فیش اسپا کیش

addressکیش
codeکد آگهی : KBE-49
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :تفریحات آبی کیش
  • activedateروز های سرویس دهی :تمام روزهای هفته
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 9-18

معرفی فیش اسپا کیش

تفریحات بسیاری در جزیره زیبای کیش برای پر کردن اوقات سفر وجود دارند. بسیاری از گردشگران تورهای کیش به قصد لذت بردن از انواع تفریحات آبی کیش که در تمام کشور کم‌نظیر است این منطقه را برای سفر انتخاب می‌کنند. گرچه بیشتر تفریحات ورزشی کیش پرتکاپو و هیجان‌انگیز است اما برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال آرامش و تجدید قوا هستند نیز گزینه‌های مطلوبی وجود دارد. فیش اسپا در مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش به شما کمک می‌کند لحظات آرامش‌بخشی را در سفر کیش تجربه کنید.

مزایای فیش اسپا برای پوست

فیش اسپا یا ماهی درمانی نوعی میکروماساژ پوست بدن است که در آن بافت‌های مرده و خشک پوست از بین می‌روند. فیش اسپا اولین بار در کشور ترکیه برای درمان نوعی بیماری پوستی مورد استفاده قرار گرفت. بعد از آن از فیش اسپا در کشورهای آسیای جنوب شرقی همچون ژاپن، تایلند، مالزی، کره و کشورهای اروپایی استقبال شد. مردم علاوه بر درمان و طراوت بخشیدن به پوست برای احساس خوشایندی که از این نوع ماساژ به وجود می‌آید به مراکز فیش اسپا مراجعه می‌کنند.

خرید و رزرو بلیط فیش اسپا در کیش

فیش اسپا یک تفریح ارزان قیمت، جالب و مفید است؛ بنابراین قطعا ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. برای خرید و رزرو بلیط فیش اسپا در کیش، می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و از طریق آن‌ها برای رزرو بلیط فیش اسپا اقدام کنید. بهتر است قبل از نهایی کردن بلیط، از تایم و روز دقیق بلیط خود از اطمینان حاصل کنید تا مشکلاتی مانند کنسلی و یا از دست رفتن تایم رزرو پیش نیاید. بلافاصله پس از پرداخت وجه، بلیط خود را دریافت خواهید کرد.

نکته هایی درباره فیش اسپا در کیش

قبل از استفاده از فیش اسپا، بهتر است از نکات زیر آگاهی داشته باشید:

  • فیش اسپا قابل استفاده برای بانوان و آقایان است
  • این تفریح محدودیت سنی ندارد و کودکان نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند
  • هر بلیط مخصوص یک نفر است
  • بهتر است گردشگران نیم ساعت زودتر از تایم بلیط رزرو شده در محل حضور داشته باشند
  • بهتر است از لباس‌های راحت و شلوار آزاد استفاده کنید تا بتوانید آن را تا بزنید و از خیس شدن آن جلوگیری کنید
  • در یونیت‌های ویژه نگهداری ماهی‌ها، فیلترهایی تعبیه شده است تا از آلودگی آب جلوگیری شود
  • یونیت‌ها پس از هربار استفاده مراجعه کنندگان با مواد خاصی ضد عفونی می‌شوند

قیمت فیش اسپا کیش

شروع قیمت فیش اسپا کیش از ۵۰ هزار تومان است. باید در نظر داشته باشید که برای استفاده از فیش اسپا باید مقداری هزینه ورودی به مجموعه سافاری کیش را هم بپردازید.

چه نوع ماهی در فیش اسپا است؟

شاید برایتان سوال باشد چه نوع ماهی در فیش اسپا وظیفه درمانگری را بر عهده دارد. ماهی‌های گارا روفا که به دکتر ماهی شهرت دارند برای این کار انتخاب می‌شوند. آنها ماهی‌های کوچکی به رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای هستند که طول آنها به سه یا چهار سانتی‌متر می‌رسد. این ماهی‌های درمانگر با دهان خود سلول‌های مرده پوست بدن را می‌خورند و لایه رویی پوست را پاکسازی می‌کنند. این کار در واقع ماساژ ملایمی هم برای بدن محسوب می‌شود و احساس خوشایندی در افراد به وجود می‌آورد. عده‌ای از درمانگران طب سنتی معتقدند درمان بعضی بیماری‌های پوستی نظیر اگزما و پسوریازیس با کمک فیش اسپا امکان‌پذیر است. دکتر ماهی در حال حاضر به صورت درمانی آرام‌بخش برای بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش برای پوست مزایایی دارد. ماهی‌ها با تغذیه بافت‌های مرده سطحی پوست، زبری آن را از بین می‌برند و نرمی و لطافت را به پوست بازمی‌گردانند. درمانگران طب سنتی عقیده دارند این روش برای از بین بردن کک‌ومک‌های پوستی هم مناسب است. وجود آب هم در رطوبت‌رسانی به پوست کمک می‌کند. این ماهی‌ها در درمان بعضی اختلالات پوستی تاثیرگذارند اما برای بیماری‌های سخت‌تر مانند سرطان، میگرن و بیماری‌های مفصلی کاری از دستشان برنمی‌آید. بنابراین به تبلیغات این‌چنینی اعتنایی نکنید. مراکز ارائه‌دهنده خدمات فیش اسپا به یونیت‌‌های ویژه‌ای برای نگهداری ماهی مجهز هستند. این یونیت‌ها در انواع مختلفی برای پا، دست و پا و تمام بدن عرضه می‌شوند. فیلترهایی که در این یونیت‌ها تعبیه شده از کثیف شدن آب جلوگیری می‌کند. علاوه بر این فضای آنها پس از هر بار استفاده مراجعه‌کنندگان با مواد خاصی ضدعفونی می‌شوند.

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

در جزیره کیش برای خدمات فیش اسپا می‌توانید به مجموعه بزرگ پارس سافاری کیش مقابل در ورودی مراجعه کنید. پارس سافاری کیش در بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی قرار گرفته است. همانطور که می دانید جاذبه های گردشگری کیش زیاد است، سافاری کیش در فضایی به مساحت پانصد هزار متر مربع در سال ۱۳۹۲ گشایش یافت. این مجموعه برای اولین بار در ایران و به منظور گسترش فعالیت‌های گردشگری در جزیره کیش و با ارائه خدمات به تمام گروه‌های سنی آغاز به کار کرد. برگزاری تورهای سافاری با توجه به اقلیم جزیره کیش و شرایط آب و هوایی حاکم بر این منطقه از طرف گردشگران با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. در مجموعه سافاری کیش امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی نظیر کارتینگ، موتورسواری، تور باگی، بانجی شوتینگ، پینت بال، شترسواری، ترامپولین، نردبان معلق، مینی بولینگ، فوتبال دستی، دارت و… به گردشگران ارائه می‌شود. در سافاری کیش رستوران صحرایی بزرگی به سبک کمپ‌های سنتی عربی برپا شده است. در آلاچیق‌های رستوران نیمکت‌هایی برای پذیرایی از مهمانان قرار گرفته است. اجرای موسیقی زنده حال و هوای خاصی به این رستوران بخشیده است. آمفی تئاتر سافاری هم در ساعات پایانی هر روز شاهد اجرای برنامه‌های شاد و خنده‌آور توسط هنرمندان کشور است. این مجموعه تلاش می‌کند خاطرات خوش و به‌یادماندنی برای گردشگران جزیره کیش رقم بزند.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
مبلغ کل
70,000
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی