معرفی تفریحات کیش برای کودکان

کودکان در سفر کیش

5/5 - (3 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

وقتی منطقه‌ای به عنوان فضای گردشگری انتخاب می‌شود، برای تفریح و سرگرمی تمام سنین افراد افکار جدید شکل می‌گیرد. سرگرمی‌هایی که بوی تازگی داشته باشد و سفر به کیش را برای کل افراد خانواده خاطره ساز کند. اگر همسفر کودکی همراه خود دارید، احتمالا یکی از سوال‌های شما این است که چه تفریح‌هایی برایش در نظر بگیرید  که هم از آن لذت ببرد و هم مناسب سنش باشد. ما در این مقاله چند مکان تفریحی برای سرگرمی کودکان در سفر کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

تفریحات کیش برای کودکان

خیلی وقت‌ها می‌خواهید برای نهایت استفاده از وقت خود در سفر راه چاره‌ای داشته باشید. یک پیشنهاد برایتان داریم. کودکان در سفر کیش به اندازه ما حوصله گشت و گذار در پاساژها و پیدا کردن لباس مورد نظر و مقایسه قیمت‌ها را ندارند.

مرکز تجاری کیش

بسیاری از مراکز خرید در کیش فضاهایی برای بازی کودکان شما در نظر گرفته‌اند که با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. در این زمان هم کودک شما تفریح داشته و هم شما با حواس جمع‌تری خرید کرده‌اید. یکی از این پارک‌های کودک، در مرکز تجاری کیش قرار دارد. شرط نگهداری کودکان این است که فرزند شما سن کمتر از ۱۰ سال داشته باشد.

آدرس پارک کودک کیش: مرکز تجاری کیش، طبقه سوم، واحد ۴۳

مجموعه پارس سافاری کیش

اگر قصد دارید از سافاری پر هیجان لذت ببرید اما راهی برای نگهداری کودک خود ندارید، از تصمیم خود منصرف نشوید! خانه کودک در مجموعه پارس سافاری در کیش فکری برای والدین عاشق هیجان کرده است. وجود خانه کودک با مربیان باتجربه در این مجموعه خیال شما را از جانب نگهداری کودکتان راحت می‌کند.

آدرس مجموعه پارس سافاری کیش: بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی

سواحل تفریحی کیش برای کودکان
سواحل تفریحی کیش برای کودکان

سواحل تفریحی کیش

یکی دیگر از علاقمندی‌های کودکان به خصوص در ساحل دریا، شن بازی است. مگر می‌شود آن‌ها را به سمت دریا ببرید و ذوقشان را هنگام بازی خلاقانه‌شان را با شن و ماسه ندید؟ کودکان شما در پارک گذر طبیعت و پارک بازی ماسه می‌توانند دقایقی سرگرم ماسه‌بازی شوند.

ماسه بازی در ساحل کیش

از دویدنشان فیلم و عکس بگیرید و با نرم‌افزارهای ساده یک کلیپ زیبا از لحظات زیبایشان درست کنید.

باغ پرندگان تفریحی برای کودکان در کیش
باغ پرندگان تفریحی برای کودکان در کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان می‌تواند هم برای کودکان جذاب باشد و هم والدینشان. پس یک تفریح گروهی به شما پیشنهاد می‌کنیم که ساعاتی را در باغ پرندگان کیش بگذرانید. انواع پرندگان از سراسر نقاط جهان مانند امریکا، استرالیا، شرق آسیا و افریقا را در این پارک جذاب خواهید دید.

تفریحات آبی کودکان در سفر کیش

آب بازی کودکان را شاد می‌کند! به همین دلیل آن‌ها وقتی می‌فهمند در سفر قرار است به دریا برسند خستگی راه را تحمل و برای دیدن دریا لحظه شماری می‌کنند. جزیره کیش تفریح‌های زیادی برای کودکان در نظر گرفته، که قسمت هیجان انگیز آن تفریحات آبی کودکان در سفر کیش است. اوشن پارک کیش ، برای تفریح همه سنین و به صورت فضای باز است. اما یک استخر مخصوص کودکان به نام برکو در این مجموعه وجود دارد که تفریح آنان را رقم بزند.

اگر احیانا فراموش کرده‌اید با خود مایو به همراه بیاورید، نگران نباشید، در این مجموعه فروشگاه بزرگی برای خرید لباس شنا، ورزشی و دیگر وسایل وجود دارد. خاطرتان باشد اگر کودک زیر ۱۲ سال دارید باید با او همراه شوید. اگر پس از بازی در این پارک آبی بزرگ، اگر کودک شما و خودتان دچار دل‌ضعفه شدید، به رستوران‌های موجود در این پارک مراجعه کنید و یک غذای لذیذ نوش جان کنید.

کودکان در سفر کیش
کودکان در سفر کیش

آدرس اوشن پارک کیش: جاده جهان، روبروی خیابان ابوموسی ( برای مشاهده پارک آبی اوشن بر روی نقشه کلیک کنید. )

پاراسل ، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات ورزشی جزیره کیش است، که توسط چتر به کمک یه قایق بر روی سطح آب کشیده می‌شود. کودکان شما هم می‌توانند از این تفریح مهیج استفاده کنند. البته به دلیل وزن سبک باید همراه با یکی از والدین خود بر روی پاراسل سوار شوند.

کودکان در سفر کیش
کودکان در سفر کیش

و اما یکی دیگر از تفریحات جذاب کودکان در سفر کیش و همچنین والدینشان، گشت روی دریاست. کشتی‌های آکواریوم وجود دارند که قسمت‌هایی از کناره و کف آن از جنس شیشه‌های محکم است. شما به همراه کودکانتان می‌توانید بلیط ورود به این کشتی‌ها را خریداری کنید. اتفاقا این موضوع برای آنان بسیار جالب است که ماهی‌های عمق دریا را از نزدیک ببینند. پس از سوار شدن به کشتی، به سوی آب‌های عمیق‌تر مسافتی را باید طی کنید. سپس پس از مدتی انواع ماهی خوراکی، تزئینی، مرجان‌ها، خرچنگ، توتیا، و … را از پشت شیشه‌های آکواریومی کشتی خواهید دید. برخی از این کشتی‌ها گشت شبانه دارند. که از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد به صورت هر دو ساعت فعال هستند. می‌توانید یکی از شام‌های سفر خود را روی آب‌های نیلگون خلیج فارس میل کنید و به موسیقی زنده و دلنواز داخل کشتی گوش بسپارید.

کودکان در سفر کیش
کودکان در سفر کیش

برای سوار شدن به کشتی‌های آکواریوم به اسکله بزرگ تفریحی کیش به انتهای بلوار دریا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها