم.

پرسش و پاسخ:
۱محبوب ترین خودروهای سواری کیش کدام است؟
خودروهایی مانند لامبورگینی هوراکان، نیسان جی‌تی‌آر، مرسدس میباخ، جگوار اف تیپ، مازراتی لوانته و شورولت کوروت استینگری از محبوب ترین خودروهای کیش در رده خوروهای سواری گران‌قیمت و اسپرت هستند
۲محبوب ترین خودروهای شاسی بلند کیش کدام است؟
تویوتا اف جی کروز، موهاوی، هامر، دوج دورانگو و اسپورتیج نیو از جمله خودروهای شاسی بلند محبوب در جزیره کیش هستند.
۳شرایط اجاره خودرو در کیش چگونه است؟
مدارک متداولی مانند گواهینامه، کارت ملی و چک تضمین، مهم‌ترین مواردی است که هنگام اجاره خودرو و برای ثبت قرارداد اجاره باید همراه خود داشته باشید.
۴قیمت اجاره خودرو در کیش چقدر است؟
خوشبختانه خودروهای متنوع و زیادی در کیش وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید با هر بودجه، خودرویی مناسب با شرایط خود بیابید. البته به‌طور میانگین می‌توان ارزان‌ترین خودروهای قابل اجاره در کیش را با مبلغ روزانه یک میلیون تومان و گران‌ترین آنها را با مبلغ روزانه ۱۰ میلیون تومان اجاره کرد.

شرایط اجاره خودرو در کیش

موسسات متعددی به ارائه انواع خودرو برای اجاره در کیش مشغول هستند؛ که با مراجعه به هرکدام می‌توانید خودروی مدنظر خود را اجاره نمایید. همچنین می‌توانید این کار را قبل از سفر انجام دهید. فراموش نکنید که امکان اجاره خودرو در کیش به صورت رزرو و تحویل آن در فرودگاه به‌راحتی وجود دارد. در این شرایط می‌توانید بدون دردسر و از لحظه ورود به کیش، خودرویی را به‌صورت شخصی در اختیار داشته باشید.
مدارکی که برای اجاره محبوب‌ترین ماشین‌های کیش نیاز است: کارت ملی و اصل گواهینامه. همچنین مبلغی وجه نقد یا چک که به امانت به شرکت می‎دهید؛ و در نهایت بعد از تحویل خودرو به آن شرکت، آن مبلغ نقد یا چک به شما باز گردانده می‌شود.
در این میان قراردادی تنظیم می‌شود و همه چیز در آن قرارداد مشخص شده تا طرفین هیچکدام متضرر نشوند. بهتر است چند دقیقه زمان گذاشته و این قرارداد را بخوانید. در این قرارداد مسئولیت‌های شما و شرایط استفاده از خودرو مشخص شده است. البته همه خودروهای قابل اجاره در کیش بیمه هستند؛ با این وجود در صورت رخ دادن تصادف و…، بهتر است مسئولیت‌های خود را در این زمینه بدانید.

معرفی محبوب ترین ماشین های کیش

در این بخش می‌خواهیم شش خودروی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز قابل اجاره در کیش را به شما معرفی کنیم. قیمت اجاره این خودروها اغلب بالاست؛ و آنها را می‌توان در رده خودروهای سوپر اسپرت و اسپرت قرار داد. همچنین همه این خودروها سواری، سدان و یا کوپه هستند.

لامبورگینی هوراکان در کیش
لامبورگینی هوراکان در کیش

لامبورگینی هوراکان

این خودروی خاص و پرآپشن به مدت حدود ۲ سال است که وارد جزیره کیش شده و جزو تازه‌ها به حساب می‎آید. در اصل مدل لامبورگینی گالاردو را سال‌ها در این جزیره دیده‌ایم؛ و این بار با لامبورگینی هوراکان، این سوپر اسپرت جذاب، به خیابان‌های کیش بازگشتیم. لامبورگینی گالاردو از پیشرانه V10 بهره می‎گیرد؛ و قدرتی معادل ۵۵۰ اسب بخار را تولید می‎کند. اما در ارتباط با لامبورگینی هوراکان این عدد دچار تغییر شده و این خودرو با پیشرانه V10 تنفس طبیعی توانی معادل ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر را تولید می‎کند. این خودرو در مدت زمان ۲/۳ ثانیه به سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
به‌علاوه لامبورگینی هوراکان از ماشین های محبوب کیش را ساختار تمام چرخ محرک به حرکت در می‎آورد. این اسپانیایی زیبا با طراحی داخلی و بیرونی خشن و فوق‌العاده‌ای که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و در جزیره کیش برای اجاره این خودرو تقاضا بسیار زیاد است.

برای اجاره لامبورگینی در کیش کلیک کنید.

نیسان GT-R در کیش
نیسان GT-R در کیش

نیسان GT-R

یکی دیگر از محبوب ترین اتومبیل‌های کیش نیسان GT-R بوده که از پیشرانه شش سیلندر V شکل بهره می‎برد. پیشرانه توربوشارژر این خودرو توانی معادل ۵۶۵ اسب بخار و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
گویی در گذشته نیسان GT-R در دو مدل به جزیره کیش ورود پیدا می‎کند؛ اما پس از مدتی از این جزیره خارج شده و به دبی فرستاده می‎شوند. اما بعد از چند سال این بار با قدرت بیشتری به جزیره کیش وارد شد؛ و چشم‌ها را به دنبال خود کشاند. این سدان پر ابهت نیز آمار اجاره بالایی را در کیش به خود اختصاص داده و بزرگ‌ترین دلیل آن طراحی ظاهری بی‌نقص این خودرو است.

برای اجاره نیسان جی تی آر در کیش کلیک کنید.

مرسدس مایباخ در کیش
مرسدس مایباخ در کیش

مرسدس مایباخ

مرسدس میباخ S500 یک خودروی فوق‌العاده خاص و شیک است؛ که می‎توان آن را از لوکس‌ترین‌های ایران به شمار آورد. سدانی طویل با طراحی منحصربه‌فرد که در هر خیابانی در حرکت باشد؛ چشم‌ها را به سمت خود می‎‎گرداند. یکی از نکات جالب در طراحی این خودرو به کار گرفتن تعداد ۲۴ بلندگو برای آن است؛ تا پاسخگوی سرتاسر خودرو و فراتر از آن باشد. در اصل این نسخه شباهت زیادی به بنز S500 دارد؛ و آن را نسخه‌ای جدید از این مدل می‎دانند. طراحی داخلی مرسدس مایباخ S500 به‌گونه‌ای خاص است. به‌طوری که در اولین لحظه ورود به کابین، کف‌پوش‌ها، پرده‌ها و چرم‌هایی که در جای‌جای خودرو استفاده شده چشم‌ها را خیره می‎کند.
تمامی موارد این خودرو را به یکی از محبوب ترین ماشین های کیش تبدیل کرده است. مرسدس مایباخ قدرتی معادل ۵۳۰ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می‎کند. رانندگی با این خودروی ناب در خیابان‌های جزیره کیش یکی از بهترین تجربه‎ها می‎تواند باشد.

جگوار F-Type در کیش
جگوار F-Type در کیش

جگوار F-Type

از جدیدترین خودروهایی که در این مدل به کیش وارد شده‌اند؛ جگوار مدل F-Type و F-Pace است. در اصل جگوار F-Type خودرویی دو درب و کوپه اسپرت است؛ که البته در نوع شاسی بلند نیز وجود دارد. پیشرانه‌ای که موتور این خودرو را به حرکت در می‎آورد بسیار قوی است. بنابراین انتخاب این خودرو برای اجاره در جزیره کیش بر اساس علاقه به تجربه کردن پیشرانه‌ای پرقدرت است.
موتور جگوار F-Type سه لیتری V6 بوده که توان ۳۴۰ اسب‌بخار قدرت را تولید می‎کند. اما موتور شاسی‌بلند این خودرو که یکی از محبوب ترین ماشین های کیش است؛ از پیشرانه V6 سه لیتری با ۳۸۰ اسب‌بخار قدرت بهره می‌گیرد.

مازراتی لوانته S در کیش
مازراتی لوانته S در کیش

مازراتی لوانته S

مازراتی لوانته S جزو خودروهای خاص و پرطرفدار در جزیره کیش است. بعد از ورود این خودرو به ایران با استقبال خوبی که صورت گرفت؛ در مدت زمان بسیار کمی به کیش نیز فرستاده شد. مازراتی لوانته S مجهز به موتور V6 سه لیتری است. این موتور قدرت ۴۲۴ اسب ‌بخار را تولید می‎کند. این شاسی بلند با طراحی منحصربه‌فردی که در قسمت خارجی و کابین داراست توانسته در لیست یکی از محبوب ترین ماشین های کیش قرار گیرد. مازراتی لوانته با طراحی غول مانندی که دارد؛ جزو شاسی بلندهای بزرگ و اسپرت به حساب می‎آید. یکی دیگر از مواردی که باعث می‎شود نتوانید از سواری با مازراتی لوانته چشم‌پوشی کنید؛ صدای خشن و خاصی است که در حرکت از خود تولید می‎کند.

شورولت کوروت استینگری
شورولت کوروت استینگری

شورولت کوروت استینگری

این خودروی آمریکایی در مدل شورولت کوروت C7 استینگری و در ۳ رنگ سفید، زرد و قرمز در جزیره کیش موجود هستند. مدل سفید این خودرو با دردسرهای بیشتری توانست مجوز پلاک شدن در جزیره کیش را بگیرد؛ اما بالاخره موفق شد در کنار دو برادر دیگر در خیابان‌های کیش خودنمایی کند. این خودرو نه‌تنها در ایران و یا در جزیره کیش، بلکه در سطح جهان یکی از سوپر اسپرت‌های فوق‌العاده جذاب به حساب می‎آید. این خودرو نسل به نسل دچار تغییرات اساسی می‎شود؛ که پیشرفت آن را به همراه داشته است.
بی شک شورولت کوروت C7 استینگری باید بیش از هر خودروی دیگری از محبوب ترین ماشین های کیش به شمار آید. زیرا مسافران حتما برای یک روز هم که شده این خودرو را اجاره می‎کنند؛ و از سواری با آن نهایت لذت را می‎برند. موتور این خودرو از پیشرانه هشت سیلندر V شکل جنرال موتورز بهره می‎گیرد. حداکثر ۴۵۵ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۶۲۰ نیوتن متر توسط این موتور تولید می‎شود. نیروی ایجاد شده توسط این موتور به وسیله جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های محرک عقب منتقل شده و آنها را به حرکت در می‎آورد. در نهایت هرکدام از خودروهای نام برده شده جزو محبوب ترین ماشین های کیش هستند؛ و طرفداران مخصوص به خود را دارند. البته این خودروها معمولا تعرفه اجاره گران‌قیمتی داشته و در صورتی که نمی‌خواهید در این زمینه هزینه بالایی کنید؛ ماشین‌های دیگری نیز در جزیره کیش وجود دارند که می‎توانند محبوب مسافران واقع شده و تعرفه مناسب‌تری داشته باشند.

محبوب ترین شاسی بلندهای کیش

از آنجا که خودروهای شاسی بلند به دلایل مختلف، از جمله گزینه‌های محبوب برای اجاره خودرو در سفر هستند؛ در این بخش می‌خواهیم به‌صورت اختصاصی ۵ خودروی شاسی بلند جذاب و محبوب برای اجاره در کیش را به شما معرفی کنیم. کوشیده‌ایم این خودروها از نظر تعرفه، در بازه‌های قیمتی مختلفی باشند؛ تا بتوانید بنابر میزان بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دوج دورانگو

دوج دورانگو

از آنجا که کمتر خودروی مدرنی از آمریکا در شهرهای ایران تردد دارد؛ رانندگی با خودروهای آمریکایی جدید، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای همه افراد است. حال اگر این خودرو از کمپانی دوست‌داشتنی دوج باشد؛ شما قطعا تجربه‌ای خالص از سبک خودروهای آمریکایی را درک خواهید کرد. دوج درانگو مانند اغلب شاسی‌بلند‌های ساخت آمریکا، دارای چهره‌ای عضلانی و قد و قواره‌ای بسیار بزرگ است. در واقع این خودرو را می‌توان نمونه‌ای فول سایز از خودروهای شاسی بلند دانست. برای درک قدرت دوج درانگو تنها کافی است بدانید که این خودروی قول‌پیکر می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت رسیده و همچنین طی ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. دوج درانگو با هندلینگ عالی، موتور قدرتمند ۶ سیلندر و آپشن‌های جانبی بسیار کامل، از جمله محبوب ترین ماشین های کیش است.
این خودرو به دلیل وجود سه دریف صندلی، می‌تواند گزینه خوبی برای اجاره توسط خانواده‌های پرجمعیت باشد. همچنین تعرفه اجاره این خودرو در بازه متوسط قرار می‌گیرد؛ تا امکان اجاره آن برای بسیاری از افراد در دسترس باشد.

هامر

هامر

علاقمندان حرفه‌ای خودروهای شاسی بلند، هیچ وقت شانس سواری با خودروی هامر را از دست نمی‌دهند. در واقع اگر به دنبال تجربه رانندگی با یک خودروی خشن و شبه نظامی هستید؛ هامر نسخه‌ای جذاب از چنین خودرویی است؛ که البته با آپشن‌های متعدد، در کنار این ویژگی‌ها، دارای سواری نرم و امکانات متنوعی بوده و مناسب رانندگی شخصی شده است.
این خودرو نیز گزینه‌ای آمریکایی است؛ که در چند نسل با نام‌های اچ ۱، اچ ۲، اچ ۳ و اچ ایکس ساخته شده است. جالب است بدانید که کمپانی هامر تنها همین خودروی شخصی را تولید کرده و در واقع این کمپانی در حوزه تولید خودروهای نظامی فعال است. اولین نسل هامر نیز بر اساس یکی از بهترین خودروهای نظامی این کمپانی طراحی شده بود.
مدل‌های مختلف هامر دارای ویژگی‌های گوناگونی هستند؛ با این وجود در بهترین نسخه آن، شما به یک موتور ۲۲۰ اسب بخاری دسترسی دارید؛ که اگرچه سرعت و شتابی رویایی را رقم نمی‌زند؛ اما از نظر قدرت، به‌گونه‌ای است که بدون نیاز به حضور در فضای آفرود نیز آن را احساس خواهید کرد.
در نهایت از نظر تعرفه اجاره نیز این خودرو در رده میانی قرار داشته و می‌توان روی به‌صرفه بودن مبلغ اجاره آن حساب کرد. هرچند نمی‌توان هامر را خودرویی خانوادگی و مناسب برای جمعیت چند نفره دانست.

اسپورتیج نیو
اسپورتیج نیو

اسپورتیج نیو

اسپورتیج از جمله خودروهای کره‌ای محبوب در ایران است. علاقه‌مندان کمپانی کیا این خودرو را به‌خوبی می‌شناسند؛ و نسل‌های مختلف آن را در خیابان‌های اقصی‌نقاط ایران دیده‌اند. با این وجود، اگر فاکتور تکراری بودن را کنار بگذاریم؛ می‌توان گفت اسپورتیج یکی از محبوب ترین ماشین های کیش است. چراکه می‌توانید آن را با قیمتی بسیار خوب و منصفانه، در مقایسه با سایر خودروهای هم‌رده اجاره کنید. جادار بودن، مدرن بودن، امکانات بالا و قدرت و سرعت کافی، از دیگر مواردی است که این خودرو را به گزینه‌ای جذاب برای رانندگی در کیش تبدیل کرده است.
از نظر فنی این خودرو با دارا بودن هفت تریم مختلف، میزبان پیشرانه‌های متفاوتی است. اما در پرقدرت‌ترین نسخه، با یک موتور توربو شارژر دو لیتری روبرو هستیم؛ که می‌تواند حداکثر قدرت ۲۵۶ اسب بخار را در اختیار شما قرار دهد. جعبه دنده متصل به این پیشرانه نیز، یک جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته است؛ که قدرت مانور خوبی را به شما ارائه می‌دهد.
از نظر ظاهری نیز اسپورتیج گزینه‌ای جذاب برای اکثر افراد است. این خودرو با ظرفیت ۵ سرنشین، انتخابی خانوادگی نیز محسوب می‌شود. همچنین اسپورتیج نیز مانند سایر برادران کره‌ای خود، از نظر آپشن‌های داخلی و امکانات جانبی در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته و شما را طی روزهای استفاده، به‌خوبی سرگرم و راضی نگه خواهد داشت.

موهاوی

موهاوی

کیا موهاوی‌های موجود در کیش، اغلب به مدل سال ۲۰۱۴ این خودرو تعلق دارند. با این وجود هنوز هم می‌توان آنها را در گروه محبوب ترین ماشین های کیش قرار داد. موهاوی ۲۰۱۴ خودرویی بسیار پرقدرت است که در دو نسخه شش و هشت سیلندر تولید می‌شود. نسخه هشت سیلندر موهاوی، به لطف موتور ۴.۶ لیتری خود قادر است ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۳۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند.
فراتر از قدرت، یک ویژگی بارز موهاوی، اندازه بزرگ آن است. در واقع یک نگاه کلی کافی است که متوجه شوید که با یک غول واقعی طرف هستید. در واقع می‌توان موهاوی را بزرگ‌ترین شاسی بلند ساخته شده توسط کمپانی کیا دانست. به همین دلیل نیز فضای داخلی موهاوی بسیار جادار بوده و حتی صندلی‌های ردیف آخر آن، برای افراد بزرگ‌سال گزینه‌ای مناسب است. به همین دلیل این خودرو می‌تواند انتخابی عالی برای اجاره توسط یک گروه حداکثر ۷ نفره باشد؛ که همگی بزرگ‌سال هستند.
در نهایت کیا موهاوی ۲۰۱۴ اگرچه همه امکانات خودروهای مدرن امروزی را ندارد؛ اما آپشن‌های آن به قدر کافی رضایت‌بخش است. همچنین نرخ اجاره کیا موهاوی در کیش اگرچه از سایر خودروهای کیا بیشتر است؛ با این وجود عددی پایین‌تر از نرخ متوسط بوده؛ و برای گروه‌های بزرگ، می‌تواند گزینه‌ای به‌صرفه باشد.

تویوتا اف جی کروز

تویوتا اف جی کروز

در نهایت آخرین خودرویی که در لیست محبوب ترین ماشین های کیش قرار داده‌ایم؛ تویوتا اف جی کروز است. خودرویی بسیار محبوب و پرطرفدار در میان آفرود سواران، که از نظر قدرت و صلابت، در اغلب اوقات جایگزینی ندارد. البته این خودرو در فضای شهری کیش، شاید نتواند همه توانایی‌های خود را به رخ شما بکشد؛ با این وجود رانندگی با تویوتا اف جی کروز در هر شرایطی دلپذیر و جذاب است.
این خودرو نیز مانند اغلب خودروهای مشابه، دارای تریم‌های متفاوتی است. البته اغلب نسخه‌های موجود در جزیره کیش، گزینه‌هایی است که با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و گیربس ۵ سرعته اتوماتیک (یا ۶ سرعته دستی) ارائه شده‌اند.
همچنین در صورت تمایل به اجاره این خودرو بد نیست بدانید که اگرچه از نظر راحتی سرنشینان، این خودرو در شرایط خوب و نرمالی قرار دارد؛ اما با همین هزینه می‌توانید گزینه‌هایی با فضای داخلی بهتر و تجربه سواری راحت‌تر نیز داشته باشید. با این وجود نمی‌توان از ویژگی‌های خاص تویوتا اف جی کروز برای علاقمندان خاص آن، به سادگی عبور کرد.
در پایان توصیه می‌کنیم حتما قبل از انتخاب یکی از محبوب ترین ماشین های کیش در مورد قیمت اجاره این خودروها اطلاعات درست و کاملی را جمع‌آوری کرده و خودرویی متناسب با علایق، نیازها و بودجه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها