بوفه صبحانه در کیش

بوفه صبحانه در کیش

3.3/5 - (52 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

بوفه صبحانه در کیش از جمله انتخاب‌های جذابی است که پیشنهاد می‌کنیم در جزیره کیش حتما آن را تست کنید. تجربه صرف یک صبحانه کامل و متنوع، در فضایی آرام و زیبا، در اولین ساعات صبح، می‌تواند انرژی و شادکامی زیادی را تا پایان روز برای شما به ارمغان آورد. خوشبختانه بهترین رستوران های کیش در منوی غذایی خود، بوفه صبحانه را هم جای داده‌اند. همچنین بسیاری از هتل‌های کیش بوفه صبحانه دارند. البته اگر می‌خواهید یک صبحانه هتلی مفصل را تجربه کنید؛ باید به دنبال هتل‌های پرستاره‌تر باشید. اگر شما هم علاقه دارید درباره این موضوع بیشتر بدانید و انتخاب بهتری برای صرف صبحانه در کیش داشته باشید؛ با ادامه این نوشته در مجله کیش بوک همراه ما باشید.

پرسش و پاسخ:
۱بهترین انتخاب برای صرف یک صبحانه خوب و مفصل در کیش کجاست؟
منوی صبحانه در همه هتل‌ها و بسیاری از رستوران‌های کیش ارائه می‌شود. با این وجود در میان هتل‌ها می‌توان بهترین بوفه‌های صبحانه را متعلق به هتل داریوش، هتل مارینا پارک و هتل ترنج دانست. همچنین در میان رستوران‌ها، صرف صبحانه در رستوران آبشار شاندیز و فودکورت دامون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
۲آیا می‌توان بدون اقامت در هتل‌های کیش از بوفه صبحانه آنها استفاده کرد؟
بله. خوشبختانه بسیاری از هتل‌های کیش این امکان را فراهم کرده‌اند تا شما تنها برای صرف غذا، بتوانید از خدمات آنها استفاده کنید. البته بهتر است از روز قبل در این مورد از هتل مدنظر خود سوال کرده، تا برنامه‌ریزی شما برای صبحانه فردا دچار تغییر نشود.
۳آیا بوفه صبحانه هتل‌ها در کیش رایگان است؟
در اغلب هتل‌ها، بوفه صبحانه برای مسافران مقیم هتل رایگان است. اما اگر در آن هتل اقامت ندارید؛ برای استفاده از خدمات آن باید مبلغی جداگانه پرداخت کنید.

انواع صبحانه هتل داریوش
انواع صبحانه هتل داریوش

بوفه صبحانه در رستوران‌های کیش

بعضی از رستوران‌های کیش وعده صبحانه نیز ارائه می‌دهند؛ اما همه آنها دارای کیفیت‌های مساوری نیستند. به‌طور معمول رستوران‌های بزرگ‌تر و محبوب‌تر در منوی غذایی خود بوفه صبحانه را نیز جای داده‌اند. بوفه صبحانه رستوران‌ها، بیشتر مناسب افرادی است که به‌صورت شخصی و بدون استفاده از خدمات تور مسافرتی به جزیره کیش سفر می‌کنند. بسیاری از این افراد معمولا در سوئیت‌ها و آپارتمان‌های اجاره‌ای سکونت می‌کنند؛ و به همین دلیل برای صرف وعده‌هایی غذایی، به‌جای استفاده از خدمات هتلی به رستوران‌های کیش مراجعه می‌نمایند. در ادامه برای این گروه از افراد سه پیشنهاد خوب ارائه کرده‌ایم.

صرف صبحانه در رستوران شاندیز آبشار کیش

پیش از هر چیز باید بگوییم که اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های کیش آشنا شوید و بررسی کنید که کدام رستوران‌ها بوفه صبحانه نیز ارائه می‌کنند؛ به صفحه بهترین رستوران‌های کیش مراجعه کنید. اما به عنوان نمونه بوفه صبحانه رستوران شاندیز آبشار کیش یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در کیش است. در این رستوران همه وعده‌های غذایی از جمله صبحانه، به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌شود.
همچنین این رستوران فضای سنتی و زیبایی دارد که جای خوبی برای قدم زدن صبح هنگام و گرفتن تصاویر یادگاری خواهد بود. برای رفتن به این رستوران باید به پارک آبشار، نبش مجسمه پنگوئن بروید.

صرف صبحانه در فودکورت دامون کیش

پیشنهاد جذاب دیگر برای صرف صبحانه در کیش، فودکورت دامون است. این فودکورت مجهز و زیبا از چند رستوران تشکیل شده است؛ که در همه وعده‌ها از جمله صبحانه با منوهای جذاب خودش، شما را غافل‌گیر خواهد کرد. البته این فودکورت در فصول گردشگری سال تا حدودی شلوغ می‌شود؛ و برای دریافت سرویس باید کمی صبور باشید. در نهایت اگر به فضاهای مدرن و شیک علاقه دارید؛ فودکورت دامون را برای صرف یک صبحانه مفصل از دست ندهید. برای رفتن به این فودکورت باید به خیابان وصال، مرکز خرید دامون مراجعه کنید.

صرف صبحانه در هتل‌ها بدون اقامت در آنها

همچنین فراموش نکنید که بسیاری از هتل‌ها استفاده از بوفه صبحانه خود را برای عموم افراد باز گذاشته‌اند. به این صورت که شما می‌توانید بدون اقامت در آن هتل خاص، با پرداخت مبلغ مشخصی از خدمات بوفه صبحانه آنها استفاده کنید. در این زمینه بوفه صبحانه هتل ترنج ، هتل مارینا پارک و هتل داریوش را بیش از سایر هتل‌ها پیشنهاد می‌کنیم. البته با توجه به تغییرات فصلی ارائه این خدمت به مشتریان بیرون از هتل (با توجه به میزان شلوغی هتل)، بهتر است پیش از برنامه‌ریزی در این مورد، با هتل مدنظر خود هماهنگ کرده و از ارائه این سرویس مطمئن شوید.

صبحانه در هتل داریوش کیش
صبحانه در هتل داریوش کیش

بوفه صبحانه در هتل‌های کیش

همان‌طور که گفته شد؛ هتل‌های کیش غالبا وعده صبحانه را به عنوان وعده رایگان در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. بنابراین طبیعی است که هرچقدر هتل گران‌تر و پرستاره‌تری برای اقامت انتخاب کنید؛ وعده صبحانه باکیفیت‌تر، متنوع‌تر و خاص‌تری را تجربه خواهید کرد. در قسمت قبلی سه هتل که صبحانه جذابی دارند را به شما معرفی کردیم. در ادامه این لیست بد نیست به هتل شایگان ، هتل شایان ، هتل ارم و هتل پارمیس نیز اشاره کنیم؛ که همگی بوفه صبحانه خود را به‌طور منظم و به شکل سلف سرویس ارائه می‌دهند. البته باقی هتل‌های کیش نیز دارای وعده صبحانه هستند؛ اما با توجه به کیفیت متوسط‌شان، احتمالا به عنوان یک تجربه عالی شناخته نمی‌شوند. در نتیجه در صورت انتخاب آنها باید وعده صبحانه یک رستوران خارج از هتل را نیز برای کسب تجربه عالی صرف صبحانه در برنامه سفر خود بگنجانید. در ادامه ویژگی‌های صرف صبحانه در سه هتل معروف کیش را با هم مرور می‌کنیم.

صرف صبحانه در هتل داریوش کیش

آنهایی که کیش را به عنوان مقصد همیشگی خود برای گردش و تفریح انتخاب کرده‌اند؛ حتما نام هتل داریوش کیش را شنیده‌اند. این هتل سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین و سطح بالاترین هتل‌های جزیره مشغول فعالیت بوده و به همین دلیل می‌توان به تمام خدمات آن با خیالی آسوده اطمینان کرده و نمره عالی داد. به همین دلیل نیز صرف صبحانه در این هتل را به تمامی مسافران جزیره کیش پیشنهاد می‌کنیم.
کاربران کیش بوک با اقامت در هتل داریوش کیش از بوفه صبحانه این هتل ویدئو تهیه کرده‌اند؛ که در این صفحه برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. بوفه صبحانه این هتل به صورت سلف است؛ و شما میتوانید انواع نوشیدنی‌ها و صبحانه دلخواه خود در یک فضای فوق‌العاده با موزیک‌های دلنشین میل کرده و یک روز پرانرژی را در کیش آغاز کنید.

کیش بوک به شما پیشنهاد می‌کند با اقامت در هتل داریوش کیش یک سفر خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ و ویدئوهای خود را از تجربه سفر به کیش برای ما ارسال نمایید.

صرف صبحانه در هتل مارینا پارک کیش

بوفه صبحانه هتل مارینا پارک کیش از متنوع‌ترین بوفه‌های صبحانه فعال در کیش است. در این بوفه معمولا بیش از ۶۰ مدل غذا و ۱۸ مدل نوشیدنی سرو می‌شود؛ تا تمامی سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را از خود راضی نگه دارد. در واقع اگر اهل هر مدل صبحانه‌ای، از گرم تا سرد و از سنتی تا بین‌المللی باشید؛ بوفه صبحانه هتل مارینا پارک کیش شما را راضی نگه خواهد داشت.
برای صرف صبحانه در این هتل باید به رستوران آن در طبقه دوم هتل بروید. ساعات سرو صبحانه در هتل مارینا پارک از هفت و نیم صبح آغاز شده و تا ده صبح ادامه دارد. یک نکته خاص و مهم در مورد این بوفه صبحانه، برنامه متفاوت آن در طول روزهای هفته است. بنابراین منوی صبحانه در روزهای مختلف تا حدودی با یک‌دیگر متفاوت است. این ویژگی برای ساکنین هتل بسیار جذاب است؛ اما اگر از بیرون هتل می‌خواهید برای صرف صبحانه به مارینا پارک بروید؛ بهتر است در این مورد از مسئول رستوران هتل پرس‌وجو کنید.

صرف صبحانه در هتل ترنج کیش

بوفه صبحانه هتل ترنج را باید از باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین بوفه‌های صبحانه در کیش دانست. در واقع این هتل پنج ستاره و گران‌قیمت، کوشیده است تا منوی صبحانه‌ای شایسته میهمانان شاخص خود فراهم کند. خوشبختانه استفاده از رستوران هتل ترنج و تجربه بوفه صبحانه آن، وابسته به اقامت در این هتل نیست. اگرچه با رزرو هتل ترنج کیش، می‌توانید از بوفه آن به‌صورت رایگان استفاده کنید؛ اما برای سایر مسافران جزیره نیز امکان استفاده از رستوران هتل ترنج با پرداخت هزینه آن به‌صورت جداگانه وجود دارد.
اگر شما هم تجربه‌ای در زمینه صرف صبحانه در جزیره کیش دارید؛ خوشحال می‌شویم آن را با ما و مخاطبان کیش بوک به اشتراک بگذارید. تا بهترین پاسخ را برای انتخاب بهترین وعده صبحانه در کیش بیابیم. علاوه بر این می‌توانید با مراجعه به صفحات اجاره ماشین در کیش ، رزرو هتل و تورهای مسافرتی کیش از سایر خدمات ما در جزیره کیش مطلع شوید.

بهترین صبحانه در هتل داریوش کیش
بهترین صبحانه در هتل داریوش کیش

انواع صبحانه در هتل‌ها و رستوران‌ها

اگر صرف صبحانه در طول سفر یکی از علاقمندی‌های شماست؛ خالی از لطف نیست که با انواع صبحانه‌های ارائه شده در منوی رستوران‌ها و هتل‌ها نیز آشنا شوید. این آشنایی کمک می‌کند تا هنگام استفاده از این خدمات انتخاب‌های بهتر و دلپذیری داشته باشید.
متداول‌ترین صبحانه‌هایی که در اغلب هتل‌ها و بعضی رستوران‌ها می‌توانید سرو کنید؛ با نام صبحانه کانتیننتال شناخته می‌شود. البته این صبحانه برعکس نام نسبتا سختش، منویی ساده و قدیمی دارد. این سبک صبحانه ابتدا در هتل‌های اروپا رایج شد؛ و به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و مطلوب مورد توجه مردم قرار گرفت.
در واقع اگر در انتخاب اقلام منوی صبحانه برای گروه بزرگی از افراد تردید دارید؛ بهتر است به سراغ این مدل از صبحانه سنتی بروید؛ چرا که اغلب افراد آن را دوست داشته و بارها بخشی از آن را به‌عنوان صبحانه یا میان‌وعده در خانه یا محل کار مصرف کرده‌اند. در صبحانه کانتیننتال نان تست، کروسان، کره، مربا، چای و قهوه سرو می‌شود. البته برخی هتل‌ها و رستوران‌ها این صبحانه را با اضافه کردن نان‌های ایرانی، عسل، مارمالاد، آب میوه و نوشیدنی‌های دیگر تکمیل کرده تا بیشتر با ذائقه همگانی هماهنگ شود.
صبحانه انگلیسی، نوع دیگری از منوی صبحانه است که طی چند سال گذشته در ایران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. انگلیسی‌ها به خوردن یک غذای کامل و مفصل در وعده صبحانه بسیار اهمیت می‌دهند؛ و صبحانه انگلیسی نیز بر اساس همین ویژگی، گزینه‌ای جذاب و خوشمزه و متنوع برای شما و همراهان شما در سفر کیش است.
انواع آب میوه‌های تازه، میوه‌های خرد شده، کمپوت میوه، غلات صبحانه با شیر گرم و سرد، تخم مرغ آب‌پز، نیمرو، املت، انواع سوسیس و کالباس، انواع ماهی و میگو و موارد مشابه، انواع نان، عنوان مربا و مارمالاد، عسل و در نهایت انواع نوشیدنی داغ و سرد، از جمله مواردی است که در صبحانه انگلیسی وجود دارد. البته هر رستوران یا هتلی این صبحانه را با توجه به تجربه، نیاز و سلیقه مشتریان خود، تغییر داده و تنظیم می‌کند.
در نهایت بد نیست بدانید که صبحانه انگلیسی یک وعده عالی و مفصل برای افرادی است که در طول روز، فرصت کافی برای خوردن وعده‌های مفصل نهار و شام ندارند.
در نهایت صبحانه آمریکایی، آخرین گزینه‌ای است که در منوی بعضی هتل‌ها و رستوران‌ها می‌توانید بیابید. این سبک ارائه صبحانه از نظر اقلام موجود در آن شباهت زیادی به صبحانه انگلیسی داشته و به اندازه آن نیز مفصل است. اما در این صبحانه خبری از هیچ‌گونه غذای دریایی نیست. در نتیجه این مدل برای افرادی که به غذای دریایی علاقه ندارند؛ انتخاب مناسبی است.

8 پاسخ

  1. شخصا بجز هتل داریوش هیچ هتلی رو در کیش عالی نمیدونم.صبحانه عالی‌.نهار بوفه هم محشر بودکه قبل از کرونا سرو میشد.هیچ کمو کاستی نداره این هتل

    1. منم موافقم الان هتل داریوشم دیگه خوب نیست بعد رفتن مدیر عامل و بنیانگذار جناب آقای ثابت مدیریتش افتضاح شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها