لیست بانک های کیش به همراه آدرس و شماره تماس

بانک های کیش

4.5/5 - (22 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

هر ساله جزیره کیش به دلیل وجود جاذبه‌های دیدنی و تفریحات مهیج پذیرای تعداد زیادی مسافر است. مسافران تور کیش برای اقامت، گردش، تماشای جاذبه‌های گردشگری و اجاره ماشین‌های لوکس در کیش باید هزینه‌های لازم را بپردازند. بنابراین امکان حمل مقدار زیادی پول به صورت نقد وجود نداشته و کارت بانکی بهترین رابط برای اجاره کردن ویلا، هتل و ماشین و یا پرداخت هزینه‌های گردش در جزیره کیش است.
بدین منظور وجود بانک های کیش و اطلاع از آدرس و شماره تلفن آنها از ملزومات سفر به کیش و از جمله مهم‌ترین اطلاعات درباره جزیره کیش است. بنابراین شعبات اصلی بانک ها که در مرکز شهر و یا در نزدیکی مراکز تجاری هستند؛ بیشترین استفاده توسط مسافرین را دارند. در ادامه اطلاعات لازم در ارتباط با بانک های کیش و شعبه‌های اصلی آنها ارائه می‎شود؛ تا رهنمون مسافرین عزیز در طول سفر به کیش باشد. همچنین در بخش بعدی نوشته نکات مهمی را درباره نگهداری و مدیریت پول در طول سفر به شما یادآوری می‌کنیم.
پرسش و پاسخ:
۱آیا همه بانک‌ها در جزیره کیش شعبه دارند؟
بله. تقریبا همه بانک‌های معتبر که در شهرهای مهم کشور شعبه دارند؛ در کیش نیز شعبه داشته و خدمات معمول خود را مطابق با شیوه‌های بانک‌داری در سایر نقاط کشور ارائه می‌دهند.
۲بهترین راه یافتن شعب بانک‌های مختلف در کیش چیست؟
امروزه تنها کافی است نام بانک خود را در نقشه‌ها و مسیریاب‌های آنلاین، مانند گوگل مپ، نشان و… بزنید؛ تا نزدیک‌ترین شعب آنها را به محل حضور خود بیابید.
۳ مهم‌ترین توصیه‌ها برای مدیریت پرداخت و دریافت پول در طول سفر چیست؟
به همراه داشتن حداقل دو کارت فعال از بانک‌های مختلف، فعال بودن اینترنت بانک و همراه بانک و همراه داشتن مدارک شناسایی منطبق با کارت بانکی، از جمله مهم‌ترین نکات در این زمینه هستند.

لیست آدرس و شماره تلفن شعبه های در دسترس بانک های کیش

شعبه مرکزی بانک پارسیان در کیش

  • آدرس: هرمزگان، کیش، میدان پردیس، خیابان خیام، جنب خانه گستر، قطعه تی اس ۳۷، واحد ۱، پلاک ۳۷
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۸۹۰۵

شعبه مرکزی بانک مسکن در کیش

  • آدرس: بلوار سنایی، جنب بانک تجاری ایران و اروپا، پلاک ۱۸۸
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۱۹۷۳

شعبه پردیس ۲ بانک مسکن

  • آدرس: خیابان رازی، بازار پردیس ۲، پلاک ۱۰۳
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۶۶۳۴

شعبه مرکز تجاری بانک مسکن

  • آدرس: خیابان فردوسی، ضلع جنوبی مرکز تجاری کیش، غرفه ۶۸ و ۶۹
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۲۴۲۸

شعبه مرکزی بانک دی

  • آدرس: خیابان فردوسی، مجتمع تجاری، غرفه ۱۷۰ و ۱۹۸
  • شماره تلفن:  ۰۷۶۴۴۴۵۲۱۵۵

شعبه مرکزی بانک ملی

  • آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۴۶۸۱

شعبه مرکزی بانک سامان

  • آدرس: مرکز تجاری، طبقه همکف، غرفه ۶۴ الی ۶۷
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۲۴۹۰

شعبه مرکزی بانک ملت

  • آدرس: خیابان سنایی، مجتمع بانک ها
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۰۹۲۲

شعبه پردیس یک بانک ملت

  • آدرس: بازار پردیس ۱، جنب غرفه کیش ایر
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۲۸۱۲

شعبه پردیس دو بانک ملت

  • آدرس: بازار پردیس ۲، غرفه ۲۸ و ۲۹
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۰۴۰۱

شعبه مرکزی بانک تجارت

  • آدرس: خیابان سنائی، مجموعه بانک ها
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۰۶۴۹

شعبه مرکزی بانک گردشگری کیش

  • آدرس: میدان پردیس، برج گودمن
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۲۰۷

شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون کیش

  • آدرس: خیابان سنایی، مجتمع بانک ها، نبش بلوار اندیشه
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۲۶۷۷

تاریخچه مدیریت پول نقد در طول سفر

یکی از مسائل مهم در طول سفر، کنترل و مدیریت روش نقل و انتقال پول است. در گذشته نه چندان دور، حمل پول در طول سفر به شکل دستی انجام می‌شد. حتما بسیاری از شما هم خاطرات مختلفی از مشکلات و محدودیت‌های این روش سنتی داشته‌اید. از گم شدن و دزدیده شدن پول‌ها، تا دست خالی ماندن در سفر و نیاز به خرد کردن اسکناس‌های درشت و… همگی از جمله این موارد بود.
اما رفته رفته و با ظهور کارت‌های الکترونیکی بانکی، مشکلات تا حدود زیادی برطرف شد. حالا دیگر نیازی به حمل دسته‌های اسکناس برای هزینه کردن در طول سفر وجود نداشت. اما هنوز هم کار اصلی را اسکناس کاغذی می‌کرد. به این معنا که افراد با استفاده از کارت بانکی و از طریق دستگاه‌های خودپرداز، پول نقد دریافت کرده و خریدهای خود را انجام می‌دادند.
به مرور از این مرحله نیز عبور کردیم و می‌توان گفت امروزه اغلب کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به دستگاه‌های کارت‌خوان مجهز هستند. بنابراین به کمک کارت بانکی خود می‌توانید به‌راحتی، در لحظه و بدون اسکناس کاغذی مبلغ خریدهای ریز و درشت خود را در طول سفر بپردازید.
در نهایت امروزه وجود دسترسی به اینترنت و نرم‌افزارهای بانکی و واسط مختلف، موجب شده تا امکان مدیریت حساب، پرداخت و دریافت پول و… از طریق اینترنت بانک و موبایل بانکِ ارائه شده توسط بانک‌های مختلف وجود داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت کنترل و مدیریت پول در طول سفر حالا کاری نسبتا ساده و بدون مشکل است.

خدمات بانکی در کیش و نکاتی که باید بدانیم

جزیره کیش را علاوه بر گردشگری باید یکی از مناطق مهم اقتصادی در ایران دانست. جایی که به واسطه قرار گرفتن در منطقه آزاد اقتصادی، میزبان بسیاری از کسب‌وکارها و شعب شرکت‌های داخلی و بین‌المللی مختلف است. بر همین اساس و خوش‌بختانه همه بانک‌های فعال در سایر شهرهای ایران، در این جزیره نیز دارای شعبه یا شعب فعال هستند. بنابراین بانک های کیش از تعداد تنوع کافی برخوردار هستند. همچنین رویه‌ها، روال‌ها و روش انجام کارهای مالی در بانک های کیش نیز تفاوتی با سایر شهرها نداشته و شما با پیچیدگی و تفاوت خاصی روبه‌رو نخواهید بود.
بنابراین فرقی نمی‌کند که شما در چه بانکی حساب دارید. چراکه با همه آنها می‌توانید امور مالی سفر خود را مدیریت کنید. البته در این بین و پیش از سفر به کیش باید چند نکته بسیار مهم را مدنظر داشته باشید. توجه به این نکات و رعایت آنها می‌تواند خیال شما را از بابت داشتن سفری بی‌دغدغه‌تر، آسوده نماید.
۱- به یک کارت بسنده نکنید. پیشنهاد می‌کنیم که در طول سفر، پول خود را در یک کارت قرار نداده و به داشتن یک کارت بانکی بسنده نکنید. به عبارت دیگر توصیه می‌کنیم حداقل دو کارت بانکی معتبر از دو بانک متفاوت را در طول سفر همراه داشته باشید. این کار کمک می‌کند که در صورت هرگونه اختلالی در شبکه بانکی یکی از بانک‌ها و یا گم شدن و آسیب دیدن یکی از کارت‌ها، بتوانید بدون نگرانی و وقفه، امور مالی خود را در طول سفر انجام دهید.
۲- اینترنت بانک و همراه بانک را فعال کنید. امروزه می‌توان اغلب امور بانکی را از طریق اینترنت بانک و یا همراه بانک انجام داد. انتقال پول از طریق کارت به کارت، ساده‌ترین کاری است که به کمک این ابزارها و دسترسی به اینترنت قابل انجام است. همچنین در صورت گم شدن یا دزدیده شدن کارت بانکی، امکان بستن حساب، قفل کردن آن و باطل نمودن کارت متصل به آن، از این طریق وجود دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از آغاز سفر و رزرو تور کیش، از فعال بودن، در دسترس بودن و عملکرد بدون اشکال آنها مطمئن شوید.
۳- شعب بانک‌های مدنظر خود را پیدا کنید. البته اغلب آنها را در همین صفحه به شما معرفی کرده‌ایم. با این وجود بهتر است شعبه مدنظر خود را یافته و آدرس و شماره تلفن آن را در جایی ذخیره کنید.
۴- کارت شناسایی فراموش نشود. البته وجود کارت شناسایی در طول سفر، دلایل بسیار مهم‌تری دارد. با این وجود اگر به هر دلیل در طول سفر کیش نیاز به مراجعه حضوری به بانک داشته باشید؛ وجود کارت شناسایی معتبر و منطبق با حساب بانکی بسیار مهم است.
۵- از خودپرداز بانک خود استفاده کنید. اگرچه در طول این سفر احتمالا نیازمند پول نقد نخواهید شد. با این وجود اگر به هر دلیل لازم شد که کارت خود را داخل خودپرداز بگذارید؛ بهتر است این کار را با خودپرداز شعب بانکی خود انجام دهید. این کار کمک می‌کند که در صورت هرگونه مشکل و پس ندادن و ضبط کارت توسط خودپرداز، روند بازپس‌گیری کارت بانکی از بانک های کیش ساده‌تر و سریع‌تر انجام شود.
در نهایت امیدواریم با در نظر گرفتن موارد گفته شده، در صورتی که با اتفاقات و مشکلات غیرمعمول در طول سفر روبه‌رو شدید؛ بتوانید به‌راحتی آن را مدیریت کرده و بدون نگرانی از جاذبه‌های گردشگری کیش و حضور در این جزیره زیبا لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها