خرید لباس بچه در کیش

خرید لباس بچه در کیش

3.4/5 - (16 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

زمانی که خداوند نعمت شیرین داشتن فرزند را به شما می‌دهد، خرید لباس به عنوان یکی از دغدغه‌های شما تبدیل می‌شود. با رشد زودهنگام کودک شما مجبور می‌شوید بیشتر به مراکز تجاری سر بزنید و مدام در پاساژها برای پیدا کردن لباس مناسب کودک خود بگردید. خرید لباس بچه در کیش زمانی که برای سفر به کیش اقدام می کنید، شاید به نظرتان کار سختی بیاید. این که با کودک خود راهی پاساژگردی شوید و مراقب او باشید، و حتی زمانی که تسلط کافی بر روی مغازه‌های مخصوص خرید لباس بچه در کیش را ندارید.
با در نظر گرفتن تمامی این مسائل، سفر رفتن با کودک هم حال و هوای وصف نشدنی برایتان ایجاد خواهد کرد. در این مقاله سعی کردیم نام و آدرس بهترین مراکز خرید کیش برای خرید لباس بچه در کیش را به شما معرفی کنیم. پس از آن هم روش‌هایی برای آسان‌تر کردن خرید شما در نظر گرفته‌ایم.اما خرید سوغاتی در سفر از قدیم برای ما مرسوم بوده است. حتی اگر خودتان صاحب کودک نباشید، برای خرید سوغاتی شاید لازم باشد به دنبال مغازه‌های خرید لباس بچه بگردید. خرید لباس در این سایز ناخداگاه لبخند روی لبانتان می‌آورد.

مراکز تجاری برای خرید لباس بچه در کیش

فروشگاه سیسمونی چیکو: حتما با برند چیکو آشنا هستید. مبدا این برند کشور ایتالیاست. چیکو انواع لوازم بهداشتی نوزاد و کودک را تولید می‌کند. برای رفتن به این فروشگاه در کیش به بازار مرکز تجاری، طبقه همکف، شماره ۸۲ مراجعه کنید.

فروشگاه مادرکر: بازار مرکز تجاری، دایره دوم، جنب آژانس کیمیا توریست، پلاک ۹. این مغازه را برای خرید لباس بچه در کیش به شما پیشنهاد می‌کنم؛ انواع لباس‌های بچه‌گانه با برند مادرکر که برندی انگلیسی است را می‌توانید برای کودک خود تهیه کنید.

خرید لباس بچه در کیش
خرید لباس بچه در کیش

 

باران مارکت: واقع در بازار مرجان کیش ، لاین سمت چپ، که لباس‌هایی با قیمت مناسب را می‌توانید خریداری کنید.

مرکز تجاری مروارید : با گشت و گذار در پاساژ مروارید، لباس‌های شیک و در عین حال قیمت مناسب پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید دامون در خیابان وصال قرار دارد. با مراجعه به این پاساژ به طبقه همکف بروید و به دنبال شماره ۱۸ بگردید. در این مغازه پوشاک ورزشی بچه گانه با برند نایک را می‌توانید خریداری کنید. همچنین فروشگاه Bebe pan واقع در طبقه اول شماره ۵۲ است که مدل‌های متنوعی از لباس بچگانه را برای فروش در اختیار دارند.

خرید لباس بچگانه در کیش
خرید لباس بچگانه در کیش

سرگرمی کودکان برای خرید لباس بچه در کیش

خرید در جزیره یکی از جاذبه های کیش است و قبل از خرید باید به این نکته توجه داشته باشیم که صبر و تحمل کودکان کمتر از ماست. پس یا باید سرگرمی درون مرکز خرید برای آنان درنظر بگیریم یا وسیله‌ای برای نشستن آنان جهت رفاه فرزندانمان را پیدا کنیم. شاید برای سفر کردن به کیش آن‌قدر وسیله داشته باشیم که همراه بردن کریر و آغوشی کار سختی باشد.

فراموش نکنید که در کیش می‌توانید برای فرزند خود کالکسه اجاره کنید. همچنین اگر در جزیره کیش خودرویی را اجاره کرده باشید، نیاز به صندلی کودک خواهید داشت. می‌توانید به راحتی صندلی ماشین نوزاد را به صورت آنلاین بر اساس روزهایی که لازم دارید رزرو و مبلغ آن را پرداخت کنید.

این وسایل در ۴ فضای فرودگاه، هتل و محل اقامت شما و یا داخل بازارها و مراکز تجاری کیش (با انتخاب شما) تحویل داده می‌شود. در مورد نظافت وسایل هم خیالتان راحت باشد. چرا که هر خانواده‌ای که آن را تحویل می‌دهد تمیز و ضدعفونی می‌شود. همچنین در زمان تحویل می‌توانید وسایل را از لحاظ نظافت و سلامت بررسی کنید.

حال اگر کودکان شما قدری بزرگ‌تر هستند که می‌توانند خودشان بازی کنند و دوست پیدا کنند می‌توانید آن‌ها را به مراکز بازی کودکان ببرید و چند دقیقه‌ای که به بازی می‌پردازد و سرگرم است شما هم برای خرید خود برنامه‌ریزی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها