معرفی تفریحات شبانه کیش

تفریحات شبانه کیش

4.7/5 - (4 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

دلایل زیادی وجود دارند که جزیره کیش را به یک مقصد دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند و تفریحات شبانه کیش بدون شک یکی از همین دلیل‌هاست. ” شب کیش کجا بریم ” یکی از سوالات متنوع مسافران است.

تفریحات شبانه کیش

شب‌های کیش به قدری مشهور شده که اغلب تورهای کیش سعی می‌کنند با تنوع و تعداد زیاد تفریحات شبانه خود را از رقبایشان متمایز کنند. تفریحات شبانه کیش با غروب آفتابی استثنایی آغاز می‌شود و ممکن است به یک شام دلچسب در رستورانی درجه یک ختم شود. اما فانونس دریایی این جزیره محبوب در شب‌ها همیشه می‌درخشد و تفریح‌های لذت‌بخش‌ دیگری را هم وعده می‌دهد.

بسیاری ترجیح می‌دهند مقصد گردشگری آنها شب‌هایی زنده و پر جنب‌وجوش داشته باشد و در هرجای سفر خود احساس کنند، شبی متفاوت با بقیه شب‌های زندگی خود می‌گذرانند. جزیره کیش از این لحاظ یکی از بهترین مکان‌های گردشگری محسوب می‌شود. زیرا اغلب افراد به دلیل گرمای هوا در طول روز، خرید‌ها و گشت‌وگذار خود را در شب انجام می‌دهند و کیش شب‌های شلوغ و هیجان‌انگیزی دارد.

اگر هم به شلوغی علاقه ندارید می‌توانید شب‌ها را را به پیاده‌روی در ساحل‌های خلوت و دنج کیش اختصاص دهید. این مقاله از کیش‌بوک را به شب‌های کیش اختصاص دادیم. در ادامه از انتخاب‌های گردشگران شب‌زنده‌دار تور کیش می‌نویسیم.

۴ تفریح شبانه در کیش که نباید از دست بدهید

کشتی به گل نشسته اما زیبا

زندگی در کیش حس و حال دیگری دارد و تفریحات شبانه با غروب آفتاب شروع می‌شود. اما بسیاری از خود می‌پرسند غروب آفتاب را کجا باید دید؟ بیشترین بازدید از کشتی به‌گل نشسته یونانی معمولا در غروب آفتاب صورت می‌گیرد، زیرا پیکره بزرگ و با شکوه این کشتی، در غروب آفتاب تبدیل به یک نمای دل‌انگیز و بی‌نظیر می‌شود. همه گشت‌های کیش از منظره این کشتی در غروب آفتاب رد می‌شوند.

کشتی یونانی کیش در شب

بنابراین بهتر است تفریحات شبانه کیش را بعد از گشت‌های جزیره شروع کنید. این گشت‌ها از ساعت سه ظهر شروع می‌شوند و می‌توانید با آنها هماهنگ کنید تا در محل اقامت‌تان شما را سوار کنند. می‌توانید با این گشت‌ها طی چند ساعت دور تا دور جزیره را بگردید. در این گشت‌ها، شما اماکن تاریخی کیش مانند شهر باستانی جریره، شهر زیرزمینی کاریز و درخت سبز را خواهید دید.

گشت‌های کیش شما را در مرکز خرید پدیده پیاده می‌کنند و می‌توانید بخشی از شب خود را به خرید در مراکز خرید‌ کیش اختصاص دهید.

ساعت‌ها در جنگ‌های شبانه بخندید!

شاید عبارت یک دل سیر خندیدن در جنگ‌های خنده کیش اشتباه باشد. چون بسیاری از این خنده‌ها سیر نمی‌شوند و گاهی تا دو، سه بار به کنسرت‌های خنده کیش می‌روند. شبی در کیش نیست که یکی از این جنگ‌ها برنامه‌های مخصوص خود را نداشته باشد. بعد از ساعت‌ها در مراکز خرید قدم زدن و آرامش روحی به‌دست‌آمده از ساحل‌نوردی، وقت خندیدن می‌رسد. در واقع در مرام این جزیره مهمان‌نواز نیست که بگذارد بدون خندیدنی واقعی و از ته دل آن را ترک کنید. بسیاری از هنرمندان استدآپ کمدی کارشان را از جنگ‌های شبانه شروع کردند و علاوه بر دیدن حرکات آکروباتیک، موسیقی زنده و اجرای استندآپ کمدی، دیدار با افراد مشهور و انداختن عکس سلفی با آنها در چنین شب‌های شادی میسر می‌شود.

این برنامه‌های پرطرفدار تفریحات شبانه کیش هر شب از ساعت ۲۱ آغاز می‌شوند. هزینه بلیط شرکت در آنها اغلب توسط هتل‌ها یا تورهای کیش پرداخت می‌شود. همچنین سایت‌های بسیاری بلیط کنسرت‌های خنده کیش را می‌فروشند.

جنگ های شبانه کیش

رستوران‌های موزیکال کیش

بین شنیدن موسیقی از دستگاه تا شنیدن موسیقی زنده فرق بسیاری است. اما این تفاوت بسیار بیشتر و دلچسب‌تر می‌شود، اگر موسیقی زنده را هنگام صرف شامی درجه یک تجربه کنید. جزیره کیش تعداد زیادی رستوران موسیقی زنده دارد و هر گردشگری با هر سلیقه غذایی می‌تواند روی این تفریح شبانه خاص و آرامش‌بخش حساب کند.

بادبان‌ها را بکشید و تفریح کنید!

در کشتی‌های کیش باد همیشه در جهت موافق می‌وزد و همه چیز مطابق میل شما خواهد بود. در کیش چندین کشتی تفریحی بزرگ قرار دارد که انواع تفریح‌های ممکن را در آنجا می‌توانید تجربه کنید، از صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده که حتما روی آب‌های مواج، با وزش نسیم دریا حال دیگری دارد گرفته تا بولینگ، بیلیارد، کنسرت، کافی شاپ و انواع اقسام بازی‌های کامپیوتری و…

یکی از معروف‌ترین این کشتی‌ها بولینگ مریم است. بولینگ یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه بسیاری در سفر به کیش می‌شود و اغلب بعد از سفر به کیش، تبدیل به یکی از هواداران این ورزش جذاب می‌شوند.

کشتی های کیش

بلیط این کشتی را باید تا قبل از هفت شب تهیه کنید و جتما از قبل برای رفتن به آنها برنامه‌ریزی کنید.

ساحل کیش در شب

شاید شبانه‌های ساحل کیش بی‌نیاز به معرفی باشد اما شاید برای شما، از دیگر تفریحات شبانه کیش به یادماندنی‌تر باشد. زیرا همیشه لحظاتی که در سکوتی آرامش‌بخش فرصت خلوت‌ کردن با خود، آسمان شب و دریا را داریم به طور متفاوتی در یاد می‌مانند.

سواحل کیش دارای آلاچیق‌های تمیز و دنجی برای نشستن و تماشای نورهای بی‌نام و نشان افق دریا هستند. ساحل کیش مسافران بسیاری را به خود دیده که تا طلوع صبح کنارش مانده‌اند و طلوع آفتاب را در ساحلش به تماشا نشستند.

سواحل کیش در شب

جزیره کیش ساحل‌ها و پارک‌های ساحلی معروفی دارد که در شب در همه محوطه آن موسیقی زنده پخش است و برای خودنمایی بازیگر اصلی‌شان، دریای جنوب، نورپردازی‌هایی زیبایی تدارک دیده‌اند.

شب‌های اسکله تفریحی کیش را از دست ندهید

یکی از جاهای دیدنی کیش که زیبا‌ترین و دنج‌ترین اسکله‌های جنوب اسکله کیش است. این اسکله ۴۰۰  کیلومتری شب‌ها جان دیگری می‌گیرد و رفتن به آن خود مانند یک سفر تازه دیگر در دل سفر شما به کیش است. برای برخی تفریحات شبانه بدون سینمای ۴ بعدی، یا ورزش‌هایی مانند بولینگ و کشف فست‌فود‌های تازه و هیجان‌انگیز بی‌معنا است.

اگر شما هم از این دسته هستید و می‌خواهید به پرسه‌زنی‌های شبانه خود را در کیش لذتی دوچندان بدهید اسکله تفریحی منتظر شما است. همچنین کشتی‌ تفریحی مریم هم در نزدیکی همین اسکله است.

اسکله کیش در شب

کلبه هور شب‌ها هم مسافر دارد!

بعد از کشتی به‌گل‌نشسته یونانی، کلبه هور بیشترین آمار بازدید را در هنگام غروب آفتاب دارد. هور، ساحلی بین دو صخره است و برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری جایی بکر محسوب می‌شود. حالا چرا به این فضای متفاوت که در غرب‌ترین نقطه کیش کلبه هور می‌گویند؟ کلبه‌ای قدیمی در آنجا وجود دارد که ماهیگیران در گذشته در آن استراحت می‌کردند و احتمالا حدس نمی‌زدند در آینده محل کار زیبایشان به یکی از جاذبه‌های گردشگری جنوب تبدیل شود.

برای رفتن به کلبه هور نیاز به تهیه بلیط ندارید و بازدید از آن هم در شب‌ها و و هم در روزها امکان دارد و یکی از تفریحات شبانه کیش محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها