تور کیش نوروز ۱۴۰۰

تور کیش نوروز 1400

5/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

کسانی در نوروز ۱۴۰۰ قصد سفر به جزیره کیش را دارند باید با تور کیش نوروز ۱۴۰۰ آشنایی لازم را پیدا کنند ما در این صفحه به معرفی کامل شرایط سفر به کیش در عید سال ۱۴۰۰ را به علاقه مندان توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

چرا میان قیمت تور کیش نوروز با تور کیش در دیگر ایام تفاوت وجود دارد؟

به این علت که درخواست تور کیش در عید نوروز ۱۴۰۰ افزایش زیادی پیدا می کند، تورهای ویژه نوروز کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارند. در حالت عادی اختلاف قیمت به نزدیک به یک میلیون تومان می‌رسد. دلیل اختلاف قیمت تورهای نوروزی کیش افزایش قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت و هتل یا سوئیت محل اقامت می‌باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که این اختلاف قیمت فقط به تور و هتل‌ کیش مربوط نیست، حتی خرید سوغاتی و خورد و خوراک در کیش ۱۴۰۰ از افزایش قیمت قابل توجهی برخوردار می باشد.

بهترین زمان خرید تور کیش نوروز ۱۴۰۰ چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید تور کیش نوروزی کاملا به زمان سفر شما بستگی دارد. در صورت تمایل سفر در نیمه اول تعطیلات نوروز، بهتر است تور خود را اواسط بهمن خریداری کنید. اما اگر قصد سفر در نیمه دوم تعطیلات عید را به کیش دارید، بهتر است تور کیش را در هفته اول نوروز  ۱۴۰۰ خریداری کنید به این علت که به طور معمول تورهای کیش نوروزی در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی دارند.

بهترین محل های اقامت نوروزی در کیش ۱۴۰۰ کدام است؟

بهترین و به صرفه‌ ترین محل اقامت در کیش نوروز را تعداد مسافرین تعیین می‌کنند. در صورتی که گروهی سفر می‌کنید، هزینه اقامت شما در سوئیت به صرفه ‌تر خواهد بود. اما اگر تنها سفر می‌کنید و یا حداکثر ۴ نفر هستید، بهترین انتخاب می‌تواند هتل‌های ۳ ستاره این جزیره باشد.

در تورهای نوروزی کیش، چند شب اقامت داشته باشیم بهتر است؟

به صرفه ‌ترین مدت زمان اقامت در نوروز کیش، اقامت چهار شبه است. چرا که اختلاف قیمت تورهای ۴ شب کیش نسبت به دیگر زمان های اقامت حدودا ۱۰۰,۰۰۰ تومان فرق می کند. البته این نکته را باید در نظر داشت که در ایام نوروز نمی‌توانید هتل‌های کیش را برای کمتر از ۳ شب رزرو کنید.

نحوه تعیین قیمت تور کیش نوروز به چه شکل است؟

هزینه سفر با تور کیش نوروز به دو عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت بستگی دارد. به طور معمول تور های کیش به صورت پکیجی به فروش می رسند و نمی توان در آن پرواز رفت و برگشت را تغییر داد. در مورد هتل محل اقامت این نکته را باید در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و اگر هتل شما از مرکز شهر دور باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

آب و هوای کیش در نوروز چطور است؟

آب و هوای جزیره کیش در فصل بهار به معتدل‌ترین حد خود می رسد. البته آب و هوا جزو مواردی است که پیش ‌بینی آن در توان ما نیست و فقط براساس تجربه سال‌های گذشته وضعیت آب‌و‌هوا را به شما اعلام می‌کنیم!

بهترین وسیله نقلیه برای سفر به کیش در نوروز چیست؟

قطعا هواپیما همیشه بهترین وسیله سفر به کیش است. اما اگر بتوانید با ماشین شخصی به بندرعباس سفر کنید و با لنج به کیش برسید می تواند برای شما جذاب باشد.

دلیل تفاوت قیمت تورهای کیش نوروزی در چیست؟

دلیل اختلاف قیمت تورهای کیش نوروزی به ۲ عامل نوع خدمات تور و سود آژانس‌های مسافرتی بستگی دارد. به طور مثال در یک تور کیش نوروز خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل محل اقامت، گشت جزیره، بلیط تفریحات جزیره و ترانسفر فرودگاهی به شما ارائه می‌شود و در یک تور کیش نوروزی دیگر، خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت فقط به شما ارائه می‌شود که طبیعتا هزینه تور اول از هزینه تور دوم بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها