جاهای دیدنی کیش در شب

کشتی یونانی در شب

3.7/5 - (12 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

بی شک یکی از رویایی ترین مقاصد سفر در ایران ، سفر به کیش است. جزیره ای زیبا و دیدنی که طلوع و غروب خورشید آن نیز به نوعی متفاوت تر از سایر شهرهای ایران است و حسابی از گردشگران و مسافران دلربایی می کند. به خصوص اگر به این جزیره سفر کرده باشید می دانید که نباید لذت شب گردی در کیش را از دست داد.

جاهای دیدنی کیش در شب

کافیست در همان زمان که خورشید طلایی از دریای نیلگون خلیج فارس غروب می کند در یکی از بهترین سواحل کیش ایستاده باشید و به این پدیده طبیعی آسمان نگه کنید. در زمان غروب ، شب تمام زیبایی‌اش را به رخ مسافران می کشد و برای چند دقیقه هم که شده بینندگان را مسخ می کند.

در همین زمان است که شب گردی در کیش آغاز می شود و جذابیت سفر را برای مسافران و ماجراجویان که به دنبال تفریح و هیجان هستند چندین برابر افزایش می دهد. شب های کیش بسیار محبوب هستند و حسابی شهرت دارند. به همین دلیل این شب های رویایی می توانند خاطرات به یاد ماندنی را در ذهن شما حک کنند.

شاید گردشگران تور کیش در روزهای آفتابی جزیره بتوانند از تفریحاتی نظیر شنا، حمام آفتاب، تفریحات آبی نظیر جت اسکی، بادی مارینا، پاراسل ، فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی، غواصی در کیش، باگی، شاتل، بازدید از جاهای دیدنی کیش، گشت و گذار در مراکز خرید و بازارهای کیش و … لذت ببرند ؛ اما شب گردی در کیش و تفریحات شبانه جزیره ، حال و هوای دیگری دارد که باید تجربه شود. پس اگر قبل از سفر به کیش با سوالاتی همانند کیش کجا بریم ؟ جاهای دیدنی کیش در شب ، شب کیش کجا بریم ؟ تفریحات کیش در شب یا … مواجه شدید ، حتما این مطلب از کیش بوک  را مطالعه کنید و یک شب گردی عالی در جزیره مرجانی ایران داشته باشید.

جاهای تفریحی کیش در شب

همان گونه که می دانید در اکثر ماه های سال به غیر از ماه های دی، بهمن و اسفند، هوای کیش گرم و سوزان است و بیشتر مردم در تاریکی هوا به گشت و گذار در جزیره می پردازند و تفریح می کنند. به همین دلیل در این مطلب از کیش بوک، سراغ جاهای دیدنی کیش در شب می رویم تا این جزیره مرجانی ایران را از  غروب تا طلوع آفتاب رصد کنیم.

برای مثال قدم زدن در بهترین سواحل کیش و لذت پیاده روی در کنار آب های خلیج فارس ، یکی از مهم ترین و دلنشین ترین تفریحات گردشگران کیش به شمار می رود و حسابی هم طرفدار دارد. لذت دوچرخه سواری ، موتور سواری یا شرکت در جنگ های شبانه کیش هم می تواند لحظات ناب و فراموش نشدنی را برای شما و همراهانتان رقم بزند. پس برای آشنایی بیشتر ، ما را همراهی کنید.

پارک آبی اوشن در شب

اسکله تفریحی کیش

اگر از آن دسته گردشگران و مسافران علاقه مند به آرامش هستید و در سفر به کیش خود به دنبال یک مکان  آرام و رویایی برای گذراندن اوقات فراغت می گردید ، پیشنهاد می کنیم سری به اسکله تفریحی بزنید. قطعا پیاده روی در اسکله و به تماشا نشستن چشم انداز زیبای جزیره ، برای مدت های طولانی در ذهن شما به یادگار می ماند و در هر زمان ، باعث می شود لبخند شیرینی روی لبان شما نقش ببندد.

تماشای چراغ های روی اسکله ، تاریکی شب ، ستاره های درخشان در آسمان ، صدای امواج دریا ، آوای مرغان دریایی و آرامش مطلق ، چیزی نیست که به راحتی فراموش شود .کمی پیاده روی کنید ، کفش هایتان را از پا در بیاورید و با پای برهنه روی شن های ساحل قدم بزنید.

نزدیک دریا روی شن های خیس بنشینید و چشمانتان را ببندید. در همین زمان صدای آرامش مطلق همراه با برخورد آب با اسکله را با تمام وجودتان حس خواهید کرد.

اگر به پیاده روی های طولانی علاقه ای ندارید خودتان را به یکی از کافه رستوران های اسکله برسانید و به یک نوشیدنی خنک میهمان کنید. در هر صورت می توانید در این فضای زیبا و آرام کیش شب گردی کنید و حسابی لذت ببرید.
بولینگ مریم

بولینگ مریم کیش

شاید در جزیره کیش کلوب های ورزشی متنوعی وجود داشته باشد اما بولینگ مریم ، یک مکان ایده آل برای تفریحات خانوادگی به حساب می آید و از بزرگ و کوچک تا پیر و جوان را سرگرم می کند.

بولینگ مریم از معروف ترین های جزیره کیش شناخته شده و به دلیل نزدیکی با اسکله ، به یک پاتوق هیجان انگیز تبدیل گشته است . در این ساختمان سرگرم کننده ، علاوه بر بولینگ بازی های دیگری مانند انواع بازی های کامپیوتری ، بیلیارد ، بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، کافه ، رستوران ، شهر بازی و … برای سرگرمی مسافران کیش در نظر گرفته شده است.

شما می توانید تا ساعت ۲ بامداد در این مجموعه بازی وقت بگذرانید و انرژی خودتان را تخلیه کنید.

کشتی های تفریحی کیش

به جرات می توانیم بگوییم که کشتی های تفریحی کیش هم به اندازه تفریحات آبی جزیره محبوب هستند و حسابی طرفدار دارند. لذت شب گردی با یکی از کشتی های تفریحی روی خلیج فارس ،  همراه با موسیقی زنده در حین خوردن شام ، به راحتی از ذهن شما و همراهان شما پاک نمی شود.

کشتی سواری در شب خاطراتی منحصر به فرد برای شما خلق خواهند کرد. هر شب از ساعت ۱۹ ، پس از غروب آفتاب ، گردشگران و مسافران کیش در کنار اسکله به انتظار می نشینند تا با کشتی های تفریحی پا به آب های نیلگون خلیج فارس بگذارند. گشت دریایی، صرف شام، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی زنده یا برنامه طنز از برنامه هایی است که روی کشتی برای مسافران برگزار می شود و آنها را سرگرم می کند.

شما در طول سفر دریایی خود می توانید از  گروه موزیک با اجرای موسیقی های شاد و خاطره انگیز لذت ببرید و حال و هوای خوشی را برای خودتان بسازید. کشتی دنا، کشتی سیمرغ، کشتی نوید دریا، کشتی آرتمیس و کشتی ستاره دریایی از جمله بهترین کشتی های تفریحی کیش به هستند و با داشتن برنامه های مفرح و سرگرم کننده ، محبوبیت فراوانی نزد مسافران و گردشگران همچنین کیشوندان دارند.

در کشتی های تفریحی کیش غرفه عکاسی و کافی شاپ هم وجود دارد که می تواند برای علاقه مندانش جذاب و سرگرم کننده باشد.
کشتی های تفریحی کیش

کشتی یونانی کیش

یکی از جاهای دیدنی کیش در شب ، همین کشتی به گل نشسته یونانی است . این کشتی مهم ترین جاذبه جزیره به حساب می آید و با توجه به مشکلاتی که روی آب ها دارد ، ممکن است تا چند سال آینده جزیره مرجانی ایران را برای همیشه ترک کند.

می توان گفت کشتی یونانی به نوعی نماد جزیره شناخته می شود و به همین دلیل بازدید از آن باید در صدر لیست گردشگران و ماجراجویان قرار بگیرد. برای شب گردی در کیش پیشنهاد می کنیم قبلا از غروب آفتاب خودتان را به محوطه کشتی یونانی برسانید و زمان غروب آفتاب را در کنار این زیبایی جزیره سپری کنید.

مطمئن باشید در هنگام غروب آفتاب ، این کشتی ، زیباترین و رویایی ترین تصویر را به چشمان شما هدیه می کند. پس قبل از شروع شب گردی در کیش ، غروب آفتاب را به کشتی به گل نشسته یونانی اختصاص دهید تا چند سال دیگر از ندیدن آن پشیمان نشوید.

جنگ های شبانه کیش

جنگ های شبانه کیش با توجه به هوای شرجی جزیره خصوصا در فصل گرما از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مسافران و گردشگرانی که سفر خانوادگی به کیش دارند را جذب می کنند.

شوهای شبانه از نیمه شب آغاز شده و تا چند ساعت پس از بامداد هم ادامه دارد. شوهای شبانه معمولا از ساعت ۹ شب آغاز می شوند و چون برنامه های سرگرم کننده ای اجرا می کنند مسافران کیش را به سمت خود می کشانند. جنگ هایی که مسافران و گردشگران ترجیح می دهند برای یک شب هم شده ، وقتشان را با برنامه های شاد و به یاد ماندنی جنگ های شبانه کیش سپری کنند.

این برنامه ها بیشتر در سالن‌ های مخصوص یا کشتی ‌ها برگزار می شوند. جنگ شبانه بیست شو، جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه شادی شو و جنگ شبانه دینامیت شو هم از محبوب ترین و معروفترین شو های شبانه کیش هستند و مسافران و گردشگران را حسابی سرگرم می کنند.

می توان گفت جشن ، تاتر ، استندآپ کمدی ، موزیک ، تقلید صدا ، شادی و لذت از لحظات شب و نیمه شب تفریحات شبانه کیش هستند و شرکت در آنها به مسافران تور جزیره پیشنهاد می شود.
جنگ های شبانه کیش

رستوران های کیش

مطمئنا شما هم دوست دارید یک شام لذیذ همراه با موسیقی زنده در کنار عزیزانتان نوش جان کنید و چند ساعتی  لذت ببرید. جزیره کیش را با داشتن رستوران های موزیکال می شناسند و به همین دلیل اکثر رستوران های کیش ، اجرای موسیقی زنده را پیشکش میهمانان می کنند.

در این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی و دریایی همراه با موسیقی زنده سرو می شوند و برخی از رستوران های کیش تا پاسی از شب از میهمانان جزیره میزبانی می کنند.

از بهترین رستوران های کیش که در آن‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود می‌توان به رستوران پدیده شاندیز، رستوران شاندیز وی آی پی، رستوران میرمهنا، رستوران کرال، رستوران سالود ، رستوران انرژی کیش ، رستوران عمو اکبر و رستوران شاندیز صفدری مرجان اشاره کرد.

این رستوران های در بین گردشگران کیش و همچنین کیشوندان ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و جدا از داشتن موسیقی زنده ، غذاهای با کیفیت و تازه ای را سرو می کنند.

سخن نهایی

شاید خیلی از گردشگران تنها به دنبال آرامش جزیره باشند و بودن در فضای دنج و آرام کیش را به بقیه تفریحات و ازدحام و سرو صدا  ترجیح بدهند. به همین دلیل به این دوستان پیشنهاد می کنیم ، پیاده روی در پارک های ساحلی میرمهنا با آن اسکله محبوبی که دارد، اسکله تفریحی کیش و خیابان امیر کبیر را تجربه کنند و از این مکان های دنج و خلوت شبانه کیش لذت ببرند.

شب گردی در کیش لذت خاصی دارد که توصیف نمی شود. شما می توانید در ساعات شب علاوه بر استفاده از شرایط جوی مناسب جزیره ،کمی تفریح کنید و بدون هیچ نگرانی به شب گردی در کیش بپردازید، برای این منظور می توانید با اجاره ماشین در کیش بدون دغدغه به گردشگری بپردازید. خوشحال می شویم محبوب ترین مکان مورد نظرتان در شب گردی کیش را در قسمت نظرات با دیگر علاقه مندان به گردش به اشتراک بگذارید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها