پیش شماره کیش ، (اطلاعات و تلفن های ضروری کیش)

اطلاعات و تلفن های ضروری کیش

3/5 - (38 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

پیش از سفر به هر شهر و سرزمینی بهتر است اطلاعات مهمی را درباره آن به دست آورید. اطلاعات و تلفن های ضروری کیش نیز از جمله مواردی است که پیش از سفر به جزیره کیش بهتر است نسخه‌ای از آن را در اختیار داشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید درباره کیش بیشتر بدانید؛ این مسئله را نیز فراموش نکنید. اگر جزو گردشگران تور کیش باشید؛ احتمالا ضرورت همراه داشتن این اطلاعات را درک خواهید کرد. اگرچه به‌طور معمول در طول سفر نیازمند آنها نمی‌شوید؛ اما حوادث غیرمترقبه و ناگهانی را در نظر داشته باشید. در این شرایط وجود این اطلاعات کمک می‌کند تا مشکل رخ داده سریع‌تر و ساده‌تر حل شود. در این صفحه علاوه بر ارائه لیست شماره تلفن های ضروری کیش، درباره هرکدام نیز توضیحات کاملی ارائه شده است؛ تا در صورت رخ دادن هر وضعیت پیشبینی نشده‌ای در طول سفر، بدانید که از کدام شماره‌ها می‌توانید استفاده کنید.
به هر طریق اگر شما هم قصد  را دارید؛ در این صفحه از مجله کیش بوک مهم‌ترین اطلاعات و تلفن های ضروری کیش را برای شما تدارک دیده‌ایم.
پرسش و پاسخ:
۱مهم‌ترین شماره تلفن های ضروری کیش کدام موارد هستند؟
مهم‌ترین شماره تلفن‌هایی که در طول سفر به کیش بهتر است همراه خود داشته باشید شامل مواردی مانند شماره اورژانس، بیمارستان شبانه روزی، داروخانه، پلیس و اطلاعات پرواز است. همه این شماره‌ها و سایر شماره تلفن‌های مورد نیاز در طول سفر کیش را در این نوشته در اختیار شما قرار داده‌ایم.
۲همراه داشتن این شماره تلفن‌ها چه ضرورتی دارد؟
به‌طور معمول و در اغلب اوقات در طول سفر به جزیره کیش به این شماره‌ها نیازمند نمی‌شوید. اما در شرایط استثنایی و زمانی که مشکلات غیرقابل پیشبینی برای شما و همراهان‌تان رخ می‌دهد؛ همراه داشتن این شماره‌ها کمک بزرگی به مدیریت مشکل و حفظ خونسردی و آسودگی خاطر شماست.
۳این شماره‌ها را کجا ذخیره کنیم؟
ثبت همه این شماره‌ها در لیست تماس گوشی منطقی نیست؛ چون بعد از پایان سفر به آنها نیازی نخواهید داشت. همچنین داشتن یک لیست کاغذی از آنها ایده بدی نیست؛ اما بهترین حالت این است که آدرس این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید؛ تا در زمان مقتضی در دسترس شما باشد.

شماره تلفن های ضروری کیش

به هر طریق اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید؛ در این صفحه مهم‌ترین اطلاعات و تلفن های ضروری کیش را در دو دسته‌بندی، به همراه اطلاعات کامل و مرتبط با هر شماره برای شما تدارک دیده‌ایم.

شماره‌های ضروری عمومی در کیش

این شماره‌ها مواردی هستند که در تمامی شهرها عملکرد یک‌سانی دارند. به عنوان مثال برای تماس با پلیس در هر جای ایران که باشید؛ کافیست با شماره تلفن ۱۱۰ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید.

۱. پلیس کیش ۱۱۰

هیچ‌کس دوست ندارد در طول سفر به کیش نیازمند مراجعه به پلیس شود. البته کیش جزیره بسیار امنی بوده و سطح تخلف و جرم در آن بسیار پایین است. با این وجود فراموش نکنید که در صورت وقوع هر حادثه غیرمترقبه‌ای، مانند دزدی، گم شدن کودکان در جزیره و… بهترین کار تماس فوری با پلیس است. برای تماس تلفنی با پلیس در کیش مانند سایر نقاط کشور کافی است شماره ۱۱۰ را با تلفن همراه خود بگیرید.

۲. اورژانس کیش ۱۱۵

برای مشکلات جسمی ناگهانی، حوادث غیرمترقبه، انواع آسیب‌دیدگی‌ها و هر شرایط خاص جسمی که نیاز به بررسی فوری توسط متخصین سلامت دارد؛ اگرچه بعید، اما در طول سفر ممکن است برای شما رخ دهد. در این شرایط بهترین تصمیم ممکن تماس فوری با اورژانس پزشکی است. در جزیره کیش نیز مانند سایر نقاط ایران برای تماس با اورژانس، کافی است شماره ۱۱۵ را بگیرید.

۳. اطلاعات تلفن کیش ۱۱۸

در طول سفر کیش ممکن است نیازمند تماس با مرکزی خاص شوید. به عنوان مثال یافتن شماره تلفن یک فروشگاه، هتل های کیش، مرکز تفریحی و…، ساده‌ترین مواردی است که در طول این سفر به آن نیاز خواهید داشت. اگر شماره مدنظر شما در لیست موجود در این صغحه نیست؛ تنها کافی است مانند همه شهرهای ایران، با شماره ۱۱۸ تماس بگیرید. این مرکز بانک اطلاعاتی کاملی از شماره تلفن‌های جزیره کیش را داشته و شماره مرکز مدنظر شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

۴. ساعت گویا ۱۱۹

البته که این روزها دیگر کسی از زمان، به وسیله تلفن مطلع نمی‌شود. اما شرایط سفر فرق می‌کند؛ و بد نیست که در طول حضور در جزیره کیش، شماره ۱۱۹ را نیز برای اطلاعات از زمان و همچنین ساعات شرعی و طلوع و غروب آفتاب در نظر داشته باشید.

۵. آتش نشانی کیش ۱۲۵

امیدواریم نه در طول سفر و نه در هیچ زمان دیگری نیازمند تماس با این شماره نشوید. اما در شرایطی خاص مانند آتش‌سوزی، گیر کردن در آسانسور، حبس شدن در یک فضای بسته و سایر موارد مشابه، بهترین تصمیم تماس فوری با آتش‌نشانی است. شماره تماس آتش‌نشانی در کیش مانند سایر شهرهای ایران ۱۲۵ بوده و کافی است بدون هیچ پیش‌شماره‌ای با این شماره از طریق تلفن ثابت یا همراه تماس بگیرید.

۶. پست کیش ۱۹۳

برای تماس با اداره مرکزی پست کیش نیز مانند تمامی شهرهای ایران کافی است شماره ۱۹۳ را بگیرید. همچنین شماره تلفن اختصاصی اداره پست در کیش ۴۴۴۲۳۲۳۰ است. در نهایت بهتر است بدانید که اداره پست کیش در خیابان لوپ دیدار (نزدیک کلانتری شماره ۱۱ و مجتمع توریستی پنگوئن) واقع شده است.

۷. شرکت عمران و خدمات کیش ۱۳۷

برای دریافت خدمات شهری و گزارش مشکلات مرتبط با آن، بهترین شماره ۱۳۷ است. رسیدگی به مشکلاتی مانند ترکیدگی لوله، خرابی خیابان‌ها و سایر تاسیسات شهری، از جمله مواردی است که از این طریق قابل پیگیری است.

۱۰. اطلاعات پرواز کیش ۱۹۹

راحت‌ترین راه برای دسترسی به اطلاعات پرواز در کیش تماس با شماره ۱۹۹ است. از طریق این شماره می‌توانید درباره وضعیت پرواز مدنظر خود، تاخیرهای احتمالی آن و… اطلاعات لازم را به دست آورید.
شماره تلفن های ضروری در کیش
شماره تلفن های ضروری در کیش

شماره‌های ضروری اختصاصی در کیش

در کنار شماره تلفن‌های عموم ضروری در کیش، تعدادی شماره اختصاصی نیز در کیش وجود دارد که بهتر است لیست آنها را همراه خود داشته باشید.

۱. پیش شماره تلفن ثابت در کیش ۰۷۶

پیش شماره یا کد تلفن ثابت در کیش مانند تمامی مناطق استان هرمزگان ۰۷۶ است. البته همه شماره تلفن‌های ثابت در کیش با شماره ۴۴۴۲ آغاز می‌شود. بنابراین به‌نوعی می‌توان گفت پیش شماره جزیره کیش ۰۷۶۴۴۴۲ است. این پیش شماره به‌خصوص برای مسافران جزیره بسیار مهم است؛ چراکه معمولا تماس آنها با خطوط ثابت در کیش از طریق موبایلی انجام می‌شود؛ و همان‌طور که می‌دانید برای برقراری این تماس، با وجود حضور در کیش، باید پیش شماره آن را نیز در فرآیند شماره‌گیری خود لحاظ کنید.

۲. پیش شماره تلفن همراه در کیش ۰۹۳۴

کیش دارای یک اپراتور اختصاصی تلفن همراه است. بنابراین با وجود شباهت میان پیش شماره ۰۹۳۴ با پیش شماره‌های کشوری اپراتور ایرانسل، این پیش شماره متعلق به شرکت تله کامینیوکیشن کیش است. به‌طور دقیق‌تر تمامی خطوط موبایل در کیش با دو پیش شماره ۰۹۳۴۴۷۶۸ و ۰۹۳۴۴۷۶۹ آغاز می‌شود. بنابراین اگر تماس دریافتی شما از این خطوط بود؛ کسی از جزیره کیش، پشت خط منتظر پاسخ شماست.

۳. آموزش و پرورش کیش ۴۴۳۰۰۲۶ و ۴۴۴۳۳۰۲۳

در صورتی که با تماس تلفنی با اداره آموزش و پرورش کار شما انجام نشد؛ بهتر است به‌صورت حضوری به آنجا مراجعه کنید. برای رفتن به این اداره باید به آدرس بلوار میرمهنا، فاز جی، خیابان قباد، جنب شهرک پرواز، ساختمان ساختمان دکتر حسابی مراجعه کنید.

۴. اطلاعات بندرگاه کیش ۴۴۵۵۵۶۴ و ۴۴۴۲۲۳۰۰

اگر علاقمند به سفر دریایی از کیش یا به کیش هستید؛ بهترین منبع برای دریافت اطلاعات بیشتر، شماره تلفن بندرگاه و پایانه مسافربری دریایی کیش است.

۵. بیمارستان شبانه روزی کیش ۴۴۴۵۹۴۰۰ الی ۱۰

اگر در طول سفر به کیش نیازمند خدمات بیمارستانی شدید؛ بهترین گزینه تماس با بیمارستان شبانه‌روزی کیش است. همچنین برای مراجعه به این بیمارستان باید به آدرس میدان هرمز، بلوار حریره، خیابان ابن سینا مراجعه کنید. کلینیک خانواده کیش نیز با شماره تماس ۴۴۲۰۴۹۸ نیز در زمینه خدمات پزشکی ساده‌تر در خدمت شماست.

۶. داروخانه عمید کیش ۴۴۲۳۱۲۹

این داروخانه تا ساعت ۱۲ شب فعال است. به همین دلیل جای خوبی برای خرید داروهای ضروری در طول سفر کیش خواهد بود. برای مراجعه به این داروخانه باید به محله ۶۰۰ دستگاه، جنب بیمارستان کیش مراجعه کنید.

۷. داروخانه سالار کیش ۴۴۵۵۱۶۸

این داروخانه نیز تا ساعات ۱۲ شب فعال بوده و برای مراجعه به آن باید به آدرس مرکز خرید ونوس، پلاک ۳۴ مراجعه کنید.

۸. هلال احمر کیش ۴۴۴۴۱۵۴۲

در صورت نیاز به تماس با هلال احمر کیش می‌توانید با شماره اعلام شده تماس بگیرید. همچنین این مرکز در شهرک صدف، فاز ۲، خیابان آذربایجان واقع شده است.

۹. سازمان منطقه آزاد کیش ۴۴۲۲۱۴۱

سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر شماره اعلام شده، از طریق شماره ۱۲۴ برای ثبت شکایات کلی مسافران و شماره ۱۴۱ برای ثبت شکایات و پیشنهادات در مورد حمل و نقل شهری کیش، در خدمت شما خواهد بود.

۱۰. فرودگاه کیش ۴۴۴۳۲۰۰

علاوه بر این شماره، مرکز تلفن فرودگاه کیش با شماره‌های ۴۴۴۸۵۵۰۱ الی ۴ در خدمت شما خواهد بود. همچنین برای ارتباط با بخش رزرواسیون فرودگاه کیش با شماره ۴۴۴۳۴۶۰ تماس بگیرید.

۱۱. سازمان گمرک کیش ۴۴۴۲۴۰۱۲

اگر در زمینه ورود و خروج کالا به کیش سوالی دارید؛ می‌توانید با گمرک کیش تماس بگیرید. همچنین برای مراجعه به این سازمان باید به آدرس میدان خلیج فارس، بلوار آشنا، میدان بندرگاه گمرک کیش مراجعه کنید. همچنین برای ارتباط با مرکز گمرک فرودگاه کیش می‌توانید با شماره ۴۴۴۴۶۹۰ تماس بگیرید.

۱۲. پایانه باربری کیش ۴۴۲۴۱۱۵

شماره تلفن های ضروری کیش

  1. پیش شماره کیش ۰۷۶
  2. پیش شماره تلفن همراه کیش ۰۹۳۴
  3. پلیس کیش ۱۱۰
  4. اورژانس کیش ۱۱۵
  5. اطلاعات تلفن کیش ۱۱۸
  6. ساعت گویا ۱۱۹
  7. آتش نشانی کیش ۱۲۵
  8. شرکت عمراه و خدمات کیش ۱۳۷
  9. پست کیش ۱۹۳
  10. اطلاعات پرواز کیش ۱۹۹
  11. آموزش و پرورش کیش ۴۴۳۰۰۲۶
  12. اطلاعات بندرگاه کیش ۴۴۵۵۵۶۴
  13. بیمارستان شبانه روزی کیش ۴۴۲۳۷۱۱
  14. پایانه باربری کیش ۴۴۲۴۱۱۵
  15. داروخانه پردیس ۴۴۲۲۴۱۹
  16. سازمان منطقه آزاد کیش ۴۴۲۲۱۴۱
  17. فرودگاه کیش ۴۴۴۳۳۰۰
  18. رزرواسیون فرودگاه کیش ۴۴۴۳۴۶۰
  19. کلینیک خانواده ۴۴۲۰۴۹۸
  20. سازمان گمرک کیش ۴۴۲۲۵۷۷
  21. گمرک فرودگاه کیش ۴۴۴۴۶۹۰
  22. هلال احمر کیش ۴۴۳۰۴۱۵

در پایان امیدواریم با داشتن این اطلاعات در طول سفر خود به جزیره زیبای کیش، خاطری آسوده‌تر داشته و سفری امن و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها